Deze website maakt gebruik van cookies.Meer informatieDeze melding verbergen

Geplaatst op: 09-12-2024
Auteur: Marc Gerlings

Dave Geensen volgt Gerben Baaij op bij Dordrecht Marketing & Partners

Dave Geensen volgt Gerben Baaij op bij Dordrecht Marketing & Partners
Dave Geensen. Foto: Dordrecht Marketing & Partners.
Dave Geensen treedt per 1 februari 2025 in dienst bij Dordrecht Marketing & Partners. Hij volgt Gerben Baaij op, de huidige directeur-bestuurder, die na 17,5 jaar de organisatie zal verlaten.

Dave Geensen (45) is momenteel werkzaam als programmamanager Internationale Handel & Acquisitie bij de gemeente Rotterdam. Daarvoor had hij de dagelijkse leiding over het projectteam van de gaststad Rotterdam waar het Songfestival in 2021 plaatsvond. Het team heeft onder complexe omstandigheden (pandemie) het Songfestival tot een succes weten te maken. Dave neemt bijna 17 jaar werkervaring mee vanuit de publieke sector. Waarbij er vrijwel altijd samenwerking was met private partijen en een focus op marketing en economie. Daarvoor was Dave werkzaam in het bedrijfsleven.

Erik van Heijningen, voorzitter van de Raad van Toezicht van Dordrecht Marketing & Partners: "Wij feliciteren Dave Geensen en onszelf dat Dave de functie van directeur van DM&P gaat bekleden. Hij heeft als manager veel kennis en ervaring opgedaan in Rotterdam; zijn enthousiasme is aanstekelijk.”

Verder bouwen

Dave Geensen: "Ik kom al lang met veel plezier in Dordrecht en ik heb grote bewondering voor de ontwikkelingen die er door de jaren heen hebben plaatsgevonden. Het is dan ook een eer en een groot genoegen om al het moois van de stadsregio in de schijnwerpers te zetten. Nationale en internationale bekendheid zorgt voor meer levendigheid en bedrijvigheid. Ik kan niet wachten om samen met het team, de partners en de bewoners verder te bouwen aan de marketing en ontwikkeling van Dordrecht. Hét centrum van de regio als het gaat om toerisme, cultuur, werken en wonen. Ik heb er heel erg veel zin in en kijk uit naar de samenwerking!”

Expert citymarketing

Gerben Baaij, groeide tijdens en na zijn werk bij NBTC uit tot expert in citymarketing: "Op 1 juni verlaat ik na 17,5 jaar Dordrecht Marketing & Partners. De stad heeft zich in die periode op een ongelooflijke manier ontwikkeld en ik ben trots op de bijdrage die onze organisatie daaraan geleverd heeft. Ik ben blij dat ik het stokje mag overdragen aan iemand met het profiel en de ervaring van Dave. Dat geeft vertrouwen dat Dordrecht Marketing & Partners ook in de toekomst die bijdrage kan blijven leveren.”
Trefwoorden: Gerben Baaij, Dave Geensen, Dordrecht, citymarketing, management

CELTH



||| Nieuws |||

11/06/25
Blow up kunst pakt groot uit in Den Haag in 2026
De vierde editie van BlowUp Art Den Haag, dit jaar voor het eerst in samenwerking met kunstenaarsvereniging Pulchri Studio, nadert zijn einde. Tot en met vandaag, woensdag 11 juni, is de unieke samensmelting van monumentale opblaaskunst en een hedendaagse beeldententoonstelling te bewonderen op het Lange Voorhout tijdens BlowUp Art X Pulchri Studio.
10/06/25
Beleefkaart Ijsseldelta brengt toeristen op ideeën
MarketingOost meldt de lancering van de Beleefkaart IJsseldelta. Deze gratis kaart brengt de mooiste plekken en activiteiten in beeld en is bedoeld voor iedereen die de regio wil ontdekken, beleven en waarderen.
10/06/25
Overijssel promoot toerisme met ludieke stunt in Gronau
Met de oproep "Hey Nachbarn, komm mal rüber!” verraste Overijssel afgelopen zaterdag het winkelend publiek in het Duitse Gronau met een opvallende promotiestunt. In het centrum van de stad werd de nieuwe Overijsselkrant 2025 van "Das andere Holland” gelanceerd in een vrolijke retro-fotocaravan. Bezoekers konden op de foto, kregen de bewaarkrant mee en maakten kans op een gratis dagje uit naar Overijssel.
06/06/25
Hart van Limburg en Smart-market bundelen krachten voor zorgeloos boeken van toeristische arrangementen
Beleving, gemak en verbinding staan centraal in een nieuwe samenwerking tussen VVV Hart van Limburg en het innovatieve boekingsplatform Smart-market. Samen willen zij het toeristisch aanbod in Midden-Limburg toegankelijker en aantrekkelijker maken voor bezoekers én ondernemers.
05/06/25
Podcastserie zet MBO en leisuresector in de spotlight deze zomer
Leisuretalk en Gastvrijheid Begint van Binnen starten deze zomer een nieuwe zomer special met de titel "MBO -Mega Belangrijk Onderwijs! - De podcast.
05/06/25
Maastricht lanceert vernieuwd online platform: focus op slow travel en hyperpersonalisatie
Maastricht Marketing heeft het vernieuwde online platform www.visitmaastricht.nl gelanceerd. De website is volledig afgestemd op het herijkte stadsmerk uit 2023 en biedt bezoekers én bewoners een gepersonaliseerde en inspirerende manier om Maastricht te ontdekken. De nadruk ligt op slow travel, beleving en gepersonaliseerde content.
02/06/25
HZ Kenniscentrum zoekt onderzoeker toerisme
HZ Kenniscentrum Kusttoerisme is dé kennispartner van de Zeeuwse vrijetijdssector zoekt een onderzoeker toerisme.
23/05/25
Wat leverde de campagne ‘Noord-Brabant. Dichterbij jou’ op?
Brabant Partners heeft drie jaar lang intensief campagne gevoerd in Nederland en de grensstreken van België en Duitsland, inspelend op de korte reisafstand: ‘Noord-Brabant. Dichterbij jou’. Wat heeft dat opgeleverd?

||| Agenda |||

27/06/25
27/06/25 t/m 27-06-25: Beleidsmakersdag
De Beleidsmakersdag staat zo vlak voor de vakanties in het teken van 'Vooruitwerken em verbinden ric...
27/08/25
27/08/25 t/m 27-08-25: CELTH Industry Day World Leisure Congress
Het World Leisure Congress (WLO) komt na 13 jaar weer terug in Europa en voor het eerst naar Nederla...
22/09/25
22/09/25 t/m 22-09-25: Toerisme Top 2025
De Toerisme Top wordt dit jaar op maandag 22 september in Noord-Holland georganiseerd. Het thema is ...