Geplaatst op: 03-04-2024
Auteur: redactie
Uitgever: NRIT Media

ACSI Kampeerreizen nieuwe sponsor NJBB

ACSI Kampeerreizen nieuwe sponsor NJBB

ACSI Kampeerreizen is vanaf april 2024 de nieuwe sponsor van de Nederlandse Jeu de Boules Bond (NJBB). Met de samenwerking willen beide partijen petanque promoten onder een breder publiek. Als toonaangevende organisator van georganiseerde kampeerreizen, is ACSI Kampeerreizen voor de NJBB de ideale partner om kampeerliefhebbers te bereiken.

  • Driejarige sponsorovereenkomst per april 2024
  • Samenwerking gericht op het promoten van de sport onder kampeerliefhebbers
  • ‘Met bijna 60 jaar ervaring in de kampeerwereld is ACSI voor ons de ideale partner’

Olaf Melsen, directeur van de NJBB, reageert enthousiast op de gesloten sponsorovereenkomst. ‘Door deze samenwerking kunnen we de petanquesport nog toegankelijker maken voor een breder publiek. We weten natuurlijk dat er op de camping al regelmatig een potje gespeeld wordt en ACSI Kampeerreizen is een perfecte partner om dit verder te promoten. Het past dan ook goed bij onze missie om de sport te bevorderen en mensen samen te brengen.’

Ook Pieter Melieste, manager Touroperating bij campingspecialist ACSI, is tevreden. ‘Met meer dan 50 jaar ervaring in het organiseren van kampeerreizen, begrijpen we de waarde van het groepsgevoel en ontspanning tijdens het kamperen. Ook tijdens de reizen die wij organiseren wordt er door de deelnemers graag petanque gespeeld.’

De kracht van de sport zit in de laagdrempeligheid, geeft Melieste aan. ‘Petanque en kamperen zijn een uitstekende combinatie. Het is ontspannend, het bevordert de sociale interactie tussen campinggasten en de sport is toegankelijk voor alle leeftijden. Als partner van de NJBB bereiken we een grote doelgroep die potentieel heeft om vaker en serieuzer petanque te gaan spelen.’

De sponsorovereenkomst tussen ACSI Kampeerreizen en de NJBB gaat in per april 2024. Vanaf dan zal het ACSI Kampeerreizen-logo ook zichtbaar zijn op de wedstrijdkleding van het Nederlandse team. Dat er een overeenkomst is gesloten voor drie jaar stemt Melsen tevreden. ‘Dit geeft ook het signaal af dat we op een serieuze manier met elkaar in zee gaan en echt inzetten op de lange termijn.’

Trefwoorden: Samenwerking, jeu de boule, promoten

CELTH
 








||| Nieuws |||

05/07/24
Ook na coronajaren blijven we wandelen
In 2023 liepen Nederlanders in totaal 6,9 miljard kilometer buitenshuis. Dat is 5 procent minder dan in 2022, maar bijna een derde meer dan in pre-coronajaar 2019. Dat blijkt uit cijfers van het CBS.
05/07/24
Exclusief voor leden
Jaarbeurs legt zes dubbel court padelbanen aan
Wat als er weinig evenementen zijn en je hebt heel veel indoor vierkante meters over. En je wilt daar toch graag rendement uithalen? De Jaarbeurs ziet een gat in de markt voor padelbanen.
24/06/24
Koningin Máxima opent vernieuwde Museum Hindeloopen en het gloednieuwe VVV-bezoekerscentrum
Eén van de oudste musea in Friesland dat op 16 juli 1919 werd geopend als het Hidde Nijland Museum is vernieuwd en werd door Koningin Máxima officieel geopend op 18 juni.
07/06/24
Hoe tevreden zijn Nederlanders met hoeveelheid vrije tijd?
Binnen de Europese Unie scoort Nederland hoog als het gaat om de zogenaamde Brede Welvaart in het hier en nu. Dan staan we na Zweden op de tweede plek. Als we kijken naar de tevredenheid met de hoeveelheid vrije tijd, dan doen we het niet zo sterk.
03/06/24
Exclusief voor leden
8.000 meer bezoekers toegestaan voor Paleis Noordeinde en stallen
Van 17 juli tot en met 4 augustus 2024 is Paleis Noordeinde en de aangrenzende Koninklijke Stallen open voor publiek. In totaal kunnen 43.000 bezoekers, 8.000 meer dan vorig jaar, deze zomer het werkpaleis van de Koning bezichtigen.
31/05/24
Exclusief voor leden
Strategische alliantie voor agrotoerisme in Limburg
De Limburgse Land- en Tuinbouwbond (LLTB), Limburg Marketing en Coöperatie Platform Agrotoerisme vormen per 1 juni een strategische alliantie voor agrotoerisme.
30/05/24
Exclusief voor leden
Naar de bioscoop niet voor de film maar voor de sound
Naar de bios in je vrijetijd voor een film? Trend, de bioscoop ontdekt een nieuwe rol, die van podium voor muziek. Pathé voegt een nieuwe buitengewone beleving toe aan de programmatie. de bioscoopketen start onder de naam Sound Sessions een unieke reeks luistersessies voor muziekliefhebbers.
30/05/24
Exclusief voor leden
Efteling klantvriendelijkste bedrijf van Nederland, hoe scoort de rest van de leisure?
De Efteling is voor het tweede jaar op rij uitgeroepen tot ‘Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland’. In de Top 75 staan 11 bedrijven in de categorie leisure waaronder veel dierentuinen.

||| Agenda |||

Momenteel geen berichten aanwezig.