Deze website maakt gebruik van cookies.Meer informatieDeze melding verbergen

Geplaatst op: 22-03-2017
Auteur: Redactie
NRIT Media

DroomParken kiest Tommy 2.0 als nieuw reserveringssysteem

DroomParken kiest Tommy 2.0 als nieuw reserveringssysteem
DroomParken heeft Tommy 2.0 geselecteerd als nieuw reserveringssysteem voor haar 12 vakantieparken. Tommy 2.0 wordt daarmee voor DroomParken de opvolger van het huidige reserveringssysteem Eurecrea GX.


Casper Lohuis, directeur DroomParken: "We zijn na een lang en uitvoerig oriëntatieproces uitgekomen bij Tommy 2.0. Gezamenlijk hebben we ons plan van eisen uitgezet en kwamen daarbij tot de conclusie dat Tommy Booking Support als enige organisatie en systeem aansluit bij de wensen die wij als DroomParken hebben bij het bedienen van onze gasten en eigenaren. Ook de visie van Tommy Booking Support op toekomstige ontwikkelingen in de branche én de impact daarvan op de automatisering, sluit aan bij onze organisatie.”


Tommy 2.0 is het jongste reserveringssysteem in de verblijfsrecreatie en is ontwikkeld door Tommy Booking Support, een dochteronderneming van AICN Holding. AICN bouwt sinds 1987 succesvol aan diverse automatiseringssystemen specifiek voor de recreatiebranche. Ook het huidige reserveringssysteem van DroomParken werd door AICN gebouwd. Het beheermenu van Tommy is voorzien van dagelijkse overzichten, rapportages, planning en financiële overzichten.


Herbert van den Born, directeur van Tommy Booking Support: "We zijn erg blij dat we opnieuw de samenwerking met DroomParken aan mogen gaan. Een mooie en uitdagende stap om samen verder te werken aan hét boekingssysteem voor de recreatiebranche.”

Trefwoorden: verblijfsrecreatie, campings, kampeerterreinen, bungalowparken, boekingssystemen

CELTH



||| Nieuws |||

10/06/25
Beleefkaart Ijsseldelta brengt toeristen op ideeën
MarketingOost meldt de lancering van de Beleefkaart IJsseldelta. Deze gratis kaart brengt de mooiste plekken en activiteiten in beeld en is bedoeld voor iedereen die de regio wil ontdekken, beleven en waarderen.
10/06/25
Exclusief voor leden
Toverland scoort goed bij Klantvriendelijkste Bedrijf 2025
Attractiepark Toverland behaalde dubbelslag bij verkiezing van Het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland 2025. Picnic wint de verkiezing en Efteling pakt de zesde plek.
10/06/25
Overijssel promoot toerisme met ludieke stunt in Gronau
Met de oproep "Hey Nachbarn, komm mal rüber!” verraste Overijssel afgelopen zaterdag het winkelend publiek in het Duitse Gronau met een opvallende promotiestunt. In het centrum van de stad werd de nieuwe Overijsselkrant 2025 van "Das andere Holland” gelanceerd in een vrolijke retro-fotocaravan. Bezoekers konden op de foto, kregen de bewaarkrant mee en maakten kans op een gratis dagje uit naar Overijssel.
06/06/25
Exclusief voor leden
Voorbereid op de regels toegankelijkheid websites en apps?
Vanaf 28 juni 2025 gelden regels voor de toegankelijkheid van websites en apps waarop bedrijven producten of diensten aanbieden. De Autoriteit Consument & Markt (ACM) gaat toezicht houden op de toegankelijkheid van e-handelsdiensten en elektronische communicatiediensten.
06/06/25
Hart van Limburg en Smart-market bundelen krachten voor zorgeloos boeken van toeristische arrangementen
Beleving, gemak en verbinding staan centraal in een nieuwe samenwerking tussen VVV Hart van Limburg en het innovatieve boekingsplatform Smart-market. Samen willen zij het toeristisch aanbod in Midden-Limburg toegankelijker en aantrekkelijker maken voor bezoekers én ondernemers.
05/06/25
Maastricht lanceert vernieuwd online platform: focus op slow travel en hyperpersonalisatie
Maastricht Marketing heeft het vernieuwde online platform www.visitmaastricht.nl gelanceerd. De website is volledig afgestemd op het herijkte stadsmerk uit 2023 en biedt bezoekers én bewoners een gepersonaliseerde en inspirerende manier om Maastricht te ontdekken. De nadruk ligt op slow travel, beleving en gepersonaliseerde content.
28/05/25
Exclusief voor leden
Méribel kiest bureau Hopscotch
Méribel, het hart van het Franse Les 3 Vallées, heeft Hopscotch Tourism Netherlands aa...
26/05/25
Exclusief voor leden
Jelmer Schoolderman brandmanager bij Corendon
Jelmer Schoolderman treedt per 2 juni 2025 in dienst bij Corendon als Brandmanager. In deze rol vers...

||| Agenda |||

27/06/25
27/06/25 t/m 27-06-25: Beleidsmakersdag
De Beleidsmakersdag staat zo vlak voor de vakanties in het teken van 'Vooruitwerken em verbinden ric...
27/08/25
27/08/25 t/m 27-08-25: CELTH Industry Day World Leisure Congress
Het World Leisure Congress (WLO) komt na 13 jaar weer terug in Europa en voor het eerst naar Nederla...
22/09/25
22/09/25 t/m 22-09-25: Toerisme Top 2025
De Toerisme Top wordt dit jaar op maandag 22 september in Noord-Holland georganiseerd. Het thema is ...