Deze website maakt gebruik van cookies.Meer informatieDeze melding verbergen

Geplaatst op: 18-10-2022
Auteur: Marc Gerlings

Overnachten in club tijdens ADE

Overnachten in club tijdens ADE
Overnachten in de Chin Chin Club tijdens ADE. Foto: Booking.com

Booking.com zorgt ervoor dat twee gelukkige boekers in een gespreid bed terecht komen tijdens het megaevenement ADE in de Chin Chin Club. We vroegen aan Booking.com hoe deze actie tot stand kwam.

Nederland staat wereldwijd bekend om de succesvolle dj’s. Jaarlijks komen er voor het vijfdaagse evenement Amsterdam Dance Event (ADE) zo’n 400.000 bezoekers uit 146 landen naar de hoofdstad. Het mag met die aantallen geen verrassing zijn dat hotelkamers in de derde week van oktober schaars zijn. 

In de Chin Chin Club

Veel partygangers visten al achter het net en waren te laat met het plannen van hun onvergetelijke feestavond. Speciaal voor het wereldbekende clubfestival heeft Booking.com middenin Chin Chin Club – en daarmee ook in het epicentrum van de stad - een ‘one of a kind’ speciale slaapkamer geplaatst voor de gelukkige boeker en zijn of haar plus 1 gast. Een unieke kans om direct het bed in te rollen na een optreden van Neerlands meest populaire dj-formatie, dat backstage achter de bar staat.  Indirect is het ook een communicatie-actie waar ADE van profiteert.

Het arrangement omvat ook een diner in Chin Chin Club, een anti-kater ontbijt, een meet and greet met Kris Kross Amsterdam en een privéchauffeur om je te halen en te brengen. Ook ontvangen de gelukkige boekers een ADE Pro Pass (t.w.v. €625) voor het hele festival. Met de ADE Pro Pass heb je gratis toegang tot elk feest of event deze week. 

Ben je ouder dan 23 jaar en wil je samen met jouw plus 1 in een nachtclub slapen? De kamer in Hotel Chin Chin Club by Booking.com op zaterdag 22.10 is vanaf donderdagochtend 10:00 uur exclusief te boeken voor € 22,10 via Booking.com op basis van wie het eerst komt, het eerst maalt.

Samenwerking of eigen initiatief?

Als NRIT waren we benieuwd of deze pr-actie en activatie in samenwerking gaat met ADE? Deze activatie is op eigen initiatief van Booking.com, Booking.com is geen partner van ADE. Het bedrijf wil verschillende interesses van haar reizigers behartigen en heeft een passie voor het aanbieden van unieke accommodaties. Het wil ook wat teruggeven aan de stad, het aanbieden van nieuwe mogelijkheden en ervaringen voor consumenten voor een lage prijs, zoals bijvoorbeeld bij Pride en nu ook aan het nachtleven van Amsterdam. Wereldwijd staat Nederland bekend om haar DJ's. "We spelen als klein land een enorm grote rol op het dance-wereldtoneel. Daar is Booking.com als Nederlands bedrijf trots op en dat ondersteunen we graag. "
Trefwoorden: Booking, ADE, overnachten, club

CELTH




||| Nieuws |||

16/07/25
Aantal bezoekers VVV's Noordwijk stijgt fors
Een recordaantal van 23.904 bezoekers in VVV Noordwijk en Noordwijkerhout in de eerste helft van 2025. Voor VVV Noordwijk betekent dat een stijging van 34% ten opzichte van 2024, voor Noordwijkerhout een stijging van 16%.
15/07/25
Royal Den Haag viert de vrijheid
Het is inmiddels een traditie. Den Haag viert Royal September. Dit jaar kleurt de hofstad in de aanloop naar Prinsjesdag feestelijk oranje. Deze 10-daagse staat in het teken van vrijheid.
15/07/25
Vernieuwde fietsroute 'Duits Lijntje' laat je de historie van een Europese spoorlijn beleven
Fietsers kunnen vanaf 14 juli de rijke geschiedenis van de bijzondere spoorlijn het 'Duits Lijntje' ervaren via een nieuwe themaroute.
11/07/25
De fuik van nepadvertenties voor vakanties
Cybercriminelen zetten online advertenties in om vakantiegangers op te lichten. Mensen die dit niet op tijd door hebben, lopen het risico om aan oplichters allerlei persoonlijke informatie of creditcardgegevens prijs te geven. Daarom is het belangrijk dat mensen altijd eerst de officiële contactinformatie van reisorganisaties checken voordat ze contact opnemen.
09/07/25
CELTH Industry Day brengt wetenschap en praktijk samen tijdens World Leisure Congress
Op woensdag 27 augustus 2025 organiseert het Centre of Expertise Leisure, Tourism & Hospitality (CELTH) de Industry Day tijdens het World Leisure Congress in Breda. Deze dag vormt de brug tussen wetenschap en praktijk in de leisure-, toerisme- en hospitalitysector.
02/07/25
Exclusief voor leden
Starbucks met 180 zitplaatsen opent op Schiphol
Centraal gelegen in de vernieuwde Lounge 1 van Schiphol is geopend een grote Starbucks-locatie van 500 vierkante meter. De herontwikkeling is het resultaat van een nauwe samenwerking tussen Schiphol, Avolta AG en Starbucks.
02/07/25
Exclusief voor leden
Versnelling gebruik AI
Van chatbots en sociale media campagnes tot en met werkprocessen in de horeca, AI is niet meer weg te denken uit de sector leisure. Het gebruik van AI maakt een versnelling mee in onze maatschappij.
30/06/25
Drentse Fiets4Daagse bestaat zestig jaar
De Drentse Fiets4Daagse bestaat zestig jaar en de organisatie pakt uit met een kleurrijk randprogramma en een gereduceerd tarief; kinderen t/m 16 jaar fietsen zelfs gratis mee.

||| Agenda |||

27/08/25
27/08/25 t/m 27-08-25: CELTH Industry Day World Leisure Congress
Het World Leisure Congress (WLO) komt na 13 jaar weer terug in Europa en voor het eerst naar Nederla...
11/09/25
11/09/25 t/m 11-09-25: Atlasfestival 2025 –Vitamine L: de Leefomgeving als ingrediënt voor Gezondheid
Het Atlasfestival 2025 staat in het teken vanVitamine L– de leefomgeving als bron van gezondheid. ...
02/04/26
02/04/26 t/m 02-04-26: Trendcongres Toerisme 2026
Het Trendcongres Toerisme 2026 is op donderdag 2 april 2026 bij Saxion Hogeschool in Deventer. De ed...