Geplaatst op: 24-12-2019
Auteur: Redactie
NRIT Media

Miljoenste bezoeker

Miljoenste bezoeker

In het Museum van de 20e Eeuw in Hoorn werd woensdagmiddag de miljoenste bezoeker ontvangen.   De heer Han Hensen (84 jaar) uit Zaandam was de gelukkige die uit handen van museumdirecteur Hans Stuijfbergen een mooi verrassingspakket en een bos bloemen ontving. Wethouder Cultuur Samir Bashara was ook bij de ontvangst aanwezig en feliciteerde de miljoenste bezoeker én het museum.

 

De miljoenste bezoeker was jarenlang leraar Duits in Zaandam en kwam speciaal voor de DDR-tentoonstelling naar het museum. Hij dacht overigens al zo’n tien keer in het Museum van de 20e Eeuw te zijn geweest.

Directeur Hans Stuijfbergen vertelt dat het juist dit jaar prachtig is om de miljoenste bezoeker in het museum te kunnen ontvangen. Op de valreep van het Jubileumjaar, het museum bestaat precies 25 jaar, is dat een extra bekroning op het werk van de 75 vrijwilligers en vier betaalde krachten. Op 1 april 1994 opende het museum de deuren aan de Bierkade in twee voormalige kaaspakhuizen. Sinds 2011 is het Museum van de 20e Eeuw gevestigd in een deel van de oude gevangenis op het Oostereiland bij de haven van Hoorn.

Trefwoorden: Miljoenste bezoeker

||| Blogs |||

28/07/20
Waarom Pinterest voor bedrijven in toerisme & recreatie zo’n geweldig promotiemiddel is
Veel mensen denken bij Pinterest aan hobbyprojecten. Maar wist je dat 1 miljoen Nederlandse gebruikers op Pinterest zoeken naar inspiratie voor reizen en dagjes uit? Pinterest is dus bij uitstek geschikt voor bedrijven in toerisme & recreatie.
14/07/20
Destinatiemarketing in coronatijd
Hoe werk je als DMO aan een toekomstbestendige positionering, ontwikkeling en zichtbaarheid van het toeristische product in je regio? Astrid Crum, directeur van Marketing Drenthe deelt graag haar inzichten.
29/06/20
Oost west thuis best
Oost west thuis best
29/06/20 · Marketing · Vakanties · Marcel Baltus | Lees meer
Vrijwel iedereen boven de 40 jaar kan zich de volgende situatie heel goed voor de geest halen. Het i...
13/05/20
Meer marketing? Nu even geen Holland-promotie!
Hans van Leeuwen vindt dat er geen geld moet worden gestoken in Holland Promotie maar juist ondernemers moeten worden ondersteund.
24/03/20
Leidt het coronavirus straks tot een reset in ons denken en handelen?
En dan nu wat positief nieuws over het coronavirus2020. Alleen al om de allitererende getallen zou j...

||| Twitter |||

||| Nieuws |||

18/09/20
Rotterdam bereidt Eurovisie Songfestival voor met 4 scenario's
In de eerste maanden van het nieuwe jaar wordt bepaald hoe het 65ste Eurovisie Songfestival in Rotterdam er precies uit zal zien.
16/09/20
Half miljoen bezoeken voor druktemonitor Gelderland
Diverse DMO's hebben deze zomer druktemeters ingezet. Toerisme Veluwe Arnhem Nijmegen is de eerste die met resultaten komt. En die vallen niet tegen.
14/09/20
Snel extra gasten nodig voor zeilvloot
Uit circa 400 authentieke schepen bestaat de Hollandsche Zeilvloot. Deze zijn niet alleen van cultuu...
14/09/20
Nieuwe campagne en opvallende slogan voor Zeeland
Zeeland zet samen met bewoners, ondernemers en organisaties alle zeilen bij voor een goed toeristisch najaar. Daarvoor is de campagne ‘Zeeland. Niet normaal Mooi’ ontwikkeld. Ondernemers kunnen met een online koolkit meedoen. Een campagne is volgens VVV Zeeland hard nodig om de toeristische sector gezond te houden.
14/09/20
Toeristisch-recreatieve platforms sluiten aan bij Limburg Marketing
Donderdagavond 10 september 2020 hebben de voorzitters van de Toeristische Platforms van Peel & ...
13/09/20
MarketingOost zet met TV commercial in op seizoensverlenging
Overijssel zet haar kastelen en landgoederen de komende periode landelijk in de schijnwerpers. Daarmee moet het seizoen worden verlengd.
11/09/20
80 locaties Landgraaf tot in detail online toegankelijk
www.ontdeklandgraaf.nl maakt het cultuurhistorisch erfgoed van Landgraaf op gedetailleerde wijze toegankelijk voor inwoners en toeristen.
09/09/20
Leidse musea bundelen krachten in landelijke cultuurcampagne
Acht Leidse musea starten in september samen met Leiden Marketing weer met de Cultuurcampagne. Voor ...