Hoe scoort salesactie Ultieme Reizen bij cruise?
Holland America Line
lanceerde onlangs de Ultieme Reizen salesactie. Extra kortingen aan boord
moeten de potentiële gasten over de streep trekken. Loyaliteit en nieuwe gasten
veroveren gaan samen.
Ashford: "Klant kan meer uit de cruise
halenâ€
"Wij bieden onvergetelijke cruises aan naar enkele van de mooiste bestemmingen
ter wereld en de "Ultieme Reizen†promotie is een extra reden voor gasten om
hun cruise nu te plannen,†aldus Orlando Ashford, President bij Holland America
Line. "Met de genereuze boordtego...
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |
Topics:Beleid, Marketing, Reis & vervoer, Toerisme, Vakanties
Trefwoorden: sales, marketing, strategie, loyaliteit, cruise, HAL