Deze website maakt gebruik van cookies.Meer informatieDeze melding verbergen

Geplaatst op: 01-09-2016
Auteur: Marc Gerlings

Weerribben houdt marketingactie met winkelketen Ekoplaza

Weerribben houdt marketingactie met winkelketen Ekoplaza

Met als motto ‘Pak je kans’ gaan klanten van Ekoplaza de komende twee weken bij aankoop van een Weerribben Zuivel product kans maken op een uitje in de Weerribben. Met overhandiging van de eerste actiekaart is de winactie dinsdag 30 augustus van start gegaan. De samenwerking van Ekopaza, Weerribben Zuivel en WaterReijk Marketing moet bijdragen aan de bekendheid van het Nationaal Park Weerribben-Wieden, het gebied waar de koeien van Weerribben Zuivel grazen.


Er zijn tien uitjes met overnachting samengesteld door ondernemers uit de Overijsselse regio. Deelnemers kunnen zelf kiezen welk uitje het beste bij ze past. Zo zijn er relax-arrangementen, Smulpapen-uitjes, sportieve uitjes en uitjes voor echte natuurliefhebbers samengesteld.

"Deze mooie regio heeft zoveel te bieden, voor ieder wat wils” zegt Oeds van den Berg van Recreatiecentrum de Kluft. Oeds draagt met zijn bedrijf ook bij aan de consumentenactie van Weerribben Zuivel en Ekoplaza. Nieuwsgierig naar de tien unieke uitjes in Nationaal Park Weerribben-Wieden? Je kan ze bekijken via de actiewebsite: www.weerribbenactie.nl.


Ekoplaza en Weeribben Zuivel
Ekoplaza is de grootste biologische supermarktketen van Nederland. Aan de rand van Nationaal Park Weerribben-Wieden, ligt de zuivelboerderij van familie De Lange. Weerribben Zuivel heeft er voor gekozen het bedrijf aan te passen aan de omgeving: extensieve, biologische veehouderij, met daarnaast een ambachtelijk zuivelfabriekje. Met meer dan 30 producten hebben ze een veelzijdig assortiment zoals o.a. vla, yoghurt, kwark en natuurlijk melk.

CELTH



||| Nieuws |||

14/07/25
Frieslands museumnacht 2025 'Als sterren vallen'
Op zaterdag 27 september 2025 beleeft Friesland de vierde editie van Museumnacht FRL. Het thema is 'Als sterren vallen'. Dit is de enige provinciebrede museumnacht in Nederland.
14/07/25
Groene Hart Visie: Recreatie is geen bedreiging, maar een kans – mits goed georganiseerd
Het Groene Hart staat op scherp. In de nieuwste editie van het digitale magazine Groene Hart Visie wordt duidelijk dat recreatie in dit kwetsbare landschap niet alleen spanning oproept, maar ook richting kan geven.
14/07/25
Ludieke campage van Twente Marketing: De Tukker Test
Deze zomer worden inwoners en bezoekers van Twente uitgedaagd om hun innerlijke Tukker te ontdekken. Met de ludieke campagne houdt Twente Marketing mensen letterlijk en figuurlijk een spiegel voor met als centrale vraag ‘Hoeveel % Tukker zit er in jou?’. Op basis van een paar vragen krijg je ook een tip voor Twents vrijetijdsaanbod dat bij je past.
14/07/25
850 vrijwilligers klaar voor wandelaars Vierdaagse
Opnieuw staan ruim 850 vrijwilligers van het Rode Kruis klaar om wandelaars te helpen op de 107de Nijmeegse 4Daagse. Bijna 400 blaarbehandelaars zullen de komende dagen duizenden blaarbehandelingen uitvoeren, met maar één doel: zorgen dat zoveel mogelijk wandelaars de finish halen.
11/07/25
De fuik van nepadvertenties voor vakanties
Cybercriminelen zetten online advertenties in om vakantiegangers op te lichten. Mensen die dit niet op tijd door hebben, lopen het risico om aan oplichters allerlei persoonlijke informatie of creditcardgegevens prijs te geven. Daarom is het belangrijk dat mensen altijd eerst de officiële contactinformatie van reisorganisaties checken voordat ze contact opnemen.
11/07/25
Bosbranden en hitte in zuidelijk Europa
Het Rode Kruis waarschuwt vakantiegangers die dit weekend naar zuidelijk Europa trekken. De hulporganisatie roept mensen op om goed voorbereid met vakantie te gaan. Met flinke bosbranden en zeer hoge temperaturen in Frankrijk, Spanje, Griekenland en Turkije ligt een noodsituatie deze zomer op de loer.
10/07/25
Exclusief voor leden
Madurodam opent grootste attractie ooit: De Windjager
Madurodam in Den Haag heeft vandaag haar nieuwste en grootste overdekte attractie geopend: De Windjager. Deze innovatieve dark ride laat bezoekers op meeslepende wijze ervaren hoe Nederland al eeuwenlang de kracht van de wind benut.
10/07/25
RBT Heuvelrug & Vallei heeft veel bereikt in 2024 maar ook uitdagingen in jubileumjaar
Het Regionaal Bureau voor Toerisme Heuvelrug & Vallei heeft een prima 2024 achter de rug. Dat blijkt uit het onlangs gepubliceerde jaarverslag.