750 Ajax shirts met SAIL embleem

SAIL embleem op Ajax shirt. Foto: SAIL.
Voetbalclub Ajax en SAIL 2025 slaan handen ineen voor een bijzondere samenwerking. Speciaal voor de jubileumeditie van SAIL brengt Ajax een gelimiteerde versie van het uittenue 2025/2026 uit, voorzien van een exclusief SAIL 2025-embleem.
Twee Amsterdamse iconen samen op één shirt: nooit eerder werd een Ajax-shirt verbonden aan een evenement buiten de voetbalwereld. Slechts 750 shirts dragen dit unieke detail, een knipoog naar 750 jaar Amsterdam.
?Tijdens SAIL overhandigt Ajax het uittenue met SAIL 2025-embleem aan de ‘captains’ van verschillende internationale delegaties. Van de Shabab Oman II tot de Capitán Miranda uit Uruguay. En van de Portugese NRP Sagres tot de B.A.P. Unión uit Peru.
Het zit in ons water
Op 2 juli jl. presenteerden Ajax en adidas het nieuwe uittenue, met het Amsterdamse water als inspiratiebron: een diepblauw tenue dat het waterrijke karakter van Amsterdam en de Ajax-jeugdopleiding weerspiegelt. Want wie zich afvraagt hoe Ajax al decennialang talent voortbrengt, hoort vaak: 'Het zit in ons water.’ Die gedachte sluit naadloos aan bij SAIL 2025, het grootste nautische én vrij toegankelijke evenement van Nederland, dat van 20 t/m 24 augustus schepen, crews en bezoekers vanuit de hele wereld samenbrengt op het Amsterdamse water. Een feest voor iedereen dat jong en oud uit alle culturen verbindt: United by Waves. Het exclusieve SAIL-embleem staat dan ook symbool voor de kracht van water om mensen, verhalen en talent te verbinden.
Topics:Evenementen, Marketing
Trefwoorden: SAIL 2025, Ajax, shirt, communicatie, marketing





























































