Geplaatst op: 25-11-2020
Auteur: Redactie
NRIT Media

Trendzz For You biedt totaaloplossing voor souvenirs aan Landal GreenParks

Trendzz For You biedt totaaloplossing voor souvenirs aan Landal GreenParks

Trendzz For You verzorgt vanaf 1 januari 2021 de souvenirs, gift-artikelen en ansichtkaarten bij Landal GreenParks in Nederland. Voorheen werkte Landal GreenParks met diverse leveranciers en verschilde het assortiment per park. Met de keuze voor Trendzz For You krijgt het bungalowparkconcern één partner die het aanbod van Landal GreenParks bewaakt. Er is meer eenduidigheid op de verschillende parken en tegelijkertijd kan men kan beter inspelen op het gewenste gastaanbod per regio.

 

Landal GreenParks zocht een partner die proactief meedenkt met het assortiment impulsartikelen in hun parken om in het nieuwe jaar effectiever, efficiënter en schaalbaar te zijn. Daar hoort standaardisering en formulematig werken bij. Trendzz For You, groothandel in impulsartikelen en (wens)kaarten uit Heino, heeft de tender gewonnen en rolt vanaf 2021 in vijftien bungalowparken hun assortiment uit.

 

Efficiency winst door beperkte investering en minder handling en administratie

Trendzz For You kan een concept aanbieden en binnen dat concept onderscheid maken voor de verschillende regio's waar Landal GreenParks bungalowparken heeft. Eddy de Wit, commercieel directeur van Trendzz For You, licht toe: "We kunnen al in kleine aantallen souvenirs en giftartikelen op maat maken. Dat is vaak interessant omdat we kapitaal en ruimte weten te besparen door de kleine bestelhoeveelheden.” Doordat Trendzz For You een breed assortiment heeft kan Landal GreenParks meer bereiken met minder leveranciers. "En dat zorgt voor minder verschillende facturen, minder vertegenwoordigers in de winkel, minder verschillende pakketjes, minder voorraad, betere omzet en meer tijd voor core activiteiten,” aldus De Wit.

 

Cocreatie

De tijd dat verschillende leveranciers beargumenteerden dat hun product het beste in de winkel past zijn voorbij. Er is nu sprake van cocreatie, waarbij de formulemanager vanuit het hoofdkantoor het concept uitzet en samen met de retailmanagers en Trendzz For You het assortiment bepaalt. De Wit: "Per park wordt er nu samen met de Retail manager en de Formule manager van Landal GreenParks door Trendzz For You een winkelindeling en assortiment gemaakt dat vanaf 1 januari wordt uitgerold. We kijken samen met de winkelier waar er per winkel behoefte aan is. We creëren sfeer en beleving door aantrekkelijke producten in mooie displays.”

Link: https://www.trendzzforyou.nl/

||| Blogs |||

06/05/20
Waarom we vooral in onze vrije tijd moeite hebben met de lockdown
We leven inmiddels meer dan 7 weken in een inteligente lockdown. Een ingrijpende maatregel om het Co...
26/03/20
De wederopbouw van de vrijetijdssector
Wat gaat de coronacrisis onze sector van almaar meer-meer-meer opleveren? Wat boeit onze gasten in de toekomst nu echt?
14/01/19
Oude strijder
Er waren mij de laatste jaren al heel wat kwalificaties opgespeld en toch heb ik er weer een nieuw...
13/12/18
Recreatieondernemer: generalist of specialist?
Na de Tweede Wereldoorlog werd het verschijnsel toerisme maatschappelijk steeds belangrijker. Vo...
10/07/18
Gastvrijheidssector: katalysator voor ontwikkeling
"Kamer denkt over glas wijn bij de kapper”, zo luidde de kop bij het NOS deze week. Een slijt...

||| Twitter |||

||| Nieuws |||

15/02/23
Hartverwarmend Noordwijk
Campagne Valentijnsdag in Noordwijk. Genieten van "love" op het gebied van culinair, hotels en winkels en een hartenjagen speurtocht.
16/01/23
Beste seizoen ooit voor Europa-Park
Europa-Park in Duitsland heeft in het seizoen 2022 voor het eerst meer dan zes miljoen bezoekers in één seizoen ontvangen. Het park wordt daarmee door de bezoekers ‘beloond’ voor de 80 miljoen euro die de afgelopen drie jaar in het park werd geïnvesteerd. Maar er zijn ook grote uitdagingen.
10/01/23
Exclusief voor leden
Binnensteden weer iets aantrekkelijker voor retail
Investeringsmaatschappij Syntrus Achmea Real Estate & Finance geeft een signaal af dat winkelformules weer meer kansen krijgen in een aantrekkelijke stad.
14/09/22
Exclusief voor leden
Waarom tikte ACM kampeergigant Decathlon op de vingers?
Kampeer- en sportwinkelketen Decathlon en modeketen H&M zeggen toe duurzaamheidsclaims op hun kleding en/of websites aan te passen of niet meer te gebruiken. ACM tikte hen op de vingers omdat de duurzaamheidsclaims niet te controleren zijn. Een case die verhelderend kan zijn over wat wél en niet misleiding is bij duurzaamheidsclaims.
06/09/22
Exclusief voor leden
Aanstaande ouderen gaan voor vakanties en weekendjes weg
Een leuke bijvangst van een retailonderzoek van ABN-AMRO naar het koopgedrag van aanstaande ouderen.
09/05/22
Exclusief voor leden
Gemeenten kunnen financiële hulp aanvragen voor levendige winkelgebieden
Van 9 mei tot en met 30 mei 2022 kunnen Nederlandse gemeenten financiële ondersteuning aanvragen om winkelgebieden weer aantrekkelijk te maken voor zowel bewoners als bezoekers. Het ministerie van Economische Zaken en Klimaat stelt voor deze ronde in totaal 22 miljoen euro beschikbaar.
04/03/22
Real-time drukte meten in Gelderland: Wat leverde dat op?
De eerste resultaten van de Druktemonitor Gelderland zijn bekend. Op de 80 locaties waar de monitor werd ingezet zijn bijna 240 miljoen bezoeken geteld. Bijzonder is de methode waar real-time, anoniem en automatisch wordt geteld.
13/12/21
De nieuwste trends in toerisme, recreatie en vrije tijd
Vandaag verschijnt de 40ste editie van het Trendrapport toerisme, recreatie en vrije tijd. Wat in de jaren tachtig van de vorige eeuw begon met een dun boekje rond het toen nieuwe ContinuVakantieOnderzoek (CVO) is in veertig jaar uitgegroeid tot een volwaardig jaarboek voor de gehele toerisme- en vrijetijdssector met trends, data, ontwikkelingen en inspiratie.