Geplaatst op: 19-07-2021
Auteur: Ton Vermeulen
NRIT

Campagne Breda Marketing genomineerd voor Kern Creativity Award

Campagne Breda Marketing genomineerd voor Kern Creativity Award

DMO Marketing Breda is voor twee Kern-awards genomineerd. De campagne ‘Breda Geeft Je de Ruimte’  is genomineerd voor de Kern Marketing Award 2021 en met de Groene Kaart maken ze kans op de Kern Creativity Award 2021. In totaal zijn voor beide awards 9 projecten genomineerd. Met de awards wil de organisatie kernen in het zonnetje zetten die sociaal-maatschappelijk betekenisvol zijn en ruimte geven aan groeten en ontmoeten. Eerder won Breda Marketing met ‘Breda geeft je de ruimte’ een Indigo Award voor het design.

Breda geeft je de ruimte

De campagne Breda geeft je de ruimte is ontwikkeld om de lokale economie en Breda als aantrekkelijke bestemming te herstellen en promoten tijdens de zomerperiode. Nederlanders waren in deze corona periode op zoek naar veilige, groene en ruime plekken om hun vakantie in eigen land door te brengen. Een kans om Breda breder op de kaart te zetten bij een groter publiek. Met de campagne werden bewoners en bezoekers geïnspireerd om Breda te ontdekken en vaker te kiezen voor de bijzondere plekken en verrassende mogelijkheden in Breda en de regio. 

De Groene Kaart

De Groene Kaart is onderdeel van de campagne ‘Breda Geeft Je De Ruimte’ en laat zien hoe groen, leefbaar en inspirerend een stad kan zijn. De kaart activeert bewoners en ondernemers om samen de stad te vergroenen en bevat een educatief element om je eigen groenkennis te vergroten. Met de kaart heeft de stad een tastbaar product binnen een landelijke campagne om te laten zien hoe groen Breda al is. En een product waarmee we samen worden aangemoedigd de stad te ontdekken en vergroenen. 

Over Kern

Kern is hèt centrum waar vastgoedprofessionals, overheden en kennisinstellingen elkaar ontmoeten. Van belegger tot huurder, van gemeente tot ontwikkelaar en van financier tot consultant. Ze willen waardevolle oplossingen creëren voor kernen in steden en wijken. Voor de toekomst, voor morgen en voor vandaag.

Topics:Marketing
Trefwoorden: marketing, awards, Noord-Brabant, Breda

CELTH




||| Nieuws |||

20/08/25
Van Oord bouwt Naïa Island Dubai
Het Nederlandse bedrijf Van Oord heeft een contract verworven voor het aanleggen van het kunstmatige eiland Naïa Island Dubai, een nieuwe ontwikkeling vlak voor de kust van Jumeirah.
19/08/25
Booking.com berekent voorlopig commissie over laag btw-percentage
Booking.com merkt de onrust in de markt van hotels door de komende btw-verandering van 9 naar 21%. D...
19/08/25
Aanmelden Duurzame KampeerAwards
De Duurzame KampeerAwards zetten bedrijven in het zonnetje die de kampeerbranche verduurzamen. Of het nu gaat om een innovatief kampeermiddel, een natuurvriendelijke kampeerplek of een slim concept dat de sector verder helpt. Aanmelden voor deze awards kan nog tot 29 augustus.
19/08/25
Exclusief voor leden
Programma B&B Vol liefde stimuleert boekingen
Nederlandse Bed & Breakfasts doen deze zomer goede zaken, blijkt uit de nieuwste cijfers van Bedandbreakfast.nl. Het aantal reserveringsaanvragen op de website ligt deze zomer 13% hoger ten opzichte van dezelfde periode vorig jaar.
19/08/25
Wat is een creditcard en hoe werkt het?
Een creditcard is een handig financieel instrument dat je in staat stelt om aankopen te doen zonder direct geld uit te geven. In plaats daarvan leen je tijdelijk geld van de bank, dat je later terugbetaalt. Dit biedt niet alleen gemak, maar ook een zekere mate van financiële vrijheid. Veel mensen gebruiken een creditcard voor online aankopen, vakanties of onverwachte uitgaven.
19/08/25
Exclusief voor leden
Rol accountant verandert
Jaarlijks zitten veel recreatiebedrijven met hun accountant om tafel. De rol van de accountant veran...
18/08/25
Jacqueline Lijs nieuwe directeur-bestuurder Visit Flevoland
Per 15 september van dit jaar zal Jacqueline Lijs de rol van directeur-bestuurder van Visit Flevoland vervullen. Hiermee volgt zij Brigitte Daalder op.
18/08/25
Dagrecord voor stranden Leisurelands
Op 13 augustus trokken duizenden mensen naar de recreatiegebieden van Leisurelands. In totaal bezochten zo’n 180.000 mensen de Gelderse stranden – een absoluut dagrecord voor dit jaar.

||| Agenda |||

27/08/25
27/08/25 t/m 27-08-25: CELTH Industry Day World Leisure Congress
Het World Leisure Congress (WLO) komt na 13 jaar weer terug in Europa en voor het eerst naar Nederla...
03/09/25 t/m 07-09-25
03/09/25 t/m 07-09-25: Hiswa te Water 2025
In 2025 viert de Hiswa te Water haar 40ste editie in de sfeervolle Batavia Haven in Lelystad. Na een...
11/09/25
11/09/25 t/m 11-09-25: Atlasfestival 2025 –Vitamine L: de Leefomgeving als ingrediënt voor Gezondheid
Het Atlasfestival 2025 staat in het teken vanVitamine L– de leefomgeving als bron van gezondheid. ...
22/09/25
22/09/25 t/m 22-09-25: Toerisme Top 2025
De Toerisme Top wordt dit jaar op maandag 22 september in Noord-Holland georganiseerd. Het thema is ...
01/10/25
01/10/25 t/m 01-10-25: Netwerk Editie Kampeerbranche
Na het succes van eerdere edities van het Duurzaamheidscongres introduceren we dit jaar een nieu...