Deze website maakt gebruik van cookies.Meer informatieDeze melding verbergen

Geplaatst op: 23-10-2019

TRENDCONGRES 2019: De laatste 25 tickets in de verkoop!

TRENDCONGRES 2019: De laatste 25 tickets in de verkoop!

Op donderdag 31 oktober 2019 komen 200 professionals in Rotterdam samen op de 7e editie van het TRENDCONGRES toerisme en vrije tijd. Al 175 collega’s hebben zich ingeschreven en de laatste 25 kaarten gaan vandaag in de verkoop! Mis het evenement van het jaar niet en reserveer snel je ticket!


Uitgelichte keynotes



Jeremy Smith - schrijver, consultant en veel gevraagde keynote

"Toerisme en de wereld die we bezoeken staan voor grote uitdagingen. Nu is het de tijd om onze sector opnieuw te bedenken. Ik laat je uit de hele wereld inspirerende voorbeelden zien van de beste innovaties die ons beter bij elkaar brengen en destinaties versterken.” 


Martin van Krabenburg - auteur, CRO en online persuasion expert

"In mijn presentatie ga ik in op de zes verleidingspricipes van Cialdini die ik vertaald heb naar de online omgeving. Hoe kan je; sociale bewijskracht, autoriteit, schaarste, commitment en consistentie, sympathie en wederkerigheid inzetten om betere webteksten te schrijven, betere content aan te bieden, betere webpagina’s te maken om daarmee je conversie te verhogen?”

Uitgelichte breakout sessies



Harm IJben - Kenniscentrum Kustoerisme

"In de sector is nu veel meer aandacht voor het belang van inwoners in toeristische regio’s. We hebben daarom in het voorjaar van 2019 een onderzoek uitgevoerd naar de toeristische draagkracht vanuit in het inwonersperspectief in 10 Zeeuwse gemeenten. Wat vinden inwoners van toerisme in hun regio en welke lusten en lasten van toerisme ervaren zij? Ik vertel je op het TRENDCONGRES alles over de aanpak en de resultaten.”


Ondrej Mitas en Marcel Bastiaansen - Breda University

"Het laatste jaar hebben we in een revolutionair laboratorium van de Breda University of Applied Sciences de belevingen van bezoekers aan diverse attracties mogen onderzoeken door het meten van emoties waarbij we gebruik hebben gemaakt van wearables en location tracking. Op het TRENDCONGRES presenteren we de eerste bevindingen en hoe je die kunt inzetten voor het creëren van de beste belevingen.”  Anneke van Mispelaar - Bureau BUITEN"In deze breakoutsessie ga ik in op de stappen die nodig zijn om – naast gezamenlijke destinatiemarketing – ook te werken aan destination development en visitor management. Dit doe ik met voorbeelden uit de praktijk, zoals de regionale strategie vrijetijdseconomie voor Zuid-Limburg waaraan ik heb gewerkt.”

Schrijf snel in


Kijk voor het complete programma op de congreswebsite: toerismecongres.nl/programma De laatste 25 tickets gaan in de verkoop. Schrijf dus snel in! Reserveer hier je ticket.

Gerelateerde berichten:

  • Geen gerelateerde berichten.
  • CELTH



    ||| Nieuws |||

    18/06/25
    Exclusief voor leden
    Het muzikale DNA van Ruby Hotels
    Bij hotelketen Ruby is muziek geen achtergrondgeluid, maar een hoofdrolspeler. In een tijd waarin hospitality draait om beleving, loopt Ruby Hotels voorop met de duidelijke positie van muziek in de formule. Met een eigen radioshow, live muziek in de hotelbars en Marshall speakers op elke kamer.
    18/06/25
    Trend minder alcohol drinken
    In de horeca is het al duidelijk zichtbaar, de non-alcoholische dranken worden vaker besteld. Die trend is nu ook zichtbaar in de CBS-cijfers. Het is een belangrijke trend die van invloed is op de horeca in toeristische bedrijven.
    13/06/25
    ABN AMRO presenteert Bourgondische Lunchindex 2025
    Nederlanders lunchen snel en efficiënt, Belgen nemen de tijd voor contact en culinaire beleving. Dat blijkt uit het nieuwe rapport van ABN AMRO, getiteld 'Lunchcultuur in de Lage Landen: kansen voor een Bourgondische lunchrevolutie'. De bank onderzocht de lunchbestedingen in Nederland en België en ziet grote verschillen die economische kansen bieden voor horeca, toerisme en grensoverschrijdende samenwerking.
    13/06/25
    Exclusief voor leden
    Albron en Hutten gaan samen verder als Hai
    Albron en Hutten hebben vandaag hun nieuwe gezamenlijke organisatienaam bekendgemaakt: Hai – Hutten Albron Impactmakers. De naam symboliseert de gelijkwaardige samenwerking tussen beide bedrijven en hun gedeelde ambitie om maatschappelijke impact te vergroten. Albron en Hutten blijven als losse merken actief in de cateringmarkt.
    10/06/25
    Exclusief voor leden
    Elektrisch op pad bij Fletcher Hotels: Opel Rocks beschikbaar voor gasten
    Fletcher Hotels biedt gasten vanaf deze zomer een nieuwe, duurzame manier om de omgeving te verkennen: de elektrische Opel Rocks. In samenwerking met Opel en mobiliteitspartner SURE Mobility worden 140 van deze compacte stadsauto’s ingezet bij hotels in toeristische regio’s.
    10/06/25
    Exclusief voor leden
    Haarlem krijgt eerste 5-sterrenhotel: Hotel Palazzo
    Aan de Leidsevaart in Haarlem verrijst binnenkort het eerste 5-sterrenhotel van de stad. Vastgoedontwikkelaar Cobraspen Groep transformeert een monumentaal schoolgebouw uit 1883 tot het luxueuze Hotel Palazzo. De gemeente heeft inmiddels toestemming gegeven voor de bestemmingswijziging naar hotel.
    06/06/25
    Exclusief voor leden
    Waar gaan Nederlanders met Pinksteren naar toe? Booking.com ziet opmerkelijke bestemmingen in top 10
    Naar welke binnen- en buitenlandse bestemmingen reizen Nederlanders met de Pinksterdagen? Booking.com maakt drie top tien lijstjes met opmerkelijke bestemmingen. En ook op accommodatietype zien we een bijzondere top 5.
    04/06/25
    Internationaal World Leisure Congress strijkt neer in Breda
    Van 25 tot en met 28 augustus is Breda het toneel van het achttiende World Leisure Congress. Dit prestigieuze, tweejaarlijkse evenement brengt zo’n vijfhonderd academici en professionals uit de vrijetijdssector samen om te praten over het thema ‘Leisure for a Better Society’.