Deze website maakt gebruik van cookies.Meer informatieDeze melding verbergen

Geplaatst op: 28-06-2024
Auteur: Redactie
NRIT

Vliegen op z’n Twents

Vliegen op z’n Twents

Twente Marketing lanceerde de nieuwe ‘Vliegvakantie op z’n Twents’ campagne. Want voor een unieke vakantie hoef je echt niet altijd het vliegtuig te pakken.

De campagne is zichtbaar langs de snelweg bij Heteren, op abri’s in Arnhem en Nijmegen en op de digitale schermen bij de bagageband op Schiphol. Waar wachtende reizigers worden aangemoedigd om de volgende keer niet het vliegtuig te pakken, maar te kiezen voor een vakantie in Twente.

Ontsnappen aan drukte op Schiphol

Twente Marketing wil hiermee laten zien dat een last minute vakantie naar Twente de perfecte manier is om te ontsnappen aan de drukte op Schiphol en het hectische dagelijks leven. De regio staat bekend om haar prachtige natuur, historische steden en vriendelijke bevolking. "Met deze campagne willen we nog meer mensen kennis laten maken met onze mooie en unieke regio," zegt Evelien Meijer van Twente Marketing. "We nodigen iedereen uit om de drukte van Schiphol te ontvluchten, last minute hun koffers te pakken en te komen genieten van alles wat Twente te bieden heeft. In Twente heb je de tijd van je leven. Dat komt door de diversiteit in het landschap, de gastvrijheid en eigenwijsheden van de Tukker.”

Van abri’s tot online campagne

De campagne is zichtbaar op zowel outdoor- als online kanalen, en belooft een breed publiek aan te spreken. Niet alleen buiten Twente is er aandacht voor de campagne. In Twente zelf is de campagne te zien in de bussen van RRReis. De locaties voor de outdoor-uitingen zijn geselecteerd op basis van geanonimiseerde data uit Boost, een door MarketingOost ontwikkelde data-analyse tool. Deze tool biedt ondernemers inzicht in het boekingsgedrag en de herkomst van hun bezoekers.

Op z’n Twents: net even anders

Twente Marketing gelooft in de kracht van het Tukkerschap. Daarom staat de Twentse identiteit centraal in hun campagnes. In Twente doen ze vaak de dingen nét even anders. Oftewel: op z’n Twents. Met een knipoog tonen de campagnebeelden de unieke charme en authenticiteit van Twente.

Trefwoorden: dmo, campagnes, Overijssel, Twente

CELTH



||| Nieuws |||

16/05/25
Pontjesdagen 2025 populairder dan ooit
De Pontjesdagen, het jaarlijkse fietsevenement langs en over de Maas, beleven dit jaar een ware groeispurt. Waar in 2024 nog 252 fietspakketten werden verspreid, zijn dat er dit jaar al 3.000. De pakketten, met routes, voordeelbonnen en tips, zijn populair bij recreatieve fietsers.
14/05/25
Exclusief voor leden
Tweede XL klompenpad gaat open
Zaterdag 24 mei 2025 is in Neder-Betuwe de feestelijke opening van Klompenpad XL: het Spanjaardspad. Wethouder Herma van Dijkhuizen van gemeente Neder-Betuwe en projectleider Martijn Grievink van Stichting Landschapsbeheer Gelderland onthullen het startpaneel in Opheusden.
13/05/25
Keukenhof kijkt terug op een stralend seizoen
Ruim 1,4 miljoen bezoekers vanuit de hele wereld brachten een bezoek aan de keukenhof en beoordeelden het bezoek met een 8,7.
13/05/25
De vernieuwde LF Basiskaart is er - onmisbare kaartenset voor fietsvakanties
Stichting Landelijk Fietsplatform lanceert een vernieuwde versie van de populaire fietsatlas met een actueel overzicht van alle LF-routes en knooppunten.
12/05/25
Ruim 200 stranden en jachthavens ontvangen Blauwe Vlag in 2025
In 2025 mogen maar liefst 202 locaties de Blauwe Vlag voeren. Vorig jaar waren het er nog 195. Het gaat om 145 jachthavens, 50 stranden en 7 binnenstranden.
09/05/25
Subsidies uit regiodeal 'Veluwe in Balans' voor toeristische toegangspoorten Eerbeek en Nunspeet
De provincie Gelderland heeft de eerste twee subsidies toegekend vanuit de regiodeal ‘Veluwe in Balans’. Dit maakt de herinrichting van het stationsgebied in Eerbeek tot toeristisch overstappunt en de ontwikkeling van het bezoekerscentrum in Nunspeet mogelijk.
09/05/25
Nog slechts 40 stands beschikbaar voor Recreatie Vakbeurs 2025
De voorbereidingen voor de Recreatie Vakbeurs 2025, die van 11 tot en met 13 november plaatsvindt in Evenementenhal Hardenberg, zijn in volle gang. Er zijn momenteel nog slechts 40 stands beschikbaar voor leveranciers. De organisatie meldt dat de eerste hallen met populaire segmenten reeds volledig zijn volgeboekt.
08/05/25
Fietscampagne Heuvelrug & Vallei verbindt erfgoed, natuur en duurzaamheid
RBT Heuvelrug & Vallei koppelt fietsrecreatie aan actuele thema's als gezondheid, duurzaamheid en erfgoed en speelt in op de groeiende behoefte aan groene, bewuste beleving.

||| Agenda |||

20/05/25 t/m 22-05-25
20/05/25 t/m 22-05-25: Week van de Self Service
Vanaf 25 juni 2025 verandert de wetgeving rond selfservice-oplossingen ingrijpend door de inwerkingt...
20/05/25
20/05/25 t/m 20-05-25: LDA Kennisdag: Innovatie in data
Op dinsdag 20 mei staat, op de LDA Kennisdag 2025, alles in het teken van innovatie in data&nbs...
27/05/25
27/05/25 t/m 27-05-25: HZ Changemaker Event
Op dinsdag 27 mei vindt het HZ Changemaker Event plaats. Dan wordt voor de tweede keer de HZ Changem...
25/06/25
25/06/25 t/m 25-06-25: Vakbeurs Family Entertainment Centers
Pleisureworld organiseert op woensdag 25 juni 2025 de Vakbeurs Family Entertainment Centers op ...