Deze website maakt gebruik van cookies.Meer informatieDeze melding verbergen

Geplaatst op: 28-08-2024
Auteur: Redactie
NRIT

Horecava Awards 2025: Innovatie en duurzaamheid Centraal

Horecava Awards 2025: Innovatie en duurzaamheid Centraal
De winnaars van 2024

De Horecava Awards keren in 2025 terug met een vernieuwd format. De inschrijving is geopend voor drie nieuwe prijzen: de Horecava Innovation Award, de Horecava Sustainability Award en de Horecava Public Award. Deze veranderingen benadrukken de focus op baanbrekende innovaties en duurzaamheid binnen de foodservicebranche. Het publiek krijgt ook een stem in het kiezen van hun favoriete innovatie.

Twee hoofdprijzen

Vanaf de komende editie worden twee hoofdprijzen uitgereikt: de Horecava Innovation Award en de Horecava Sustainability Award. De Innovation Award gaat naar de innovatie die de grootste positieve impact heeft op de bedrijfsvoering, terwijl de Sustainability Award wordt toegekend aan de innovatie met de meest duurzame, toekomstgerichte visie. De winnaars worden bepaald door een onafhankelijk jurytraject en de uitreiking vindt plaats op de eerste beursdag van Horecava op maandag 13 januari 2025.

Publieksprijs

Nieuw dit jaar is de Horecava Public Award, waarbij professionals uit de industrie kunnen stemmen op de meest indrukwekkende innovatie. Genomineerden kunnen voorafgaand aan de beurs stemmen werven en tijdens de uitreiking kunnen genodigden hun stem uitbrengen.

Waarom deelnemen?

De Horecava Awards bieden een unieke kans om innovatieve producten of concepten te presenteren aan een breed publiek van horecaprofessionals, investeerders en grote afnemers. Genomineerden krijgen de mogelijkheid om hun innovaties te tonen aan meer dan 60.000 bezoekers, worden gepubliceerd in landelijke media en krijgen uitgebreide online aandacht. Dit leidt tot extra zichtbaarheid en naamsbekendheid, en kan een belangrijke impuls geven aan de omzet en uitrol van de innovatie.

Inschrijven

Deelname staat open voor alle fabrikanten, ontwikkelaars, leveranciers en andere instanties die producten of concepten aanbieden aan de Nederlandse foodservice- en hospitalitybranche. Zowel exposanten als niet-exposanten van Horecava kunnen zich inschrijven en deelname is gratis. Iedereen met een innovatief product of concept dat de toekomst van de foodservicebranche vormgeeft, kan meedoen aan de vernieuwde Horecava Awards.

Topics:Horeca
Trefwoorden: horeca, innovatie, duurzaamheid, awards

CELTH



||| Nieuws |||

17/06/25
Caroline Belt wordt directeur-bestuurder voor de Van Gogh Sites Foundation.
Met ingang van 1 juli start Caroline Belt als directeur-bestuurder voor de Van Gogh Sites Foundation. Caroline neemt hiermee het stokje over van Frank van den Eijnden die in de afgelopen 15 jaar Van Gogh in Brabant op de kaart heeft gezet en Simone van der Heiden die vanaf 2022 mede de directie heeft gevoerd.
10/06/25
Beleefkaart Ijsseldelta brengt toeristen op ideeën
MarketingOost meldt de lancering van de Beleefkaart IJsseldelta. Deze gratis kaart brengt de mooiste plekken en activiteiten in beeld en is bedoeld voor iedereen die de regio wil ontdekken, beleven en waarderen.
10/06/25
Exclusief voor leden
Toverland scoort goed bij Klantvriendelijkste Bedrijf 2025
Attractiepark Toverland behaalde dubbelslag bij verkiezing van Het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland 2025. Picnic wint de verkiezing en Efteling pakt de zesde plek.
10/06/25
Overijssel promoot toerisme met ludieke stunt in Gronau
Met de oproep "Hey Nachbarn, komm mal rüber!” verraste Overijssel afgelopen zaterdag het winkelend publiek in het Duitse Gronau met een opvallende promotiestunt. In het centrum van de stad werd de nieuwe Overijsselkrant 2025 van "Das andere Holland” gelanceerd in een vrolijke retro-fotocaravan. Bezoekers konden op de foto, kregen de bewaarkrant mee en maakten kans op een gratis dagje uit naar Overijssel.
06/06/25
Exclusief voor leden
Voorbereid op de regels toegankelijkheid websites en apps?
Vanaf 28 juni 2025 gelden regels voor de toegankelijkheid van websites en apps waarop bedrijven producten of diensten aanbieden. De Autoriteit Consument & Markt (ACM) gaat toezicht houden op de toegankelijkheid van e-handelsdiensten en elektronische communicatiediensten.
06/06/25
Hart van Limburg en Smart-market bundelen krachten voor zorgeloos boeken van toeristische arrangementen
Beleving, gemak en verbinding staan centraal in een nieuwe samenwerking tussen VVV Hart van Limburg en het innovatieve boekingsplatform Smart-market. Samen willen zij het toeristisch aanbod in Midden-Limburg toegankelijker en aantrekkelijker maken voor bezoekers én ondernemers.
05/06/25
Maastricht lanceert vernieuwd online platform: focus op slow travel en hyperpersonalisatie
Maastricht Marketing heeft het vernieuwde online platform www.visitmaastricht.nl gelanceerd. De website is volledig afgestemd op het herijkte stadsmerk uit 2023 en biedt bezoekers én bewoners een gepersonaliseerde en inspirerende manier om Maastricht te ontdekken. De nadruk ligt op slow travel, beleving en gepersonaliseerde content.
28/05/25
Exclusief voor leden
Méribel kiest bureau Hopscotch
Méribel, het hart van het Franse Les 3 Vallées, heeft Hopscotch Tourism Netherlands aa...

||| Agenda |||

27/06/25
27/06/25 t/m 27-06-25: Beleidsmakersdag
De Beleidsmakersdag staat zo vlak voor de vakanties in het teken van 'Vooruitwerken em verbinden ric...
27/08/25
27/08/25 t/m 27-08-25: CELTH Industry Day World Leisure Congress
Het World Leisure Congress (WLO) komt na 13 jaar weer terug in Europa en voor het eerst naar Nederla...
22/09/25
22/09/25 t/m 22-09-25: Toerisme Top 2025
De Toerisme Top wordt dit jaar op maandag 22 september in Noord-Holland georganiseerd. Het thema is ...