Deze website maakt gebruik van cookies.Meer informatieDeze melding verbergen

Geplaatst op: 19-06-2023
Auteur: Marc Gerlings

Vacansoleil werkt samen met première bioscoopfilm Ladybug & Cat Noir

Vacansoleil werkt samen met première bioscoopfilm Ladybug & Cat Noir
Winactie met beleving op De Schatberg voor de winnaars. Foto: Vacansoleil

Aanbieder van kampeervakanties Vacansoleil is een officiële partner van de animatiefilm 'Ladybug & Cat Noir. In de samenwerking kan Vacansoleik 500 gratis bioscooptickets weggeven. Die kaarten zijn het lokkertje in een marketingactie. Twee gezinnen kunnen een verblijf winnen in een speciaal Miraculous-dorp op camping De Schatberg.


De twee gezinnen die het verblijf winnen krijgen een ‘exclusieve viewing party van de film ‘. De fans van de iconische animatiefilm hebben er lang op moeten wachten, maar deze zomer is het zover. ‘Ladybug & Cat Noir: De Film’ draait vanaf 5 juli in de bioscopen in Nederland en België. Het is een spin-off van de populaire tv-serie voor kinderen die onder meer op streamingdienst Netflix is te zien. De serie is uitgezonden in 120 landen.


"Met deze samenwerking benadrukken we onze toewijding aan het leveren van geweldige vakantieavonturen,” zegt Kim Laperre van Vacansoleil. "Het is een perfecte match, aangezien de film zich richt op het plezier en de vreugde van jonge kinderen en hun ouders. En daar richten wij ons ook volledig op bij Vacansoleil.”


Safaritent in Miraculous-stijl

Vacansoleil stelt 500 gratis cinematickets beschikbaar voor gezinnen die tussen 19 en 26 juni hun zomervakantie boeken. Link naar de actie, daar kun je ook de teaser van de film bekijken. Daarnaast tovert de campingspecialist van 7 tot en met 10 juli een deel van vijfsterrencamping De Schatberg (in Sevenum, Nederland) om in een uniek Miraculous-vakantiedorp. Via een sociale media actie kunnen twee gelukkige gezinnen er een vakantie winnen in een safaritent, compleet in Miraculous-stijl. Hoogtepunt van het verblijf is exclusieve viewing party van de film op zaterdag 8 juli in de nabijgelegen cinema DOK6.

Kim Laperre: "Met deze actie nodigen we gezinnen uit voor een zomer vol avontuur en verwondering, zowel op het witte doek als op de camping van Vacansoleil. Want een vakantie is als een prachtige film: de sfeer en de mooie beelden blijven je altijd bij.”

Trefwoorden: camping, marketing, film, boeking, evenement

CELTH



||| Nieuws |||

10/06/25
Beleefkaart Ijsseldelta brengt toeristen op ideeën
MarketingOost meldt de lancering van de Beleefkaart IJsseldelta. Deze gratis kaart brengt de mooiste plekken en activiteiten in beeld en is bedoeld voor iedereen die de regio wil ontdekken, beleven en waarderen.
10/06/25
Exclusief voor leden
Toverland scoort goed bij Klantvriendelijkste Bedrijf 2025
Attractiepark Toverland behaalde dubbelslag bij verkiezing van Het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland 2025. Picnic wint de verkiezing en Efteling pakt de zesde plek.
10/06/25
Overijssel promoot toerisme met ludieke stunt in Gronau
Met de oproep "Hey Nachbarn, komm mal rüber!” verraste Overijssel afgelopen zaterdag het winkelend publiek in het Duitse Gronau met een opvallende promotiestunt. In het centrum van de stad werd de nieuwe Overijsselkrant 2025 van "Das andere Holland” gelanceerd in een vrolijke retro-fotocaravan. Bezoekers konden op de foto, kregen de bewaarkrant mee en maakten kans op een gratis dagje uit naar Overijssel.
06/06/25
Exclusief voor leden
Voorbereid op de regels toegankelijkheid websites en apps?
Vanaf 28 juni 2025 gelden regels voor de toegankelijkheid van websites en apps waarop bedrijven producten of diensten aanbieden. De Autoriteit Consument & Markt (ACM) gaat toezicht houden op de toegankelijkheid van e-handelsdiensten en elektronische communicatiediensten.
06/06/25
Hart van Limburg en Smart-market bundelen krachten voor zorgeloos boeken van toeristische arrangementen
Beleving, gemak en verbinding staan centraal in een nieuwe samenwerking tussen VVV Hart van Limburg en het innovatieve boekingsplatform Smart-market. Samen willen zij het toeristisch aanbod in Midden-Limburg toegankelijker en aantrekkelijker maken voor bezoekers én ondernemers.
05/06/25
Maastricht lanceert vernieuwd online platform: focus op slow travel en hyperpersonalisatie
Maastricht Marketing heeft het vernieuwde online platform www.visitmaastricht.nl gelanceerd. De website is volledig afgestemd op het herijkte stadsmerk uit 2023 en biedt bezoekers én bewoners een gepersonaliseerde en inspirerende manier om Maastricht te ontdekken. De nadruk ligt op slow travel, beleving en gepersonaliseerde content.
28/05/25
Exclusief voor leden
Méribel kiest bureau Hopscotch
Méribel, het hart van het Franse Les 3 Vallées, heeft Hopscotch Tourism Netherlands aa...
26/05/25
Exclusief voor leden
Jelmer Schoolderman brandmanager bij Corendon
Jelmer Schoolderman treedt per 2 juni 2025 in dienst bij Corendon als Brandmanager. In deze rol vers...

||| Agenda |||

27/06/25
27/06/25 t/m 27-06-25: Beleidsmakersdag
De Beleidsmakersdag staat zo vlak voor de vakanties in het teken van 'Vooruitwerken em verbinden ric...
27/08/25
27/08/25 t/m 27-08-25: CELTH Industry Day World Leisure Congress
Het World Leisure Congress (WLO) komt na 13 jaar weer terug in Europa en voor het eerst naar Nederla...
22/09/25
22/09/25 t/m 22-09-25: Toerisme Top 2025
De Toerisme Top wordt dit jaar op maandag 22 september in Noord-Holland georganiseerd. Het thema is ...