Geplaatst op: 26-09-2022
Auteur: Marc Gerlings

Lastige campagneboodschap: stuur geen app naar bestuurder

Lastige campagneboodschap: stuur geen app naar bestuurder
Het Ministerie van Infrastructuur en Waterstaat lanceert vandaag de campagne ‘Mij Nie Appen!’. Die moet het aantal verkeersslachtoffers en ongelukken tijdens het reizen door smartphonegebruik verminderen.

De campagne heeft een lastige boodschap want deze spreekt de bestuurder aan maar vooral de persoon die de bestuurder een bericht stuurt. Maar dat zit 'em ook in alerts die aanstaan voor bijvoorbeeld nieuws of berichtenservice van je werkgever.

Bijna de helft van de Nederlandse jongeren houdt er bij het versturen van berichtjes geen rekening mee of die persoon op dat moment onderweg is, terwijl ze weten dat >>>
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
E-mailadres:
Wachtwoord:

Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?

Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid

 Proeflidmaatschap
NRIT Media Vrijetijdsplatform
Jaarlidmaatschap
NRIT Media Vrijetijdsplatform
Bedrijfslidmaatschap
NRIT Media Vrijetijdsplatform

Stopt automatisch
Compleet individueel
lidmaatschap
Compleet bedrijfs-lidmaatschap
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform90 dagen365 dagen365 dagen
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank
Nieuwsbrief NRIT Actueel
Recreatie & Toerisme
Vrijetijdstudies
Toegang zonder inloggen
€ 45,-
€ 165,75 per jaarVanaf € 331,50 per jaar
Probeer nu
Bestel nu
Bestel nu
Trefwoorden: reizen, app, veiligheid

||| Blogs |||

28/04/22
Geef toerisme een nieuwe toekomst
Nee, het is niet normaal zoals het er dit paasweekend op de Amsterdamse Wallen aan toeging. De uitwa...
13/12/21
DITCH THE PITCH
DITCH THE PITCH
13/12/21 · Marketing · Reis & vervoer · Marcel Baltus | Lees meer
Je zal ze de kost moeten geven. Mensen die in artikelen en interviews stellen ‘de leukste baan van...
09/07/21
Dromomania
Wat een intens genot was het. De voortijdige uitschakeling van het Nederlands Elftal (nou ja, eigenl...
30/03/21
Hoe je een imago verkwanselt met een kop koffie
In het stemhokje schoot de gedachte door mijn hoofd. Merkwaardig eigenlijk dat meerdere politieke pa...
28/07/20
Waarom Pinterest voor bedrijven in toerisme & recreatie zo’n geweldig promotiemiddel is
Veel mensen denken bij Pinterest aan hobbyprojecten. Maar wist je dat 1 miljoen Nederlandse gebruikers op Pinterest zoeken naar inspiratie voor reizen en dagjes uit? Pinterest is dus bij uitstek geschikt voor bedrijven in toerisme & recreatie.

||| Twitter |||

||| Nieuws |||

26/01/23
Suncamp introduceert: campingadvies van de CampingGuru
Wil jij alles weten over jouw favoriete camping? Stel je campingvraag dan aan de persoon die echt op de camping is geweest. Vanaf nu is dat mogelijk. Suncamp introduceert de CampingGuru.
26/01/23
Exclusief voor leden
8 gemeenten Achterhoek aan de slag met vitaal maken vakantieparken
8 gemeenten in de regio Achterhoek bieden met een financiële bijdrage van de provincie Gelderland een programma aan om de vitaliteit van vakantieparken te verbeteren. Een regionaal programmateam met experts is actief om ondernemers te stimuleren en vakantieparken klaar te maken voor de toekomst. Dat is nodig want er wordt groei verwacht.
23/01/23
ACM tevreden met aanpassingen Ryanair van duurzaamheidsclaims
Vliegmaatschappij Ryanair communiceert duidelijker over de CO2-compensatie die ze aanbiedt bij het boeken van een vliegticket.
03/01/23
Kennisnetwerk Destinatie Nederland wordt brancheorganisatie
Het Kennisnetwerk Destinatie Nederland evolueert naar een brancheorganisatie voor destinatie- en citymarketing organisaties in Nederland. Wendy Sieger-Kintzen wordt de nieuwe directeur. In de DMO/CMO-raad bepalen provinciale vertegenwoordigers van de DMO’s en CMO’s de strategie van Destinatie Nederland. Het delen van kennis blijft een belangrijke activiteit.
08/12/22
Aarde en vingerafdruk in nieuwe logo GaiaZoo
Dierenpark GaiaZoo onthult zijn nieuwe logo. Daarin zijn de aarde en de voetafdruk van de mens in verwerkt.
08/12/22
Twente presenteert nieuwe visie op vrijetijdseconomie met focus op Tukker Trots
Twente Marketing heeft haar nieuwe visie op de vrijetijdseconomie gelanceerd. Onder de nieuwe slogan “Vrij zijn in Twente” zet Twente Marketing de komende jaren in op het ontsluiten van verhaallijnen over de Tubanti en Textiel & IJzeren Eeuw. Naast bezoekers komt de focus ook meer te liggen op bewoners en op een jongere doelgroep.
07/12/22
Strengere regels kortingsacties van-voor prijzen
De Autoriteit Consument & Markt (ACM) de controle op nepkortingen op. Vanaf 1 januari 2023 gelden strenge regels voor het geven van een korting.
30/11/22
Vernieuwing musea provincie Groningen
Nieuwe museumzalen met moderne presentatietechnieken worden mogelijk voor museum Nienoord in Leek door een subsidie van de provincie Groningen. Bij veel mensen is het museum bekend als het Nationaal Rijtuigmuseum. Het Streekhistorisch Centrum Stadskanaal verhuist en wordt meteen vernieuwd.