Deze website maakt gebruik van cookies.Meer informatieDeze melding verbergen

Geplaatst op: 23-02-2025
Auteur: Redactie
NRIT

Haya Hotels automatiseert incheckproces met GuestWave

Haya Hotels automatiseert incheckproces met GuestWave
Image by Matthias Zeitler from Pixabay
Haya Hotels in Den Haag heeft in samenwerking met GuestWave het incheckproces volledig gedigitaliseerd. Dit heeft geleid tot een sneller en efficiënter registratieproces voor gasten. Sinds de implementatie heeft 86% van de gasten online ingecheckt voordat ze arriveerden, en is het aantal incidenten met eigendomsschade, diefstal en ongewenste feestjes met 97% gedaald.Digitalisering als antwoord op uitdagingen in de hotelsectorVoorheen verliep het incheckproces bij Haya Hotels handmatig via chat. Dit was tijdrovend en verhoog...

Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
E-mailadres:
Wachtwoord:

Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?

Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid

 Proeflidmaatschap
NRIT Media Vrijetijdsplatform
Jaarlidmaatschap
NRIT Media Vrijetijdsplatform
Bedrijfslidmaatschap
NRIT Media Vrijetijdsplatform

Stopt automatisch
Compleet individueel
lidmaatschap
Compleet bedrijfs-lidmaatschap
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform90 dagen365 dagen365 dagen
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank
Nieuwsbrief NRIT Actueel
Recreatie & Toerisme
Vrijetijdstudies
Toegang zonder inloggen
€ 45,-
€ 165,75 per jaarVanaf € 331,50 per jaar
Probeer nu
Bestel nu
Bestel nu
Trefwoorden: horeca, hotels, digitalisering

Gerelateerde berichten:

  • Geen gerelateerde berichten.
  • CELTH



    ||| Nieuws |||

    08/07/25
    Exclusief voor leden
    Minor Hotels sleutelt aan B2B platformen
    Minor Hotels (560 hotels wereldwijd) zet een stap binnen de B2B-strategie met de lancering van Minor...
    02/07/25
    Exclusief voor leden
    Versnelling gebruik AI
    Van chatbots en sociale media campagnes tot en met werkprocessen in de horeca, AI is niet meer weg te denken uit de sector leisure. Het gebruik van AI maakt een versnelling mee in onze maatschappij.
    30/06/25
    Drentse Fiets4Daagse bestaat zestig jaar
    De Drentse Fiets4Daagse bestaat zestig jaar en de organisatie pakt uit met een kleurrijk randprogramma en een gereduceerd tarief; kinderen t/m 16 jaar fietsen zelfs gratis mee.
    30/06/25
    Exclusief voor leden
    Beeld & Geluid veel te klein voor game event
    De kaartverkoop voor game-event Next Level Heroes op zondag 6 juli verloopt zo voorspoedig dat het evenement verhuist naar een grotere locatie.
    25/06/25
    Exclusief voor leden
    Jaarbeurs geeft opdracht branding en campagnes aan Van Straaten
    Koninklijke Jaarbeurs heeft Van Straaten per 1 juli 2025 benoemd tot preferred supplier voor alle eventbranding en media-exposure op en rondom het Jaarbeursterrein.
    24/06/25
    Exclusief voor leden
    Pathé ombouw in Vlissingen maar Terneuzen wordt gesloten
    Pathé zet de volgende stap in Zeeland: vanaf donderdag 26 juni verandert CineCity in Pathé Vlissingen. Terneuzen krijgt niet genoeg bezoekers en daarom wordt CineCity Terneuzen gesloten.
    23/06/25
    Exclusief voor leden
    Rapportage Meimaand fietsmaand door RBT Heuvelrug
    In mei heeft RBT Heuvelrug het thema fietsen, 'Meimaand fietsmaand', in de schijnwerpers gezet, met een uitgebreide combinatie van winacties, advertenties, artikelen, arrangementen en vernieuwde themaroutes.
    20/06/25
    Nieuw VVV Bezoekerscentrum Stavoren feestelijk geopend
    Op donderdag 19 juni is het vernieuwde VVV bezoekerscentrum in Stavoren officieel geopend. Het nieuwe bezoekerscentrum richt zich op interactiviteit, beleving en inspiratie. Een van de blikvangers is een grote interactieve kaart van de IJsselmeerkust, waarmee bezoekers unieke plekken in de regio kunnen ontdekken.