Deze website maakt gebruik van cookies.Meer informatieDeze melding verbergen

Geplaatst op: 05-01-2016

8,5 miljoen VVV Cadeaubonnen verkocht

8,5 miljoen VVV Cadeaubonnen verkocht

Ook in 2015 is de bekendste cadeaubon van Nederland, de VVV Cadeaubon, onverminderd populair: er werden meer dan 8,5 miljoen bonnen verkocht met een waarde van ruim 128,7 miljoen euro. Dit is een record in het bijna 42-jarig bestaan van de VVV Cadeaubon.


Breed besteedbaar en onbeperkt geldig

"Het lijkt erop dat de consument de waarden van de VVV Cadeaubon, namelijk, breed besteedbaar en onbeperkt geldig, in 2015 verder omarmt heeft” aldus Kees van Wijk, algemeen directeur van VVV Nederland. "Doordat de VVV Cadeaubon bij ruim 23.000 winkels uitgegeven kan worden geef je iemand een cadeau dat hij/zij zelf naar eigen smaak kan besteden. Bovendien is het een betrouwbaar en bekend product en dat wordt in de markt zowel door consumenten als door winkeliers van groot belang gevonden”.


Goed nieuws voor retailers in Nederland

De VVV Cadeaubon wordt gebruikt bij het winkelen in de fysieke omgeving. Dit betekent dat acceptanten van de VVV Cadeaubon de komende weken weer veel consumenten met een VVV Cadeaubon kunnen verwelkomen. Dat levert ook extra omzet op, want uit onderzoek weten we dat bezitters van een cadeaubon gemiddeld 35% meer besteden dan de bonwaarde. Hiermee stimuleert de VVV Cadeaubon de bestedingen in de fysieke retail.

Topics:Retail
Trefwoorden: cadeaubonnen, vvv

CELTH



||| Nieuws |||

27/03/25
1931 Congrescentrum Brabanthallen is eerste congreslocatie met vaste Sign Language Coffee Bar
1931 Congrescentrum Brabanthallen is vanaf april de eerste in Nederland met een koffiebar waar je in gebarentaal leert een koffie te bestellen. De gebaarista's staan dagelijks klaar.
25/12/24
Op weg naar 2025
Het jaar 2024 loopt ten einde en we kijken vol verwachting uit naar een prachtig 2025. We willen jullie hartelijk bedanken voor de fijne samenwerking en het vertrouwen in ons.
12/11/24
Nieuwe supermarktconcepten bij Center Parcs: Albron en Boon Food Group bundelen krachten
Door de samenwerking gaan supermarkten van Center Parcs zich ontwikkelen tot innovatieve, gebruiksvriendelijke omgevingen die gasten optimaal bedienen tijdens hun verblijf.
11/10/24
Zet je regio op de kaart 2024: Balans in jouw bestemming – Maak deel uit van de toekomst van toerisme!
NRIT organiseert in samenwerking met CELTH en de Recreatie Vakbeurs een kennisevent rond bestemming in balans. In slechts twee uur ben je helemaal up-to-date met de nieuwste inzichten en strategieën. Je leert van experts, netwerkt met vakgenoten én krijgt praktische handvatten om direct mee aan de slag te gaan in jouw regio.
02/10/24
Hoe een ziekteverzuimverzekering je bedrijf kan beschermen
Het welzijn van medewerkers is een van de belangrijkste verantwoordelijkheden van de ondernemer. Ziekteverzuim kan een aanzienlijke impact hebben op je bedrijf
29/03/24
Trendcongres Toerisme en Vrijetijd 2024 - Zet jouw transitie in
Met zijn aanstekelijke visie op toerisme laat key-note spreker Peter de Wilde (CEO Toerisme Vlaanderen en Agentschap Onroerend Erfgoed) jou de transitie in toerisme beleven op 18 april. Dat is de dag van het Trendcongres Toerisme en Vrijetijd 2024.
25/03/24
Exclusief voor leden
Goed toeristisch jaar voor Royal Delft
Dat het inkomend toerisme in 2023 weer volop draaide zagen ze ook bij Royal Delft. De bezoekersaantallen en omzet groeiden fors. Het bedrijf richt zich met een unieke propositie op de toeristische markt.
13/12/23
Impact maken met Bureau Ruimte voor Vrije Tijd
Door de toenemende vraag naar beleidsvisies en onderzoeken over recreatie en toerisme is Bureau Ruimte voor Vrije Tijd op zoek naar een projectleider vrijetijdseconomie.