Geplaatst op: 03-08-2020
Auteur: Marc Gerlings

Winactie Duitse trips bij Bever

Winactie Duitse trips bij Bever
Winactie voor avontuurlijke korte reizen in Duitsland.
Winkelketen van outdoor producten Bever heeft een winactie opgezet met het Duits Verkeersburo. Vijf licht avontuurlijke korte trips worden weggegeven. Bever heeft 42 filialen.

De vijf trips zijn verdeeld over vijf Duitse regio’s. Bij de meeste trips staan hiken, fietsen en kanoën centraal. Natuurlijk kent Duitsland genoeg locaties om het adrenalinegehalte naar boven te krijgen met klimmen, bungeejumpen en ziplines.

Het gaat om de vijf regio’s: Osnabrücker Land en de omgeving van Bentheim (net over de grens). De Weser Radweg in het Weserbergerland. Zip lines ervaren kan in de Harz en Saale-Unstrut. Hiken en fietsen kan goed in Saarland. Watersporten en witte zandstanden vind je in Mecklenburg Vor Pommeren.

Link naar de winactie.
Topics:Marketing
Trefwoorden: marketing, winactie, reizen, trip

||| Blogs |||

28/07/20
Waarom Pinterest voor bedrijven in toerisme & recreatie zo’n geweldig promotiemiddel is
Veel mensen denken bij Pinterest aan hobbyprojecten. Maar wist je dat 1 miljoen Nederlandse gebruikers op Pinterest zoeken naar inspiratie voor reizen en dagjes uit? Pinterest is dus bij uitstek geschikt voor bedrijven in toerisme & recreatie.
14/07/20
Destinatiemarketing in coronatijd
Hoe werk je als DMO aan een toekomstbestendige positionering, ontwikkeling en zichtbaarheid van het toeristische product in je regio? Astrid Crum, directeur van Marketing Drenthe deelt graag haar inzichten.
29/06/20
Oost west thuis best
Oost west thuis best
29/06/20 · Marketing · Vakanties · Marcel Baltus | Lees meer
Vrijwel iedereen boven de 40 jaar kan zich de volgende situatie heel goed voor de geest halen. Het i...
13/05/20
Meer marketing? Nu even geen Holland-promotie!
Hans van Leeuwen vindt dat er geen geld moet worden gestoken in Holland Promotie maar juist ondernemers moeten worden ondersteund.
24/03/20
Leidt het coronavirus straks tot een reset in ons denken en handelen?
En dan nu wat positief nieuws over het coronavirus2020. Alleen al om de allitererende getallen zou j...

||| Twitter |||

||| Nieuws |||

20/09/20
Naamsbekendheid Nederlandse Hanzesteden fors gestegen
De negen Hanzesteden in Oost-Nederland zijn flink in bekendheid gestegen, zowel binnen Nederland als bij Duitsers en Belgen.
18/09/20
Rotterdam bereidt Eurovisie Songfestival voor met 4 scenario's
In de eerste maanden van het nieuwe jaar wordt bepaald hoe het 65ste Eurovisie Songfestival in Rotterdam er precies uit zal zien.
16/09/20
Half miljoen bezoeken voor druktemonitor Gelderland
Diverse DMO's hebben deze zomer druktemeters ingezet. Toerisme Veluwe Arnhem Nijmegen is de eerste die met resultaten komt. En die vallen niet tegen.
14/09/20
Snel extra gasten nodig voor zeilvloot
Uit circa 400 authentieke schepen bestaat de Hollandsche Zeilvloot. Deze zijn niet alleen van cultuu...
14/09/20
Nieuwe campagne en opvallende slogan voor Zeeland
Zeeland zet samen met bewoners, ondernemers en organisaties alle zeilen bij voor een goed toeristisch najaar. Daarvoor is de campagne ‘Zeeland. Niet normaal Mooi’ ontwikkeld. Ondernemers kunnen met een online koolkit meedoen. Een campagne is volgens VVV Zeeland hard nodig om de toeristische sector gezond te houden.
14/09/20
Toeristisch-recreatieve platforms sluiten aan bij Limburg Marketing
Donderdagavond 10 september 2020 hebben de voorzitters van de Toeristische Platforms van Peel & ...
13/09/20
MarketingOost zet met TV commercial in op seizoensverlenging
Overijssel zet haar kastelen en landgoederen de komende periode landelijk in de schijnwerpers. Daarmee moet het seizoen worden verlengd.
11/09/20
80 locaties Landgraaf tot in detail online toegankelijk
www.ontdeklandgraaf.nl maakt het cultuurhistorisch erfgoed van Landgraaf op gedetailleerde wijze toegankelijk voor inwoners en toeristen.