Deze website maakt gebruik van cookies.Meer informatieDeze melding verbergen

Geplaatst op: 14-11-2017
Auteur: Redactie
NRIT Media

Gloednieuwe eventlocatie Toverland: herberg The Flaming Feather

Gloednieuwe eventlocatie Toverland: herberg The Flaming Feather
Attractiepark Toverland opent in de zomer van 2018 het nieuwe themagebied Avalon. Naast een spectaculaire achtbaan en een magische boottocht verrijst in dit gebied ook een mythische herberg. Deze herberg, The Flaming Feather genaamd, kan exclusief worden afgehuurd door gezelschappen en bedrijven.


Voor een (zakelijke) bijeenkomst, lunch, diner of avondfeest kunnen gezelschappen vanaf de zomer van 2018 terecht in herberg The Flaming Feather. Deze eventlocatie wordt onderdeel van het nieuwe themagebied Avalon, dat geïnspireerd is op de Keltische legendes rondom de beroemde tovenaar Merlijn, Koning Arthur en het magische zwaard Excalibur.



Tamara Thijssen, sales events bij Attractiepark Toverland, vertelt: "Tovenaars en magiërs komen al eeuwenlang samen op deze historische plek. De knetterende haarden, lange houten tafels en een plafond vol geheimzinnige sterrenbeelden zorgen ervoor dat je je direct in de mytische wereld van Avalon waant. Het wordt een unieke locatie; de ideale setting voor een volledig gethematiseerd event."


Toverland Business & Events

Met de toevoeging van The Flaming Feather beschikt Attractiepark Toverland over zeven verschillende eventlocaties met elk hun eigen thema en unieke mogelijkheden. Jaarlijks vinden er ruim 150 events plaats in het Limburgse attractiepark, uiteenlopend in grootte van 20 tot 8.000 gasten. Elk dagevent kan uitstekend gecombineerd worden met een bezoek aan het park en haar attracties. Tijdens evenementen in de avonduren worden een aantal attracties zelfs exclusief voor de eventgasten geopend.

Trefwoorden: attractieparken, events

CELTH




||| Nieuws |||

06/08/25
Citymarketing als structureel instrument voor toekomstbestendig Alkmaar
In aanloop naar de gemeenteraadsverkiezingen roept Stichting Hart van Noord-Holland beleidsmakers op om structureel te investeren in citymarketing. De organisatie, verantwoordelijk voor de citymarketing van Alkmaar, presenteert een integrale visie waarin bezoekers, bewoners, bedrijven en talenten centraal staan. Het doel: een aantrekkelijke, leefbare en economisch vitale gemeente.
06/08/25
Recordaantal lastminute-boekingen: flexibiliteit en beleving sturen boekgedrag
Volgens nieuwe cijfers van HotelSpecials.nl is in juli 2025 maar liefst 37% van alle hotelboekingen binnen een week voor vertrek gedaan. Deze trend onderstreept een verschuiving in het reisgedrag van consumenten, waarbij spontaniteit, flexibiliteit en beleving steeds belangrijker worden. Voor de sector biedt dit aanleiding om het aanbod en de distributiestrategie kritisch tegen het licht te houden.
05/08/25
Slagharen lanceert strategische abonnementsactie
Attractie- & Vakantiepark Slagharen is gestart met een opvallende abonnementsactie die de vrijet...
05/08/25
Park Hilaria: tijdelijk pretpark als strategisch stadsproject
Voor de 23ste keer is de Kennedylaan in Eindhoven omgetoverd tot Park Hilaria, een tijdelijk pretpark dat inmiddels is uitgegroeid tot een vaste zomertraditie. Tijdens het openingsweekend trok het evenement maar liefst 125.000 bezoekers — een vliegende start voor de editie van 2025.
05/08/25
CampSolutions neemt Tent2 over en versterkt positie in glampingmarkt
CampSolutions heeft Tent2 overgenomen, een specialist in innovatieve tentoplossingen. Met deze strategische stap verstevigt CampSolutions haar positie als marktleider in hoogwaardige en duurzame outdoor accommodaties, zowel in Nederland als internationaal.
05/08/25
Tienduizend hotels starten massaclaim tegen Booking.com
Meer dan tienduizend hotels uit 25 Europese landen hebben zich verenigd in een massaclaim tegen hotelplatform Booking.com. De actie is geïnitieerd door Hotrec, de Europese koepelorganisatie voor de horeca, en wordt gesteund door onder andere Koninklijke Horeca Nederland (KHN).
05/08/25
Schiphol blijft koploper in Nederland en tweede in EU
In het tweede kwartaal van 2025 reisden bijna 21 miljoen luchtvaartpassagiers van en naar de vijf nationale luchthavens in Nederland. Dat is een stijging van 3,1 procent ten opzichte van dezelfde periode in 2024, meldt het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
05/08/25
Efteling Grand Hotel opent: een nieuwe standaard in gastbeleving
Met de opening van het Efteling Grand Hotel zet de Efteling een grote stap richting haar ambitie om uit te groeien tot een internationale en meerdaagse bestemming. Het hotel, gelegen binnen de parkgrenzen, biedt een ongeëvenaarde combinatie van luxe, beleving en comfort.

||| Agenda |||

27/08/25
27/08/25 t/m 27-08-25: CELTH Industry Day World Leisure Congress
Het World Leisure Congress (WLO) komt na 13 jaar weer terug in Europa en voor het eerst naar Nederla...
03/09/25 t/m 07-09-25
03/09/25 t/m 07-09-25: Hiswa te Water 2025
In 2025 viert de Hiswa te Water haar 40ste editie in de sfeervolle Batavia Haven in Lelystad. Na een...
11/09/25
11/09/25 t/m 11-09-25: Atlasfestival 2025 –Vitamine L: de Leefomgeving als ingrediënt voor Gezondheid
Het Atlasfestival 2025 staat in het teken vanVitamine L– de leefomgeving als bron van gezondheid. ...
22/09/25
22/09/25 t/m 22-09-25: Toerisme Top 2025
De Toerisme Top wordt dit jaar op maandag 22 september in Noord-Holland georganiseerd. Het thema is ...
01/10/25
01/10/25 t/m 01-10-25: Netwerk Editie Kampeerbranche
Na het succes van eerdere edities van het Duurzaamheidscongres introduceren we dit jaar een nieu...