Corendon geeft geen vouchers meer maar gewoon geld terug
Geen vouchers meer uitgeven maar geld terug.
Om verdere financiële drempels bij klanten weg te nemen, introduceert de touroperator vandaag 'voucherloze zomervakanties'. Wanneer een geboekte zomervakantie met vertrekdatum vanaf 1 april 2021 toch door de touroperator geannuleerd zou moeten worden, dan krijgt de klant zijn geld binnen twee weken terug. Er wordt geen voucher meer uitgegeven. Dit geldt ook voor alle zomerboekingen met vertrek vanaf 1 april die al eerder zijn gemaakt.
Drempel wegnemenAtilay Uslu, Directeur-eigenaar Corendon: "We merken dat onze klanten niet kunnen wachten om weer op vakantie te gaan. Ze hebben de voorpret nodig en willen zich kunnen verheugen op een toekomstige vakantie. Door de positieve ontwikkeling van sneltesten en het coronavaccin zien we dat de interesse voor zomervakanties gelukkig weer toeneemt. We gaan er vanuit dat we volgend jaar weer op een normale manier vakantie kunnen vieren en dat de vakantie weer in het teken kan staan van ontspanning en zorgeloos genieten. Met de introductie van 'voucherloze vakanties' proberen we ook de laatste financiële drempel weg te halen. Geen reden meer om te wachten met boeken, wat ons betreft."
Trefwoorden: reizen, voucher, touroperator
|
|
28/07/20
Veel mensen denken bij Pinterest aan hobbyprojecten. Maar wist je dat 1 miljoen Nederlandse gebruikers op Pinterest zoeken naar inspiratie voor reizen en dagjes uit? Pinterest is dus bij uitstek geschikt voor bedrijven in toerisme & recreatie.
|
14/07/20
Hoe werk je als DMO aan een toekomstbestendige positionering, ontwikkeling en zichtbaarheid van het toeristische product in je regio? Astrid Crum, directeur van Marketing Drenthe deelt graag haar inzichten.
|
29/06/20
Vrijwel iedereen boven de 40 jaar kan zich de volgende situatie heel goed voor de geest halen. Het i...
|
13/05/20
Hans van Leeuwen vindt dat er geen geld moet worden gestoken in Holland Promotie maar juist ondernemers moeten worden ondersteund.
|
24/03/20
En dan nu wat positief nieuws over het coronavirus2020. Alleen al om de allitererende getallen zou j...
|
|
28/01/21
De nieuwe consumentenwebsite van Visit Zuid-Limburg, die in juli 2020 werd gelanceerd, heeft deze zomermaanden maar liefst 130% meer bezoekers getrokken. Hoe hebben ze dat bereikt?
|
27/01/21
Travel professionals uit Nederland, Frankrijk, Italië, het Verenigd Koninkrijk en de Verenigde Staten nemen op woensdag 3 en donderdag 4 februari deel aan VisitDenmarks eerste internationale virtuele 'The Land of Everyday Wonder Workshop'. De workshop is volgeboekt. Een van de prioriteiten van het Deens verkeerbureau tijdens de coronacrisis is de versterking van het netwerk van reisprofessionals.
|
25/01/21
Nederland, heeft Marketing Drenthe als nieuwe partner in het netwerk mogen toevoegen. Binnen het netwerk gaat Marketing Drenthe samen met andere aangesloten destinatiemarketing- en managementorganisaties aan de slag om te werken aan de versterking van het vakgebied destinatiemanagement en de verdere ontwikkeling van de rol van DMO’s als ‘spin-in- het-web’ bij bestemmingsontwikkeling.
|
20/01/21
De kunstprojectie van het Stedelijk Museum Schiedam op het stadskantoor blijft op verzoek van de gemeente Schiedam twee weken langer te zien. Op de 50 meter hoge toren komt werk voorbij van schilders, fotografen en videokunstenaars. "Wij vinden de fotoprojectie op ons stadskantoor een geweldig initiatief."
|
19/01/21
Bijna één op de drie Nederlanders ziet vakantieparken als de ideale setting voor een v...
|
15/01/21
Het is een mooie samenwerking van de creatieve industrie en de dmo Maastricht Marketing. Gistermiddag werd het platform Makersvanmaastricht.nl gestart.
|
12/01/21
De KRAS reizen zijn sinds 11 januari te vinden op TUI.nl. Tegelijkertijd is de mediacampagne gestart om de overgang wereldkundig te maken.
|
11/01/21
Limburg Marketing heeft het consumentenmerk VVV Midden-Limburg vervangen door Visit Noord- en Midden-Limburg. Dit omdat ook de toeristische platforms van Venray en van Peel en Maas zich ook hebben aangesloten bij Limburg Marketing.
|
|