Deze website maakt gebruik van cookies.Meer informatieDeze melding verbergen

Geplaatst op: 25-09-2024
Auteur: Klaas van Erp
NRIT
Publicatie: R&T 2024-4

Samen op reis……

Samen op reis……

In de 45 jaren dat Maas recreatie bedrijfsmakelaardij actief is in het taxeren, aan- en verkopen van recreatie- en watersportbedrijven, hebben wij veel leuke dingen gedaan, maar dit is wel heel bijzonder!

Dit keer organiseren we samen met Leisurebrains en Prosuco een netwerk- en inspiratiereis voor ondernemers in de recreatie naar Porto en de Douro Vallei in Portugal. De reis wordt georganiseerd door Never Ever Blue.

Een reis georganiseerd door en voor ondernemers in de vrijetijdssector! Een reis die je de mogelijkheid biedt om je samen met vakgenoten te laten inspireren en een kijkje te laten nemen bij andere ondernemers in Portugal. Wat zoeken en vinden toeristen op bestemmingen in andere landen? En kan ik die beleving ook naar mijn bedrijf of regio halen? Kortom: een reis om je nog scherper te maken!

Een ondernemer die we onder andere gaan bezoeken is wijnproducent Maarten van Luyt, (https://www.luytwines.com). Een inspirerende ondernemer die de hele wereld heeft bereisd en ervoor heeft gekozen om te settelen in Portugal. Daar maakt hij zijn eigen LUYT-wijn en kunnen gasten zich onderdompelen in de wijngaard terwijl ze verblijven in een prachtige kamer met floor-to-ceiling uitzicht op de wijngaarden.

Ga je met ons mee van maandag 14 t/m donderdag 17 oktober 2024?

Het wordt een mix van beleven, ervaren, ontdekken, verrassingen, unieke plekken bezoeken, te gekke ondernemers ontmoeten, onvergetelijke verblijfplekken bezoeken, heerlijk eten en drinken... en dat alles onder de stralende Portugese zon! Inmiddels zijn er ruim 20 deelnemers, er zijn nog maar een beperkt aantal plaatsen! Volg onderstaande link naar de pagina met meer informatie en om je aan te melden.

Meer weten of eens praten over de markt?

Mail of bel ons: info@maasrbm.nl/ Klaas van Erp 06-53424147 
Maas recreatie bedrijfsmakelaardij
www.maasrbm.nl

Link: https://form.jotform.com//240652074786361

CELTH



||| Nieuws |||

02/07/25
Exclusief voor leden
Starbucks met 180 zitplaatsen opent op Schiphol
Centraal gelegen in de vernieuwde Lounge 1 van Schiphol is geopend een grote Starbucks-locatie van 500 vierkante meter. De herontwikkeling is het resultaat van een nauwe samenwerking tussen Schiphol, Avolta AG en Starbucks.
02/07/25
Exclusief voor leden
Versnelling gebruik AI
Van chatbots en sociale media campagnes tot en met werkprocessen in de horeca, AI is niet meer weg te denken uit de sector leisure. Het gebruik van AI maakt een versnelling mee in onze maatschappij.
30/06/25
Drentse Fiets4Daagse bestaat zestig jaar
De Drentse Fiets4Daagse bestaat zestig jaar en de organisatie pakt uit met een kleurrijk randprogramma en een gereduceerd tarief; kinderen t/m 16 jaar fietsen zelfs gratis mee.
30/06/25
Exclusief voor leden
Beeld & Geluid veel te klein voor game event
De kaartverkoop voor game-event Next Level Heroes op zondag 6 juli verloopt zo voorspoedig dat het evenement verhuist naar een grotere locatie.
24/06/25
Exclusief voor leden
Pathé ombouw in Vlissingen maar Terneuzen wordt gesloten
Pathé zet de volgende stap in Zeeland: vanaf donderdag 26 juni verandert CineCity in Pathé Vlissingen. Terneuzen krijgt niet genoeg bezoekers en daarom wordt CineCity Terneuzen gesloten.
20/06/25
Rode Kruis: gebruik je verstand bij warme festivals
Komend weekend lopen de temperaturen in Nederland met gemak op tot boven de 30 graden. Er staan diverse grote festivals op de agenda. Daarom doet het Rode Kruis een dringende oproep: bereid je goed voor, gebruik je gezonde verstand en luister goed naar je lichaam.
19/06/25
Corendon gaat samenwerking aan voor culinaire excursies
Corendon werkt sinds mei samen met het internationale platform ResiRest. ResiRest biedt food-excursies in onder meer de Turkse regio Antalya aan. Een uitrol naar andere destinaties staat op de planning.
18/06/25
Exclusief voor leden
Het muzikale DNA van Ruby Hotels
Bij hotelketen Ruby is muziek geen achtergrondgeluid, maar een hoofdrolspeler. In een tijd waarin hospitality draait om beleving, loopt Ruby Hotels voorop met de duidelijke positie van muziek in de formule. Met een eigen radioshow, live muziek in de hotelbars en Marshall speakers op elke kamer.