Deze website maakt gebruik van cookies.Meer informatieDeze melding verbergen

Geplaatst op: 20-10-2020
Auteur: Marc Gerlings

Combinatie virtuele rondleidingen en winactie voor attractieparken

Slimme marketing van Tiqets voor Halloween

Combinatie virtuele rondleidingen en winactie voor attractieparken
Campagnemateriaal voor de Halloween activiteiten van Tiqets.
Halloween liefhebbers zullen smullen van de Festival of Fright actie die het Nederlandse kaartjesbedrijf Tiqets uitrolt. Op vrijdag 30 oktober worden gratis virtuele Engelstalige rondleidingen georganiseerd door het kasteel van Bran (Dracula) in Roemenië, Warwick’s Haunted Castle in Engeland en Madame Tussauds Berlijn in Duitsland. Daarnaast maakt men kans op het winnen van een entreekaart voor een van de ruim 40 attractieparken die Halloween activiteiten organiseren, waaronder attractiepark Toverland en The Amsterdam Dungeon in Nederland, Bobbejaanland in België of Disneyland Parijs in Frankrijk. 

Bran kasteel

Graaf Dracula werd onsterfelijk gemaakt door het boek Dracula (1897) van de Ierse schrijver Bram Stoker en de Britse acteur Christopher Lee in de film "Horror of Dracula”. Mythe wil dat Stoker het imposante Bran kasteel in Transsylvanië in zijn boek gebruikt als woonplaats van Dracula. Hoe het ook zij, de burcht wordt jaarlijks door miljoenen toeristen bezocht. En vrijdagavond 30 oktober kun je in de veilige omgeving van je eigen thuis om 19.00 uur een huiveringwekkende en spannende rondleiding door de kamers en kelders van het kasteel beleven, waaronder een aantal die ook tijdens begeleide rondleidingen getoond worden. 

Warwick Castle

Tussen 24 oktober en 1 november verandert Warwick Castle in Engeland in een heuse Halloween vesting met geesten, griezels, spookverhalen, enge doolhoven. Op vrijdagmiddag 30 oktober begint om 18.00 uur Monster Mess, een leuke online live show voor het hele gezin waarin Richard the Wizard een professor door middel van allerlei grappige experimenten tracht een levend wezen te scheppen.

Samenwerking met keten Madame Tussauds

Met vestigingen in onder meer Amerika, China, Engeland, Nederland en Duitsland is het wassenbeeldenmuseum Madam Tussauds inmiddels een geliefde attractie geworden voor veel stedentrippers. Wist je overigens dat de musea vernoemd zijn naar de in 1761 geboren Française Marie Tussaud die reeds in 1777 haar eerste wassen beeld maakte van Voltaire. Speel op vrijdag 30 oktober om 18.00 uur vanaf de bank thuis mee met het oplossen van een moordmysterie in Madame Tussauds Berlijn.



Winactie voor een voucher in attractieparken

Trick or treat… dat laatste doet Tiqets met de Halloween winactie waarmee je kans maakt op 2 entreekaarten naar een van de ruim 40 attractieparken in Europa en Amerika die Halloween acties organiseren. Omdat veel landen momenteel niet toegankelijk zijn, ontvangen de winnaars een voucher die op een later moment gebruikt kan worden. De attracties Toverland en The Amsterdam Dungeon alsmede zeven attracties in Italië – waaronder  Gardaland, Magicland en Movieland Park - zijn voor Nederlanders momenteel wel toegankelijk. Meedoen kan via deze link.

Tiqets is een initiatief van vier Nederlandse ondernemers met een hoofdkantoor in Amsterdam en heeft als doelstelling om cultuur en dagattracties toegankelijker te maken voor consumenten. Tiqets verkoopt toegangskaarten voor momenteel ruim 3000 attracties en musea in meer dan 60 landen. In Nederland bedraagt het aanbod nu ruim 220 locaties. Het aantal werknemers bedraagt ruim 220. In het komende nummer van vakblad R&T een ruim interview met een van de oprichters Luuc Elzinga.

Aanmelden voor de virtuele rondleidingen en meedoen aan de prijsvraag actie via deze link 
Trefwoorden: Tiqets, rondleiding, virtueel, attractie, Halloween, gastvrijheid, marketing

CELTH



||| Nieuws |||

08/07/25
Exclusief voor leden
Minor Hotels sleutelt aan B2B platformen
Minor Hotels (560 hotels wereldwijd) zet een stap binnen de B2B-strategie met de lancering van Minor...
02/07/25
Exclusief voor leden
Versnelling gebruik AI
Van chatbots en sociale media campagnes tot en met werkprocessen in de horeca, AI is niet meer weg te denken uit de sector leisure. Het gebruik van AI maakt een versnelling mee in onze maatschappij.
30/06/25
Drentse Fiets4Daagse bestaat zestig jaar
De Drentse Fiets4Daagse bestaat zestig jaar en de organisatie pakt uit met een kleurrijk randprogramma en een gereduceerd tarief; kinderen t/m 16 jaar fietsen zelfs gratis mee.
30/06/25
Exclusief voor leden
Beeld & Geluid veel te klein voor game event
De kaartverkoop voor game-event Next Level Heroes op zondag 6 juli verloopt zo voorspoedig dat het evenement verhuist naar een grotere locatie.
25/06/25
Exclusief voor leden
Jaarbeurs geeft opdracht branding en campagnes aan Van Straaten
Koninklijke Jaarbeurs heeft Van Straaten per 1 juli 2025 benoemd tot preferred supplier voor alle eventbranding en media-exposure op en rondom het Jaarbeursterrein.
24/06/25
Exclusief voor leden
Pathé ombouw in Vlissingen maar Terneuzen wordt gesloten
Pathé zet de volgende stap in Zeeland: vanaf donderdag 26 juni verandert CineCity in Pathé Vlissingen. Terneuzen krijgt niet genoeg bezoekers en daarom wordt CineCity Terneuzen gesloten.
23/06/25
Exclusief voor leden
Rapportage Meimaand fietsmaand door RBT Heuvelrug
In mei heeft RBT Heuvelrug het thema fietsen, 'Meimaand fietsmaand', in de schijnwerpers gezet, met een uitgebreide combinatie van winacties, advertenties, artikelen, arrangementen en vernieuwde themaroutes.
20/06/25
Nieuw VVV Bezoekerscentrum Stavoren feestelijk geopend
Op donderdag 19 juni is het vernieuwde VVV bezoekerscentrum in Stavoren officieel geopend. Het nieuwe bezoekerscentrum richt zich op interactiviteit, beleving en inspiratie. Een van de blikvangers is een grote interactieve kaart van de IJsselmeerkust, waarmee bezoekers unieke plekken in de regio kunnen ontdekken.