Deze website maakt gebruik van cookies.Meer informatieDeze melding verbergen

Geplaatst op: 20-03-2024
Auteur: Redactie
NRIT

Groningen Store organiseert schattenjacht in de stad

Groningen Store organiseert schattenjacht in de stad
Foto: Marketing Groningen

De Groningen Store bestaat vijf jaar en viert dat met een nieuwe webshop en een schattenjacht in de stad. Daarmee worden inwoners op een bijzondere manier bij de VVV betrokken.

Van 19 tot en met 23 maart organiseert de Groningen Store een speciale schattenjacht, waarbij iedere dag een Groningse schat verborgen wordt ergens in de stad Groningen.

Stories op Instagram volgen

Deelnemers worden aangemoedigd om de Instagram stories op het officiële kanaal van de Groningen Store ‘instagram.com/groningenstore’ te volgen en nauwlettend in de gaten te houden voor dagelijkse hints die leiden naar de locatie van de schat. De gelukkige vinders van deze schatten kunnen deze inleveren bij de Groningen Store  in Forum Groningen en ontvangen een voucher ter waarde van €50 euro, te besteden in de gloednieuwe webshop.

Gebruiksgemak, overzichtelijkheid en Groningse sfeer

De lancering van de nieuwe webshop markeert een belangrijk moment voor de Groningen Store (VVV). Met een focus op gebruiksgemak, overzichtelijkheid en het uitdragen van de unieke sfeer van zowel Groningen als de winkel zelf, belooft de webshop een verrijking te zijn voor zowel Groningers als liefhebbers van buiten Groningen. Tevens biedt de nieuwe webshop een zorgvuldig samengestelde collectie van producten die de essentie van Groningen vangen. Van posters van pronkstukken van Stad en Ommeland tot aan toffe kleding voor jong en oud.

Link: https://www.instagram.com/groningenstore
Trefwoorden: dmo, vvv, Groningen

CELTH



||| Nieuws |||

21/05/25
Werkveldkandidaten gezocht voor Professional Doctorate in Leisure, Tourism & Hospitality
CELTH zoekt voor de professional doctorate kandidaten uit het werkveld. De PD biedt organisaties de kans om voorop te lopen in innovatie binnen de LTH-sector. Het traject, dat vier tot zes jaar duurt, combineert praktijkgericht onderzoek met concrete interventies.
13/05/25
Klimaatrisico’s voor toeristische bestemmingen ontrafeld
CELTH onderzoekt samen met de Travel Foundation en Risklayer de klimaatrisico’s die bestemmingen lopen. Inmiddels doen wereldwijd zes bestemmingen mee aan de pilot die nog open staat voor meer deelnemers.
13/05/25
De vernieuwde LF Basiskaart is er - onmisbare kaartenset voor fietsvakanties
Stichting Landelijk Fietsplatform lanceert een vernieuwde versie van de populaire fietsatlas met een actueel overzicht van alle LF-routes en knooppunten.
08/05/25
Elektrische Efteling-stoomtrein rijdt eerste rondje
Na een jaar in Engeland te zijn geweest voor een onzichtbare metamorfose reed Aagje haar eerste rondje met een elektrische aandrijving.
02/05/25
Delft Beloont Duurzaam Bezoek met Nieuw Initiatief D'serve
Delft lanceert een uniek initiatief, D'serve, dat bezoekers aanmoedigt en beloont voor duurzaam gedrag. Door te kiezen voor duurzame activiteiten, mee te helpen de stad schoon te houden of per fiets te komen, kunnen bezoekers beloningen verdienen.
02/05/25
Onemeeting officieel B Corp: certificering bevestigt duurzame koers
Het boekingsplatform voor vergaderruimtes Onemeeting heeft onlangs de officiële B Corp-certificering ontvangen.
18/04/25
Toerisme & Recreatie Utrechtse Heuvelrug en Vallei bloeit!
Tegelijkertijd met de opening van het toeristisch seizoen viert RBT Heuvelrug & Vallei zijn 10-jarig jubileum van samenwerking door de regoio en het netwerk van partners aan recreatie en toerisme.
16/04/25
Mijlpaal: 800 Green Key’s in Nederland
Restaurant De Dikke van Dale in Leeuwarden heeft als 800e bedrijf in Nederland het prestigieuze Green Key certificaat behaald. De feestelijke uitreiking vond maandag plaats in aanwezigheid van wethouder Abel Reitsma van de gemeente Leeuwarden en Erik van Dijk, National Operator van Green Key Nederland.