Geplaatst op: 03-07-2014
Auteur: Marc Gerlings

Gratis deelnemen aan Succesvolle Destinatiemarketing 2015?

Gratis deelnemen aan Succesvolle Destinatiemarketing 2015?
Hoe zorg je voor optimale destinatiemarketing? Communicatie naar potentiële gasten en relaties speelt een hoofdrol. Bij Destinatiemarketing 2015 op 19 augustus 2014 worden de jongste ontwikkelingen op het gebied van communicatie onthuld. Als lezer van Recreatie & Toerisme / nritmedia.nl maak je kans op gratis deelname.

Hoe kunt u destinatiemarketing vertalen van de plannen aan de keukentafel tot mobiele toepassingen? Roger Davids, directeur van BASIS Communicatie, heeft de afgelopen jaren voor meer dan 20 steden, regio's en landen de marktbewerking verzorgd. Hij toont een aantal voorbeelden uit de praktijk hoe destinaties 'de strijd aan de keukentafel' kunnen winnen, dankzij de effectieve inzet van direct marketing en mobiele toepassingen zoals voor tablets en smartphone. Hij presenteert de integratie van multimedia toepassingen.

Vouchers in toerisme
Toeristische destinaties werken graag met kortingsacties en samenwerkingsverbanden van ondernemers. Hoe kun je dat optimaliseren. Voorbeelden uit de wereld van de retail brengen dat tot leven. Astrid Tan, directeur van TN VoordeelVouchers werkt voor bekende A-merken, zoals Albert Heijn, Kruidvat en L'Oreal. Zij laat u zien hoe destinaties dankzij winkelpromoties veel publiciteit en aandacht genereren voor hun land, stad of streek.

Maak kans op GRATIS deelname
Lezers van vakblad Recreatie & Toerisme en het digitale kanaal nritmedia.nl maken kans op gratis deelname aan dit congres. Wij kunnen 10 entreebewijzen weggeven. U kunt zich inschrijven via deze link. Vul in het extra veld ‘opmerking’ bij de inschrijving de code ‘Recreatie & Toerisme / nritmedia.nl’. De 10 ontvangen vanuit de organisatie bericht over de deelname.

Locatie: Haarlem
Wanneer: donderdag 19 augustus 2014
Van - tot: 14:30 tot 17:00
Trefwoorden: destinatiemarketing 2015, communicatie, marketing

CELTH



||| Nieuws |||

22/12/25
Tien reistrends voor 2026
De wereld van toerisme verandert razendsnel. Reizigers zoeken niet alleen bestemmingen, maar ook vrijheid, comfort, betekenis, rust en authenticiteit. NBTC presenteert in de Trendpublicatie 2026 tien trends die de komende jaren richting geven aan de Nederlandse toeristische sector. Ontdek de 10 trends.
22/12/25
Mauritshuis introduceert €4-ticket en verbreekt bezoekersrecord
Het Mauritshuis in Den Haag sluit 2025 af met een historisch hoog aantal bezoekers én kondigt een opvallende nieuwe maatregel aan. Vanaf 1 januari 2026 kunnen bezoekers het museum dagelijks na 16.00 uur binnen voor slechts €4. Met deze stap wil het Mauritshuis kunst toegankelijker maken voor iedereen.
19/12/25
Van plan een roadtrip te maken? Denk ook aan deze praktische zaken
Een roadtrip voelt altijd als een klein avontuur dat je zelf vormgeeft. De vrijheid om te stoppen waar je maar wilt geeft een gevoel dat geen andere reis kan evenaren. Toch begint die ontspannen vibe al bij de voorbereiding. Een kaart vol leuke plekken, een globale route, een playlist die mee kan tot aan de horizon.
18/12/25
Toerisme en recreatie spelen structurele rol in de leefbaarheid
In december heeft Destinatie Nederland een zienswijze ingediend op de Ontwerp Nota Ruimte. Toerisme en recreatie spelen een structurele rol en daar is ruimte voor nodig.
18/12/25
Musea trokken 32 miljoen bezoeken in 2024
Nederlandse musea trokken in 2024 bijna 32 miljoen bezoeken, evenveel als een jaar eerder. Dat zijn er 2 miljoen minder dan in pré-coronajaar 2019. Ook buitenlandse toeristen gaan iets minder (-2%) naar een museum.
18/12/25
Alumni get-together opleidingen tourism management op vakdag
Het is inmiddels een mooie traditie geworden om de vakdag van de Vakantiebeurs te starten met een le...
17/12/25
Exclusief voor leden
Laser en gezellige lampjes maken Bright Nights
Stap in een oase vol met licht, kleur, sneeuw en muziek. Het ideale kerstuitje voor het hele gezin met meer dan 40 attracties én verrassend entertainment, meldt attractiepark Walibi over de Bright Nights.
17/12/25
Zo maak je van je huis een oplaadpunt door cocooning
We leven in een maatschappij die altijd 'aan' staat. Prikkels, notificaties, deadlines; het houdt nooit op. Het is dan ook niet gek dat de trend van 'cocooning' je terugtrekken in je eigen veilige bubbel alleen maar groter wordt.

||| Agenda |||

07/01/26 t/m 08-01-26
07/01/26 t/m 08-01-26: Travel Trade Days 2026
De Travel Trade Days zijn kennis- en netwerkdagen voor de professionele reisbranche in de Benelux. G...
08/01/26 t/m 11-01-26
08/01/26 t/m 11-01-26: Vakantiebeurs 2026 - De wereld aan je voeten
De wereld ligt aan je voeten op Vakantiebeurs. Proef nieuwe smaken, ontmoet reizigers met bijzondere...
27/01/26 t/m 30-01-26
27/01/26 t/m 30-01-26: ENTER2026 eTourism Conference
De Breda University of Applied Sciences organiseert in januari 2026 de ENTER2026 eTourism Conference...
12/02/26
12/02/26 t/m 12-02-26: Dagrecreatie Live
Op 12 februari 2026 vindt het gloednieuwe event Dagrecreatie Live plaats in Evenementenhal Gorinchem...
02/04/26
02/04/26 t/m 02-04-26: Trendcongres Toerisme 2026
Het Trendcongres Toerisme 2026 is op donderdag 2 april 2026 bij Saxion Hogeschool in Deventer. De ed...