Geplaatst op: 28-02-2018
Auteur: Marc Gerlings

Vlissingen en Middelburg sluiten aan bij Zeelandpas

Vlissingen en Middelburg sluiten aan bij Zeelandpas
Foto: VVV Zeeland

Op 1 maart 2018 gaat het nieuwe pasjaar voor de ZeelandPas van start en is de pas weer voor toeristen en inwoners verkrijgbaar bij de VVV-Inspiratiepunten en andere deelnemende verkooppunten. Het aanbod van de ZeelandPas is dit jaar uitgebreid met een aantal nieuwe acties, daarnaast zijn de gemeenten Middelburg en Vlissingen aangesloten.

Projectleider Noëlle Verhage: "Wij zijn erg blij dat we nu met alle Zeeuwse gemeenten vertegenwoordigd zijn met acties en activiteiten bij de ZeelandPas, in alle gemeenten zijn mooie belevingen waar men als inwoner en gast gebruik van kan maken”.

Stimuleer Zeeland ontdekken
Naast de bekende dagattracties en musea zijn er ook vele andere unieke activiteiten zoals bijvoorbeeld golfsurfen, paardrijden op het strand, een Zeeuwse kookworkshop, Zeeuws eten en prachtige streekproducten. Het doel van de ZeelandPas is om inwoners en gasten te inspireren om erop uit te gaan in Zeeland. De pas geeft meer dan € 1.000,- voordeel bij ruim 300 Zeeuwse belevingen, waaronder vele grote Zeeuwse dagattracties en musea. Buiten het beleefaanbod biedt de ZeelandPas ook weer gratis extra’s. Zo is de deelname aan een stadswandeling door Domburg, Hulst, Sluis, Terneuzen, Veere en Zierikzee gratis inbegrepen. Ook zijn er weer vervoersmogelijkheden, al dan niet gratis, aan de pas gekoppeld. Voor een actueel overzicht www.zeelandpas.nl.


Distributie
De ZeelandPas is voor € 4,- per persoon verkrijgbaar bij onder andere de 16 VVV-Inspiratiepunten in Zeeland, via de webshop www.zeelandshop.com en een groot aantal Zeeuwse verblijfsaccommodaties en andere verkooppunten. Een compleet overzicht van verkooppunten is te vinden op www.zeelandpas.nl.
Trefwoorden: toerisme, marketing, loyaliteit, beleving, regiomarketing

||| Blogs |||

04/06/18
Het gaat weer goed met het toerisme!
Het vertrouwen komt weer terug. Bezoekers- en verkoopcijfers stijgen. Het consumentenvertrouwen ...
10/04/18
Beleving met een local
Beleving met een local
10/04/18 · Toerisme · Verblijfsrecreatie · Karin Veldhuizen | Lees meer
Vorige week, tijdens het Leisure & trendcongres woonde ik o.a. de workshop bij van Vincent Nijs...
06/02/18
Is toerisme over?
Is toerisme over?
06/02/18 · Toerisme · Hans Dominicus | Lees meer
Overtourism is een nieuwe kreet die men heeft gelanceerd. Het suggereert dat er teveel toerisme is,...
03/04/17
Kijk eens buiten je sector!
Kijk eens buiten je sector!
03/04/17 · Dagrecreatie · Toerisme · Laurien van der Vaart | Lees meer
De vrijetijds- en toerismesector verandert razendsnel. Dit is natuurlijk vaker gezegd, en was ook w...
31/03/17
Zo kom je uit de ”ocean of sameness”: trendwatch in travel met Industrie Expert & Strategic Business Developer Peter Romer Hansen
Peter Rømer Hansen, industry expert & strategic business developer (Denemarken) is een van de ...















||| Twitter |||

||| Nieuws |||

21/09/18
TUI eerste plaats in e-commerce
TUI Nederland is trotse aanvoerder van de Travel top 25 van Twinkle e-commerce top 100.
19/09/18
Inschrijving geopend Zet Je Regio Op de Kaart Award 2018
Tijdens de Vakdag Zet je regio op de kaart op 1 november 2018 in Roermond wordt ook de Zet Je Regio...
19/09/18
Trend: Fors meer vraag naar vakantie najaar 2018
Het najaar van 2018 wordt een tijd van forse groei voor het uitgaand toerisme. Cijfers van touroperator TUI en aanbieder van vliegreizen Vliegtickets.nl wijzen daarop.
19/09/18
Wandelroutenetwerk Zuid-Holland af
Op 27 september vindt de opening plaats van de laatste 470 kilometer.
18/09/18
CELTH ontwikkelt voor UNWTO tools voor overtourism
Nederlandse onderzoekers hebben samen met UNWTO elf strategieën en 68 maatregelen voorgesteld die ...
18/09/18
Programma Vakdag Zet je Regio op de Kaart online
Het programma van de Vakdag Zet je Regio op de Kaart 2018 staat online. Op deze dag hopen we je te...
17/09/18
Air Miles worden ingewisseld
Per 1 november 2018 vervallen de eerste Air Miles die vijf jaar geleden of langer zijn uitgegeven.
14/09/18
Consument bezorgd over milieu. Meer draagvlak voor duurzaam toerisme?
Ruim de helft van de volwassenen in Nederland gaf in 2017 aan dat lucht, bodem en water sterk verontreinigd zijn. Drie kwart vindt dat er aan de natuur veel schade is toegebracht. Neemt dan ook het draagvlak voor duurzaam toerisme toe?
Partners
Breda University of Applied Sciences
Initiatiefnemers
NRIT Media
Vrijetijdsnetwerk