Deze website maakt gebruik van cookies.Meer informatieDeze melding verbergen

Geplaatst op: 18-09-2017
Bron: https://www.nextpax.com/
Auteur: Redactie
NRIT Media

Samenwerking tussen HomeToGo en NextPax

Samenwerking tussen HomeToGo en NextPax
De metazoekmachine voor vakantiehuizen, HomeToGo werkt nu samen met NextPax, een platform voor channelmanagers en accomodatiebeheerders, om zo een nog groter aanbod aan vakantiehuizen te kunnen bieden. Ook betekent dit dat de eigenaren van vakantiehuizen die samenwerken met Nextpax de mogelijkheid hebben om hun bereik te vergroten door in de zoekresultaten van HomeToGo te worden weergegeven.

De integratie van NextPax in de HomeToGo-zoekmachine zal de kansen voor gebruikers vergroten om de vakantiewoning te vinden die zij zoeken. NextPax, breidt verder het bereik uit door HomeToGo als nieuw distributiekanaal toe te voegen aan het portfolio.


Wat is NextPax?

NextPax, opgericht in 2006 door Erik Engel, biedt eigenaren, touroperators en beheerders van vakantieaccommodaties een platform om accommodaties aan te bieden, te boeken en bij te werken. Dat betekent dat eigenaren maar op één platform hun accommodatie hoeven aan te bieden en te beheren. Het netwerk van NextPax bestaat uit meer dan 350.000 accommodaties die via meer dan 300 verschillende kanalen worden aangeboden. Door samen te werken met HomeToGo, een meta-zoekmachine met meer dan 10 miljoen beschikbare accommodaties wereldwijd, vergroot NextPax zowel het bereik als de zichtbaarheid van zijn klanten. Tegelijkertijd versterkt HomeToGo zijn positie als ‘s werelds grootste zoekmachine voor vakantiehuizen door het portfolio met vele nieuwe objecten uit te breiden.


Wat is HomeToGo?

HomeToGo, dat slechts drie jaar geleden werd opgericht door Patrick Andrae, Nils Regge en Wolfgang Heigl, biedt gebruikers een duidelijke, gebruiksvriendelijke interface om een geschikte vakantiewoning te vinden door direct verschillende aanbiedingen te vergelijken. Dankzij talrijke filters worden gebruikers geholpen bij het kiezen tussen een groot aantal objecten van toonaangevende vakantieverhuur websites.


HomeToGo heeft momenteel meer dan 100 werknemers in dienst en opereert met lokale websites in de Verenigde Staten en twaalf verschillende Europese landen. In 2016 werd verder ook een Russische variant van de meta-zoekmachine gelanceerd en in 2017 bereikte HomeToGo ook de Australische en Mexicaanse markt. Verder werden er dit jaar twee gratis mobiele apps for iOS en Android gelanceerd.

Trefwoorden: verblijfsrecreatie, vakantiehuizen

CELTH



||| Nieuws |||

16/06/25
Exclusief voor leden
PMV neemt 39 procent belang in Brussels Airport
Op 13 juni heeft PMV, de Participatiemaatschappij Vlaanderen een overeenkomst bereikt met het Canadese pensioenfonds Ontario Teachers’ Pension Plan, OTPP, om haar onrechtstreeks belang in Brussels Airport Company te verwerven.
16/06/25
ZOOmer Festival in DierenPark Amersfoort
Deze zomer, van 23 tot en met 26 juli, verandert DierenPark Amersfoort van 16.00 tot 21.00 uur in een vrolijk festivalbos voor het hele gezin. Tijdens het ZOOmer Festival kunnen bezoekers genieten van swingende muziek, entertainment en foodtrucks, allemaal te midden van de dieren.
16/06/25
Exclusief voor leden
Rijden in het buitenland? Toch wel eng
34 procent van de Nederlandse vrouwen vindt autorijden in het buitenland spannend, terwijl 82 procent van de mannen gerust achter het stuur stapt.
13/06/25
Vliegtickets en prijzen overnachtingen vakantieparken drukken inflatie
De inflatie is gedaald van 4,1 in april naar 3,3 procent in mei van dit jaar, meldt CBS. Bijzonder i...
13/06/25
ABN AMRO presenteert Bourgondische Lunchindex 2025
Nederlanders lunchen snel en efficiënt, Belgen nemen de tijd voor contact en culinaire beleving. Dat blijkt uit het nieuwe rapport van ABN AMRO, getiteld 'Lunchcultuur in de Lage Landen: kansen voor een Bourgondische lunchrevolutie'. De bank onderzocht de lunchbestedingen in Nederland en België en ziet grote verschillen die economische kansen bieden voor horeca, toerisme en grensoverschrijdende samenwerking.
13/06/25
Nederlanders besteden miljarden aan dagattracties
De afgelopen drie jaar gaven Nederlanders ruim €3,1 miljard uit aan bezoeken aan attractieparken en dierentuinen. Dat blijkt uit de Nationale Benchmark Attractieparken en Dierentuinen van onderzoeksbureau Multiscope, gebaseerd op een enquête onder meer dan 4.100 Nederlanders.
13/06/25
Exclusief voor leden
Meer aanlegmogelijkheden voor recreatievaart in Laag-Holland
Er komen 26 zogenaamde ‘landvasten’ in de regio Laag-Holland. Dit zijn openbare aanlegsteigers. In de Purmerringvaart is onlangs de eerste geplaatst, speciaal bedoeld voor de kleine recreatievaart. Deze zogenoemde ‘landvast’ is geschikt voor sloepen, fluisterboten en in sommige gevallen ook voor kano’s en SUP’s.
13/06/25
Exclusief voor leden
Albron en Hutten gaan samen verder als Hai
Albron en Hutten hebben vandaag hun nieuwe gezamenlijke organisatienaam bekendgemaakt: Hai – Hutten Albron Impactmakers. De naam symboliseert de gelijkwaardige samenwerking tussen beide bedrijven en hun gedeelde ambitie om maatschappelijke impact te vergroten. Albron en Hutten blijven als losse merken actief in de cateringmarkt.

||| Agenda |||

19/06/25
19/06/25 t/m 19-06-25: Online kennisevent: Ruimte voor recreatie, maar hoe dan?
Nederland staat voor complexe opgaven die een zware druk leggen op de ruimte, de natuur en budgetten...
24/06/25
24/06/25 t/m 24-06-25: Vakbeurs Vakantiehuis van de Toekomst
Het kennisplatform 'Vakantiehuis van de Toekomst' organiseert op dinsdag 24 juni 2025 de vakbeurs 'V...
25/06/25
25/06/25 t/m 25-06-25: Vakbeurs Family Entertainment Centers
Pleisureworld organiseert op woensdag 25 juni 2025 de Vakbeurs Family Entertainment Centers op ...
27/06/25
27/06/25 t/m 27-06-25: Beleidsmakersdag
De Beleidsmakersdag staat zo vlak voor de vakanties in het teken van 'Vooruitwerken em verbinden ric...
27/08/25
27/08/25 t/m 27-08-25: CELTH Industry Day World Leisure Congress
Het World Leisure Congress (WLO) komt na 13 jaar weer terug in Europa en voor het eerst naar Nederla...