Geplaatst op: 03-04-2024
Auteur: redactie
Uitgever: NRIT Media

ACSI Kampeerreizen nieuwe sponsor NJBB

ACSI Kampeerreizen nieuwe sponsor NJBB

ACSI Kampeerreizen is vanaf april 2024 de nieuwe sponsor van de Nederlandse Jeu de Boules Bond (NJBB). Met de samenwerking willen beide partijen petanque promoten onder een breder publiek. Als toonaangevende organisator van georganiseerde kampeerreizen, is ACSI Kampeerreizen voor de NJBB de ideale partner om kampeerliefhebbers te bereiken.

  • Driejarige sponsorovereenkomst per april 2024
  • Samenwerking gericht op het promoten van de sport onder kampeerliefhebbers
  • ‘Met bijna 60 jaar ervaring in de kampeerwereld is ACSI voor ons de ideale partner’

Olaf Melsen, directeur van de NJBB, reageert enthousiast op de gesloten sponsorovereenkomst. ‘Door deze samenwerking kunnen we de petanquesport nog toegankelijker maken voor een breder publiek. We weten natuurlijk dat er op de camping al regelmatig een potje gespeeld wordt en ACSI Kampeerreizen is een perfecte partner om dit verder te promoten. Het past dan ook goed bij onze missie om de sport te bevorderen en mensen samen te brengen.’

Ook Pieter Melieste, manager Touroperating bij campingspecialist ACSI, is tevreden. ‘Met meer dan 50 jaar ervaring in het organiseren van kampeerreizen, begrijpen we de waarde van het groepsgevoel en ontspanning tijdens het kamperen. Ook tijdens de reizen die wij organiseren wordt er door de deelnemers graag petanque gespeeld.’

De kracht van de sport zit in de laagdrempeligheid, geeft Melieste aan. ‘Petanque en kamperen zijn een uitstekende combinatie. Het is ontspannend, het bevordert de sociale interactie tussen campinggasten en de sport is toegankelijk voor alle leeftijden. Als partner van de NJBB bereiken we een grote doelgroep die potentieel heeft om vaker en serieuzer petanque te gaan spelen.’

De sponsorovereenkomst tussen ACSI Kampeerreizen en de NJBB gaat in per april 2024. Vanaf dan zal het ACSI Kampeerreizen-logo ook zichtbaar zijn op de wedstrijdkleding van het Nederlandse team. Dat er een overeenkomst is gesloten voor drie jaar stemt Melsen tevreden. ‘Dit geeft ook het signaal af dat we op een serieuze manier met elkaar in zee gaan en echt inzetten op de lange termijn.’

Trefwoorden: Samenwerking, jeu de boule, promoten

CELTH



||| Nieuws |||

16/07/25
Aantal bezoekers VVV's Noordwijk stijgt fors
Een recordaantal van 23.904 bezoekers in VVV Noordwijk en Noordwijkerhout in de eerste helft van 2025. Voor VVV Noordwijk betekent dat een stijging van 34% ten opzichte van 2024, voor Noordwijkerhout een stijging van 16%.
15/07/25
Royal Den Haag viert de vrijheid
Het is inmiddels een traditie. Den Haag viert Royal September. Dit jaar kleurt de hofstad in de aanloop naar Prinsjesdag feestelijk oranje. Deze 10-daagse staat in het teken van vrijheid.
15/07/25
Vernieuwde fietsroute 'Duits Lijntje' laat je de historie van een Europese spoorlijn beleven
Fietsers kunnen vanaf 14 juli de rijke geschiedenis van de bijzondere spoorlijn het 'Duits Lijntje' ervaren via een nieuwe themaroute.
11/07/25
De fuik van nepadvertenties voor vakanties
Cybercriminelen zetten online advertenties in om vakantiegangers op te lichten. Mensen die dit niet op tijd door hebben, lopen het risico om aan oplichters allerlei persoonlijke informatie of creditcardgegevens prijs te geven. Daarom is het belangrijk dat mensen altijd eerst de officiële contactinformatie van reisorganisaties checken voordat ze contact opnemen.
09/07/25
CELTH Industry Day brengt wetenschap en praktijk samen tijdens World Leisure Congress
Op woensdag 27 augustus 2025 organiseert het Centre of Expertise Leisure, Tourism & Hospitality (CELTH) de Industry Day tijdens het World Leisure Congress in Breda. Deze dag vormt de brug tussen wetenschap en praktijk in de leisure-, toerisme- en hospitalitysector.
02/07/25
Exclusief voor leden
Starbucks met 180 zitplaatsen opent op Schiphol
Centraal gelegen in de vernieuwde Lounge 1 van Schiphol is geopend een grote Starbucks-locatie van 500 vierkante meter. De herontwikkeling is het resultaat van een nauwe samenwerking tussen Schiphol, Avolta AG en Starbucks.
02/07/25
Exclusief voor leden
Versnelling gebruik AI
Van chatbots en sociale media campagnes tot en met werkprocessen in de horeca, AI is niet meer weg te denken uit de sector leisure. Het gebruik van AI maakt een versnelling mee in onze maatschappij.
30/06/25
Drentse Fiets4Daagse bestaat zestig jaar
De Drentse Fiets4Daagse bestaat zestig jaar en de organisatie pakt uit met een kleurrijk randprogramma en een gereduceerd tarief; kinderen t/m 16 jaar fietsen zelfs gratis mee.