Geplaatst op: 29-07-2020
Auteur: Ton Vermeulen
NRIT

Restaurant aan Roompot Marina Beach wordt hippe Beach Club

Restaurant aan Roompot Marina Beach wordt hippe Beach Club
Roompot heeft het restaurant Bestevaer aan Roompot Marina in Kamperland tot een hippe Beach Club omgebouwd. Bijzonder is de high-end beeld- en muziekinstallatie voor gestreamde optredens.

In een recordtempo van drie weken bouwde Roompot het restaurant Bestevaer in Kamperland om tot een hippe Beach Club. Park-, haven- en strandgasten genieten er voortaan van een aantrekkelijke plek waar gestreamde liveoptredens, heerlijke cocktails, fingerfood en een uitgebreide maaltijd een mooie cocktail vormen. De club heeft ook een gewoon restaurantgedeelte. 

Audiovisuele beleving

Roompot zet sterk in  op de audiovisuele beleving en werkt hiervoor samen met Atmosphere Media, dat zijn strepen al verdiende bij premium resorts en cruiserederijen, en voor het eerst nu ook door een Nederlands vakantiepark wordt gebruikt. Via dit streamingplatform krijgt Roompot onbeperkt toegang tot livemuziek en concerten, achtergrondmuziek en -beelden, videoclips, enz. Die beelden, maar ook sportwedstrijden, krijgen gasten te zien op een 12,5m² groot ledscherm dat aan de gevel van de Beach Club hangt. Ook binnen heeft Roompot vier 75 inch schermen naast elkaar geplaatst om gasten te entertainen die het ’s avonds of in het najaar buiten wat te koud vinden.



Bits & bites

Roompot introduceert ook een nieuw menu op deze locatie. Naast de traditionele drankjes, kunnen gasten er voortaan ook genieten van heerlijke cocktails, een lekker glas wijn en heel wat lekkers dat daarmee gepaard gaat. Fingerfood, poké bowls, vers fruit, cubano’s worden ter plaatse bereid, naast alle maaltijden van het restaurant.

Foodtruck

De sfeer wordt helemaal compleet met de foodtruck die voor de beach bar staat en waar strandgasten heerlijk schepijs of een koel drankje kunnen bestellen wanneer het deze zomer warm wordt. De foodtruck gaat een uur eerder open dan de beachclub.
Trefwoorden: horeca, verblijfsrecreatie, restaurants, strandtenten

||| Blogs |||

08/09/20
Het nieuwe normaal maakt nieuwsgierig en creatief
Het nieuwe normaal maakt nieuwsgierig en creatief Wat is het nieuwe normaal? Deze vraag heb ik ...
28/07/20
Waarom Pinterest voor bedrijven in toerisme & recreatie zo’n geweldig promotiemiddel is
Veel mensen denken bij Pinterest aan hobbyprojecten. Maar wist je dat 1 miljoen Nederlandse gebruikers op Pinterest zoeken naar inspiratie voor reizen en dagjes uit? Pinterest is dus bij uitstek geschikt voor bedrijven in toerisme & recreatie.
28/07/20
I am the greatest!
I am the greatest!
28/07/20 · Reis & vervoer · Vakanties · Marcel Baltus | Lees meer
Marcel Baltus wil met zijn blog de nieuwsredacties eens opschudden. Zij kiezen steevast voor de grote bedrijven als de reisbranche in de actualiteit staat. De vele duizenden kleine reisbedrijven krijgen geen aandacht terwijl zij het kloppend hart zijn van de branche.
14/07/20
Destinatiemarketing in coronatijd
Hoe werk je als DMO aan een toekomstbestendige positionering, ontwikkeling en zichtbaarheid van het toeristische product in je regio? Astrid Crum, directeur van Marketing Drenthe deelt graag haar inzichten.
30/06/20
De serieuze business achter prikbordjes
De serieuze business achter prikbordjes
30/06/20 · · Yvonne van den Nieuwenhuizen | Lees meer
Pinterest wordt in Nederland door bedrijven nauwelijks ingezet. Dat is jammer want je kunt er gratis meer dan 3,5 miljoen consumenten mee bereiken. Hoe? Dat lees je in het blog van Yvonne.

||| Twitter |||

||| Nieuws |||

21/09/20
Exclusief voor leden
RMO toont live restauratie sarcofaag
Tegelijkertijd wordt onderzoek gestart in Simpelveld naar de gevonden villa's
21/09/20
Exclusief voor leden
Ondernemersorganisaties en vakbond vragen om overgangsregime naar nieuw pensioenstelsel
FNV, VNO-NCW en MKB-Nederland roepen het kabinet op om snel gezamenlijk een overgangsregime te ontwikkelen in verband met de komst van het nieuwe pensioenstelsel.
20/09/20
Naamsbekendheid Nederlandse Hanzesteden fors gestegen
De negen Hanzesteden in Oost-Nederland zijn flink in bekendheid gestegen, zowel binnen Nederland als bij Duitsers en Belgen.
20/09/20
HISWA-RECRON wil van Duitse regering meer differentiatie in toeristengebieden
HISWA-RECRON heeft bij het Duitse ministerie van Buitenlandse Zaken geklaagd over de aanwijzing van de gehele provincies Noord- en Zuid-Holland als risicogebied.
20/09/20
KHN verwijt kabinet symboolpolitiek
Koninklijke Horeca Nederland kwalificeert de maatregelen van het Nederlandse kabinet om in de Randstad de coronaepedemie te te dammen als symboolpolitiek. Saillant detail is dat ook KHN erkent dat er voor sommige horeca voorlopig geen toekomst is.
20/09/20
ZooParc Overloon investeert in nieuw expeditiedeel
Dierentuin ZooParc Overloon heeft een nieuw expeditiedeel geopend.
20/09/20
Grote uitbreiding Efteling in de ijskast
De Efteling heeft de investeringsplannen voor nieuwe themagebieden voorlopig on hold gezet. Directe aanleiding is de coronacrisis.
19/09/20
Eerste twee ‘Fietsslingers van Salland’ gelanceerd
Salland Marketing, onderdeel van MarketingOost, lanceert twee nieuwe fietsroutes onder de naam ‘Slinger van Salland’.