Deze website maakt gebruik van cookies.Meer informatieDeze melding verbergen

Geplaatst op: 03-08-2020
Auteur: Marc Gerlings

Winactie Duitse trips bij Bever

Winactie Duitse trips bij Bever
Winactie voor avontuurlijke korte reizen in Duitsland.
Winkelketen van outdoor producten Bever heeft een winactie opgezet met het Duits Verkeersburo. Vijf licht avontuurlijke korte trips worden weggegeven. Bever heeft 42 filialen.

De vijf trips zijn verdeeld over vijf Duitse regio’s. Bij de meeste trips staan hiken, fietsen en kanoën centraal. Natuurlijk kent Duitsland genoeg locaties om het adrenalinegehalte naar boven te krijgen met klimmen, bungeejumpen en ziplines.

Het gaat om de vijf regio’s: Osnabrücker Land en de omgeving van Bentheim (net over de grens). De Weser Radweg in het Weserbergerland. Zip lines ervaren kan in de Harz en Saale-Unstrut. Hiken en fietsen kan goed in Saarland. Watersporten en witte zandstanden vind je in Mecklenburg Vor Pommeren.

Link naar de winactie.
Topics:Marketing
Trefwoorden: marketing, winactie, reizen, trip

CELTH



||| Nieuws |||

08/07/25
Exclusief voor leden
Minor Hotels sleutelt aan B2B platformen
Minor Hotels (560 hotels wereldwijd) zet een stap binnen de B2B-strategie met de lancering van Minor...
02/07/25
Exclusief voor leden
Versnelling gebruik AI
Van chatbots en sociale media campagnes tot en met werkprocessen in de horeca, AI is niet meer weg te denken uit de sector leisure. Het gebruik van AI maakt een versnelling mee in onze maatschappij.
30/06/25
Drentse Fiets4Daagse bestaat zestig jaar
De Drentse Fiets4Daagse bestaat zestig jaar en de organisatie pakt uit met een kleurrijk randprogramma en een gereduceerd tarief; kinderen t/m 16 jaar fietsen zelfs gratis mee.
30/06/25
Exclusief voor leden
Beeld & Geluid veel te klein voor game event
De kaartverkoop voor game-event Next Level Heroes op zondag 6 juli verloopt zo voorspoedig dat het evenement verhuist naar een grotere locatie.
25/06/25
Exclusief voor leden
Jaarbeurs geeft opdracht branding en campagnes aan Van Straaten
Koninklijke Jaarbeurs heeft Van Straaten per 1 juli 2025 benoemd tot preferred supplier voor alle eventbranding en media-exposure op en rondom het Jaarbeursterrein.
24/06/25
Exclusief voor leden
Pathé ombouw in Vlissingen maar Terneuzen wordt gesloten
Pathé zet de volgende stap in Zeeland: vanaf donderdag 26 juni verandert CineCity in Pathé Vlissingen. Terneuzen krijgt niet genoeg bezoekers en daarom wordt CineCity Terneuzen gesloten.
23/06/25
Exclusief voor leden
Rapportage Meimaand fietsmaand door RBT Heuvelrug
In mei heeft RBT Heuvelrug het thema fietsen, 'Meimaand fietsmaand', in de schijnwerpers gezet, met een uitgebreide combinatie van winacties, advertenties, artikelen, arrangementen en vernieuwde themaroutes.
20/06/25
Nieuw VVV Bezoekerscentrum Stavoren feestelijk geopend
Op donderdag 19 juni is het vernieuwde VVV bezoekerscentrum in Stavoren officieel geopend. Het nieuwe bezoekerscentrum richt zich op interactiviteit, beleving en inspiratie. Een van de blikvangers is een grote interactieve kaart van de IJsselmeerkust, waarmee bezoekers unieke plekken in de regio kunnen ontdekken.