Geplaatst op: 16-09-2016
Auteur: Marc Gerlings

Camperbeurs speelt met beurs Bewust Leven in op vrije tijd

Camperbeurs speelt met beurs Bewust Leven in op vrije tijd

Camperbeurs Hardenberg presenteert op 23, 24 en 25 september 2016 meerdere primeurs op de beursvloer. Daarnaast vindt de consumentenbeurs gelijktijdig plaats met de nieuwe lifestylebeurs voor 40-plussers: Bewust Leven. Bezoekers hebben met één kaartje toegang tot beide beurzen.


Camperbeurs Hardenberg laat bezoekers kennismaken met een aantal nieuwe producten. Zo presenteert één van de exposanten de CAMPWERK Bike. Deze aanhanger fungeert als transporter en vouwtent met tot ruim 4 slaaplekken. In de laadruimte kunnen tot twee motorfietsen of één quad meegenomen worden.


Ook zijn de Benimar Tessoro 486 en de Benimar Tessoro 440 tijdens Camperbeurs Hardenberg voor het eerst te zien voor het publiek. Naast deze bijzondere primeurs, is er tijdens de beurs meer te zien en te doen. Zo is er in de buitenlucht een demonstratie van het stoomreinigen van interieur en exterieur van een camper en een gratis campercheck.


Bezoekers van Camperbeurs Hardenberg kunnen ook gratis Bewust Leven bezoeken. Deze nieuwe lifestylebeurs voor 40-plussers richt zich volledig op de toekomst met thema’s als vrije tijd, gezondheid, beauty en (t)huis en energie.

Trefwoorden: beurs, evenement, leisure, toerisme, camper, kamperen

CELTH



||| Nieuws |||

16/12/25
Amsterdam aantrekkelijk voor sportindustrie
Werelds grootste sport- en outdoorbeurs ISPO is in 2026 in Amsterdam. Van 3 tot en met 5 november 2026 verwelkomt RAI Amsterdam naar verwachting ongeveer 50.000 bezoekers uit de wereldwijde sportindustrie. Amsterdam is aantrekkelijk voor de sportindustrie.
16/12/25
VVV Hart van Limburg branding- en merkstrategie: een regio vol verhalen
Tijdens de jaarlijkse relatiedag van Stichting VVV Hart van Limburg is de nieuwe branding en merkstrategie van de regio Midden-Limburg gepresenteerd: 'Een regio vol verhalen'. Deze herpositionering markeert een belangrijk moment en biedt een toekomstbestendige basis voor de promotie, samenwerking en regionale ontwikkeling.
16/12/25
Utrecht Marketing gaat over naar Utrecht & Partners
Utrecht Marketing presenteerde onlangs haar Meerjarenplan 2026–2029 en ondertekende samen met wethouder Susanne Schilderman de meerjarenopdracht van de gemeente Utrecht. Tijdens dezelfde bijeenkomst maakte de organisatie bekend dat zij per 1 januari 2026 verdergaat onder een nieuwe naam: Utrecht & Partners.
09/12/25
Activatie Vakantiebeurs op Utrecht CS
Van vandaag tot en met 13 december brengt Koninklijke Jaarbeurs, organisator van Vakantiebeurs, een unieke activatie naar Utrecht Centraal Station: het Vakantiebeurs Café.
09/12/25
Exclusief voor leden
AI kan veel meer uit klantinteractie halen
Hoe haalt AI de verborgen waarde uit klantenservice-interacties? Die vraag staat centraal in het promotieonderzoek van Bea Waelbers. Haar onderzoek laat zien dat klantenservicegesprekken veel meer informatie bevatten dan organisaties momenteel benutten, en dat AI kan helpen om die verborgen lagen zichtbaar te maken.
03/12/25
Adam Butler merkregisseur Twente
Nieuwe Merkregisseur Twente is Adam Butler (34). Butler kwam op 27 oktober in dienst bij Twente Marketing. Met zijn achtergrond in merkstrategie en storytelling gaat hij aan de slag om het merk Twente verder te versterken en samen met partners het regionale verhaal nóg herkenbaarder en krachtiger neer te zetten.
28/11/25
Nieuwe Video Apeldoorn congresstad
Apeldoorn Partners bouwt aan een sterker congresklimaat. Daarom is een nieuwe video opgenomen die 15 congreslocaties in beeld brengt.
27/11/25
Digitale winterspecial Veluwe gelanceerd
Van kerstmarkten tot culinaire tips, Veluwe lanceert een gloednieuwe digitale winterspecial: ‘Ontdek, proef, beleef – winter op de Veluwe’. Een online magazine boordevol tips voor een sfeervolle en smaakvolle winter op de Veluwe. De dmo meldt aan NRIT dat het in de toekomst méér digitale magazines wil uitgeven.