Wanneer haken consumenten in het bestelproces af?
Nederlandse consumenten verwachten dat
over vijf jaar 32% van al het geld dat ze uitgeven aan producten en
diensten online zal worden besteed. Nu is dat nog 22%. In het
bestelproces verwachten consumenten vooral zekerheid en hebben ze een
broertje dood aan extra kosten. Dat doet ze direct afhaken maar ook
om veel andere redenen halen veel consumenten de eindstreep in het
bestelproces niet. Reisbureaus hoeven van de consument niet meer in
winkelcentra te zitten. Maar een vijfde van de Nederlanders vindt dat
belangrijk...
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform. Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Trefwoorden: online, winkelen, shopping
Reacties:- Nog geen reacties aanwezig.
Plaats een reactie:
|
|
06/05/20
We leven inmiddels meer dan 7 weken in een inteligente lockdown. Een ingrijpende maatregel om het Co...
|
26/03/20
Wat gaat de coronacrisis onze sector van almaar meer-meer-meer opleveren? Wat boeit onze gasten in de toekomst nu echt?
|
14/01/19
Er waren mij de laatste jaren al heel
wat kwalificaties opgespeld en toch heb ik er weer een nieuw...
|
13/12/18
Na de
Tweede Wereldoorlog werd het verschijnsel toerisme maatschappelijk
steeds belangrijker. Vo...
|
10/07/18
"Kamer
denkt over glas wijn bij de kapper”, zo luidde de kop bij het NOS deze
week. Een slijt...
|
|
29/01/21
Nederland zit door de huidige lockdown voorlopig tot 9 februari economisch op slot. Volgens een inte...
|
24/12/20
De vrijetijdssector heeft een ongekend jaar achter de rug. De COVID-19-pandemie is na de Tweede Wereldoorlog de meest ingrijpende gebeurtenis die we met z’n allen meemaken. Een jaar met vrijheidsbeperkingen, naasten die we niet konden zien of ons zijn ontvallen, ongelofelijk veel psychisch en medisch leed, maar ook hoop, veerkracht en saamhorigheid.
|
26/11/20
Heel ondernemend Utrecht wordt getroffen door de coronamaatregelen. De cultuur-, evenementen-, horec...
|
25/11/20
Trendzz For You verzorgt vanaf 1 januari 2021 de souvenirs, gift-artikelen en ansichtkaarten bij Lan...
|
25/11/20
De platformeconomie groeit. Consumenten kopen en handelaren verkopen steeds meer via online platform...
|
24/11/20
Alle mkb-ondernemers die in het laatste kwartaal van 2020 direct of indirect geraakt worden door de ...
|
09/10/20
De recente maatregelen om het coronavirus terug te dringen hebben duidelijk effect op de economie.Dat zien we het duidelijkst in de vrijetijdsbranche.
|
24/09/20
Het is in winkelcentra nog steeds veel minder druk van voor corona. Maar de verschillen tussen de centra zijn groot. Waardoor wordt dat veroorzaakt?
|
|