NRIT-CELTH ontbijtsessie Gepersonaliseerde marketing via je fanbase
Wat gaat 2016 jouw organisatie brengen? Wat gaat er
veranderen? Waar liggen je kansen? Een trend die zeker blijft is de groei van
online marketing! Daarom organiseert NRIT Media in samenwerking met CELTH op donderdag 28 januari 2016 een
interactieve ontbijt sessie over het
personaliseren van je marketing via je fanbase. Veel informatie over jouw
klanten en fans is uit sociale netwerken en je eigen website te halen. Belangrijk;
hoe verzamel en interpreteer je alle data? Maar nog belangrijker; hoe deze
informatie in te zetten in je marketingcommunicatie?
Een nieuw digitale marketingstrategie ontwikkelen en
doorvoeren binnen de gehele organisatie is hierbij van belang. Peter Sprenger, CEO Techonomy, heeft binnen
de bedrijfstak sport reeds successen geboekt en deelt nu zijn tips en adviezen
met jou. Het verdienmodel krijgt tijdens deze ontbijtsessie ook nadrukkelijk de
aandacht. Verder spreekt Corné Dijkmans,
senior lecturer eMarketing & New Media NHTV Breda, over het verbeteren van
je reputatie door social media.
Wij ontvangen je graag om 07.30 uur bij Bilderberg Hotel de Klepperman voor een ontbijt. Het
inhoudelijk programma start om 08.00 uur. Bekijk het definitieve
programma online.
Zorg jij ervoor dat het roer in 2016 binnen jouw organisatie
wordt omgegooid? Schrijf nu in! Er zijn slechts een
beperkt aantal plaatsen beschikbaar.
Link: http://www.nritmedia.nl/events/9/donderdag-28-januari-2016-nrit-celth-ontbijtsessie-gepersonaliseerde-marketing-via-je-fanbase/?topicsid=
Topics:Attractieparken, Beleid, CELTH, Cultuur, Dagrecreatie, Duurzaam toerisme, Evenementen, Horeca, Leisure, Marketing, Natuur, Onderzoek, Reis & vervoer, Sport, Toerisme, Vakanties, Verblijfsrecreatie, Watersport, Wellness
Trefwoorden: marketing, online marketing, big data, fanbase marketing
|
|
09/07/25
Op woensdag 27 augustus 2025 organiseert het Centre of Expertise Leisure, Tourism & Hospitality (CELTH) de Industry Day tijdens het World Leisure Congress in Breda. Deze dag vormt de brug tussen wetenschap en praktijk in de leisure-, toerisme- en hospitalitysector.
|
18/06/25
Zandvoort zet een grote stap vooruit in het toerisme met de lancering van een vernieuwde, drietalige website: VisitZandvoort.nl, VisitZandvoort.de en VisitZandvoort.com. . De website heeft een moderne, organische uitstraling en is nu gebruiksvriendelijker en rijker aan regionale content.
|
02/06/25
HZ Kenniscentrum Kusttoerisme is dé kennispartner van de Zeeuwse vrijetijdssector zoekt een onderzoeker toerisme.
|
21/05/25
CELTH zoekt voor de professional doctorate kandidaten uit het werkveld. De PD biedt organisaties de kans om voorop te lopen in innovatie binnen de LTH-sector. Het traject, dat vier tot zes jaar duurt, combineert praktijkgericht onderzoek met concrete interventies.
|
13/05/25
Betrouwbare data op regionaal en lokaal niveau over het aantal gasten en overnachtingen is essentieel voor effectieve beleidsvorming in de toeristische en recreatieve sector. Uit een verkenning blijkt dat het lastiger is dan verwacht om op gemeentelijk niveau betrouwbare cijfers te genereren met de huidige methode.
|
10/04/25
Vandaag is tijdens een LDA-Kennissessie de ‘Wegwijzer voor het meten van bewonersprofijt’ gepresenteerd. Deze wegwijzer biedt een overzicht van zowel voor de hand liggende als innovatieve methoden om bewonersprofijt te meten.
|
03/03/25
Alle artikelen in het hoofdstuk Capita Selecta van het nieuwste Trendrapport staan online. Mede dankzij partners CELTH en NBTC vrij toegankelijk.
|
25/12/24
Het jaar 2024 loopt ten einde en we kijken vol verwachting uit naar een prachtig 2025. We willen jullie hartelijk bedanken voor de fijne samenwerking en het vertrouwen in ons.
|
|
27/08/25
Het World Leisure Congress (WLO) komt na 13 jaar weer terug in Europa en voor het eerst naar Nederla...
|
22/09/25
De Toerisme Top wordt dit jaar op maandag 22 september in Noord-Holland georganiseerd. Het thema is ...
|
02/04/26
Het Trendcongres Toerisme 2026 is op donderdag 2 april 2026 bij Saxion Hogeschool in Deventer. De ed...
|
|