Deze website maakt gebruik van cookies.Meer informatieDeze melding verbergen

Geplaatst op: 07-08-2015
Auteur: Marc Gerlings

Twitter en Periscope brengen SAIL Amsterdam in beeld

Twitter en Periscope brengen SAIL Amsterdam in beeld
In samenwerking met Twitter Benelux deeltSAIL Amsterdam 2015 tijdens het evenement content met liefhebbers over de hele wereld. Via de live-streaming app Periscope krijgen Twitteraars een kijkje achter de schermen tijdens SAIL.

Speciale SAIL social media reporters zorgen ervoor dat Twitteraars in binnen- en buitenland het evenement live kunnen volgen en beleven. Naast het gebruik van Periscopezet SAIL ook veelvuldig in op het delen van videobeelden via het Twitterkanaal (@SailAmsterdam) en zorgt de zogeheten Twitter Mirror voor unieke - achter de schermen - foto's tijdens het evenement.

Ook werken SAIL en Twitter Benelux samen in het publiciteitscentrum van SAIL Amsterdam 2015. Daar verzamelt en maakt SAIL alle content samenen helpt Twitter Benelux bijvoorbeeld op het gebied van monitoring. Tot slotkrijgen Twitteraars rondom de start van het evenement op woensdag 19 augustus in hun timelineinformatie over hoe zij het evenement het beste via Twitter kunnen volgen.

Dit nieuwsbericht wordt u gratis aangeboden door het NRIT Media Vrijetijdsplatform
Steun hier onze community en krijg onbeperkt toegang tot alle artikelen
Trefwoorden: online marketing, evenementen, samenwerking, Amsterdam, Sail

CELTH



||| Nieuws |||

14/07/25
Ludieke campage van Twente Marketing: De Tukker Test
Deze zomer worden inwoners en bezoekers van Twente uitgedaagd om hun innerlijke Tukker te ontdekken. Met de ludieke campagne houdt Twente Marketing mensen letterlijk en figuurlijk een spiegel voor met als centrale vraag ‘Hoeveel % Tukker zit er in jou?’. Op basis van een paar vragen krijg je ook een tip voor Twents vrijetijdsaanbod dat bij je past.
10/07/25
RBT Heuvelrug & Vallei heeft veel bereikt in 2024 maar ook uitdagingen in jubileumjaar
Het Regionaal Bureau voor Toerisme Heuvelrug & Vallei heeft een prima 2024 achter de rug. Dat blijkt uit het onlangs gepubliceerde jaarverslag.
08/07/25
Exclusief voor leden
Minor Hotels sleutelt aan B2B platformen
Minor Hotels (560 hotels wereldwijd) zet een stap binnen de B2B-strategie met de lancering van Minor...
02/07/25
Exclusief voor leden
Versnelling gebruik AI
Van chatbots en sociale media campagnes tot en met werkprocessen in de horeca, AI is niet meer weg te denken uit de sector leisure. Het gebruik van AI maakt een versnelling mee in onze maatschappij.
30/06/25
Drentse Fiets4Daagse bestaat zestig jaar
De Drentse Fiets4Daagse bestaat zestig jaar en de organisatie pakt uit met een kleurrijk randprogramma en een gereduceerd tarief; kinderen t/m 16 jaar fietsen zelfs gratis mee.
30/06/25
Exclusief voor leden
Beeld & Geluid veel te klein voor game event
De kaartverkoop voor game-event Next Level Heroes op zondag 6 juli verloopt zo voorspoedig dat het evenement verhuist naar een grotere locatie.
25/06/25
Exclusief voor leden
Jaarbeurs geeft opdracht branding en campagnes aan Van Straaten
Koninklijke Jaarbeurs heeft Van Straaten per 1 juli 2025 benoemd tot preferred supplier voor alle eventbranding en media-exposure op en rondom het Jaarbeursterrein.
24/06/25
Exclusief voor leden
Pathé ombouw in Vlissingen maar Terneuzen wordt gesloten
Pathé zet de volgende stap in Zeeland: vanaf donderdag 26 juni verandert CineCity in Pathé Vlissingen. Terneuzen krijgt niet genoeg bezoekers en daarom wordt CineCity Terneuzen gesloten.