Deze website maakt gebruik van cookies.Meer informatieDeze melding verbergen

Geplaatst op: 13-11-2019
Auteur: Marc Gerlings

Reis & Co groeit met 700 vierkante meter

Reis & Co groeit met 700 vierkante meter
Op 11 en 12 januari 2020 vindt de zesde editie plaats van Reis&Co Event. Deze consumentenbeurs in Groningen groeit in aanbod met 700 vierkante meter.

De organisatie speelt in op het sentiment van overtourism. "Reis&Co Event 2020 staat weer sterk, met hart voor de wereld, in een welbewust jasje. De tijd breekt aan waar massatoerisme zijn top bereikt en er een toenemende belangstelling is voor regionaal en lokaal georiënteerde reizen. Daarnaast is de behoefte om ‘offline te gaan’ tijdens de vakantie groot: loskomen van onze digitale apparaten. Reis&Co Event volgt deze trends op de voet en ziet ‘het bewust op vakantie gaan’ als een kans om verantwoord te genieten van reizen."

Van dagje uit tot wereldreis

Wat je kunt verwachten komende editie? Reis&Co Event is letterlijk grenzeloos: we bieden vakanties, dagjes weg en reizen binnen de eigen oer-Hollandse grenzen en stoppen niet totdat we aankomen bij onontdekte plekken, duizenden kilometers ver. Je kunt onze vaste aanbieders terugzien op de vloer, maar ook nieuwe gezichten verrijken het aanbod. We zijn er voor de Noorderling die wil ontdekken en die zich graag laat verrassen. Door middel van inspirerende gastsprekers en bijzondere workshops valt er een stuk meer te ontdekken voor jong en oud.
 

Ticket informatie

Vroegboekticket (heden t/m 15 december): €5,-
Regulier online (16 december t/m 12 januari): €6,50
Regulier kassa (11 en 12 januari): €7,50

Openingstijden                             
Zaterdag 11 januari                10.00 – 17.00 uur

Zondag 12 januari                   10.00 – 17.00 uur

Locatie
MartiniPlaza
Leonard Springerlaan 2
9727 KB Groningen
Trefwoorden: reizen, beurs, evenement

CELTH



||| Nieuws |||

18/06/25
Zandvoort lanceert vernieuwde toeristische website met directe boekingsoptie
Zandvoort zet een grote stap vooruit in het toerisme met de lancering van een vernieuwde, drietalige website: VisitZandvoort.nl, VisitZandvoort.de en VisitZandvoort.com. . De website heeft een moderne, organische uitstraling en is nu gebruiksvriendelijker en rijker aan regionale content.
02/06/25
HZ Kenniscentrum zoekt onderzoeker toerisme
HZ Kenniscentrum Kusttoerisme is dé kennispartner van de Zeeuwse vrijetijdssector zoekt een onderzoeker toerisme.
21/05/25
Werkveldkandidaten gezocht voor Professional Doctorate in Leisure, Tourism & Hospitality
CELTH zoekt voor de professional doctorate kandidaten uit het werkveld. De PD biedt organisaties de kans om voorop te lopen in innovatie binnen de LTH-sector. Het traject, dat vier tot zes jaar duurt, combineert praktijkgericht onderzoek met concrete interventies.
13/05/25
Regionale toerismedata nog niet betrouwbaar genoeg voor lokaal beleid
Betrouwbare data op regionaal en lokaal niveau over het aantal gasten en overnachtingen is essentieel voor effectieve beleidsvorming in de toeristische en recreatieve sector. Uit een verkenning blijkt dat het lastiger is dan verwacht om op gemeentelijk niveau betrouwbare cijfers te genereren met de huidige methode.
10/04/25
Wegwijzer voor het meten van bewonersprofijt gepresenteerd
Vandaag is tijdens een LDA-Kennissessie de ‘Wegwijzer voor het meten van bewonersprofijt’ gepresenteerd. Deze wegwijzer biedt een overzicht van zowel voor de hand liggende als innovatieve methoden om bewonersprofijt te meten.
03/03/25
Artikelen Capita Selecta uit Trendrapport online
Alle artikelen in het hoofdstuk Capita Selecta van het nieuwste Trendrapport staan online. Mede dankzij partners CELTH en NBTC vrij toegankelijk.
25/12/24
Op weg naar 2025
Het jaar 2024 loopt ten einde en we kijken vol verwachting uit naar een prachtig 2025. We willen jullie hartelijk bedanken voor de fijne samenwerking en het vertrouwen in ons.
13/12/24
Scenarioplanning: theorie, methodes en toepassing
Altijd al meer willen weten van scenarioplanning? Lees van het boek “Scenario Planning and Tourism Futures. Theory Building, Methodologies and Case Studies”. Geschreven door Albert Postma, Stefan Hartman en Ian Yeoman van het European Tourism Futures Institute (ETFI) van NHL Stenden.