Texel weer op nationale televisie
Landelijk reclame maken in het STER-blok Cultuur is Texel goed bevallen. Ook dit najaar wil de VVV met beelden van bloeiende heidevelden, een paardentram die stapvoets door duinen rijdt en traag klapwiekende meeuwen langs de waddenkust de kijkers van NPO 1, 2 en 3 in STER-spotjes rondom goed bekeken programma’s als het Achtuurjournaal en Nieuwsuur verleiden. De spotjes zijn onderdeel van een grote najaarscampagne waarin ook billboards ingezet worden.
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |
Topics:Marketing
Trefwoorden: marketing, vvv, kustgebieden, texel