Deze website maakt gebruik van cookies.Meer informatieDeze melding verbergen

Geplaatst op: 30-03-2015
Auteur: Ton Vermeulen
NRIT Media

Bloggers mogen op avontuur in Istrië

Bloggers mogen op avontuur in Istrië

Het verkeersbureau van Istrië nodigt bloggers, reisjournalisten en iedereen met een groot bereik op social media uit voor een gratis zevendaags avontuur in Istrië. Met deze campagne wil Istrië zich verder profileren als aantrekkelijke vakantiebestemming met een geweldig vakantieaanbod zowel aan de kust als in het binnenland.


De geselecteerde winnaars en een reisgenoot naar keuze gaan zeven dagen naar Istrië waar zij bijzondere ervaringen opdoen: duik- en zeillessen, proeverijen met de exclusiefste wijnen uit Istrië, met honden op truffeljacht of het afdalen in onderaardse grottenstelsels zijn voorbeelden van de gevarieerde programma-elementen. Overnachtingen zijn geregeld op unieke plekken zoals in een vuurtoren op een eiland, een ultieme 5* ervaring in hotel Lone in Rovinj of een familiehotel in het middeleeuwse Motovun. Dan zijn er in deze periode nog diverse evenementen: de Red Bull Air Race, ATP Tour in Umag, Filmfestival in Motovun, een dancefestival in Svetvinčenat of een concert in het bekende Romeinse amfitheater in Pula.


De geselecteerde teams moeten minimaal 2 blogposts per dag op hun sociale netwerk of hun blog plaatsen. De teamleider dient te beschikken over minimaal 5.000 volgers. In de periode van 16 mei tot 31 juli zijn er vanuit diverse landen elke week 3 teams in Istrië waarvan aan het eind van elke week het beste team gekozen wordt op basis van het totaal aantal posts, het bereik en de kwaliteit van de gepubliceerde content. De weekwinnaar dingt vervolgens mee naar de hoofdprijs van € 10.000 euro.


De volledige campagne, inclusief uitnodiging, voorwaarden voor deelname en promotievideo is te zien op http://www.shareistria.com/

Link: http://www.shareistria.com/
Topics:Marketing
Trefwoorden: vakanties, kroatie, social media

CELTH



||| Nieuws |||

18/06/25
Guy Vroemen nieuwe directeur-bestuurder Maastricht Marketing
De Raad van Toezicht van Stichting Maastricht Marketing heeft bekendgemaakt dat Guy Vroemen per 1 augustus 2025 de nieuwe directeur-bestuurder wordt.
18/06/25
Exclusief voor leden
Siblu breidt uit in Europa met focus op tweede huis in de natuur
De Franse vakantieorganisatie Siblu zet een nieuwe stap in haar Europese groeistrategie met de overname van zeven vakantieparken. Interessant is de nieuwe focus op het eigen gebruik van de tweede woning door de eigenaren.
18/06/25
Nederlanders kiezen massaal voor zekerheid op vakantie
Een zorgeloze vakantie begint voor veel Nederlanders met een goede voorbereiding. Uit onderzoek van Allianz Direct blijkt dat 77% van de Nederlanders een reisverzekering heeft of afsluit. Daarbij kiest 24% voor een doorlopende verzekering, terwijl 22% een kortlopende variant verkiest.
18/06/25
Exclusief voor leden
Dantumadiel en Overijssel aan kop in JetCamp-onderzoek naar beste kampeerlocaties van Nederland
Dantumadiel heeft gemiddeld de best beoordeelde campings van Nederland. De negen campings in deze Friese gemeente behalen gemiddeld een rapportcijfer 9,1. Van de provincies scoort Overijssel met een 8,5 het best. In Europa staat Nederland met een 8,3 op een 12e plaats.
18/06/25
Europa-Park opent Silver Lake City: een nieuwe dimensie in thematisch overnachten
Rustieke westernsfeer en moderne comfortvoorzieningen komen samen in Silver Lake City, de nieuwste uitbreiding van het Europa-Park Resort. Het voormalige Camp Resort is volledig herontwikkeld tot een authentiek westernstadje met een breed scala aan overnachtingsmogelijkheden en belevingen voor het hele gezin.
18/06/25
Zandvoort lanceert vernieuwde toeristische website met directe boekingsoptie
Zandvoort zet een grote stap vooruit in het toerisme met de lancering van een vernieuwde, drietalige website: VisitZandvoort.nl, VisitZandvoort.de en VisitZandvoort.com. . De website heeft een moderne, organische uitstraling en is nu gebruiksvriendelijker en rijker aan regionale content.
18/06/25
Exclusief voor leden
Het muzikale DNA van Ruby Hotels
Bij hotelketen Ruby is muziek geen achtergrondgeluid, maar een hoofdrolspeler. In een tijd waarin hospitality draait om beleving, loopt Ruby Hotels voorop met de duidelijke positie van muziek in de formule. Met een eigen radioshow, live muziek in de hotelbars en Marshall speakers op elke kamer.
18/06/25
Tourist Info punt in Zweeler kerk
Op 20 juni vindt de officiële aftrap van het uitvoeringsplan ‘Kiemen in Drentse grond’ plaats door het openen van de Tourist Info in de Zweeler Kerk.

||| Agenda |||

19/06/25
19/06/25 t/m 19-06-25: Online kennisevent: Ruimte voor recreatie, maar hoe dan?
Nederland staat voor complexe opgaven die een zware druk leggen op de ruimte, de natuur en budgetten...
24/06/25
24/06/25 t/m 24-06-25: Vakbeurs Vakantiehuis van de Toekomst
Het kennisplatform 'Vakantiehuis van de Toekomst' organiseert op dinsdag 24 juni 2025 de vakbeurs 'V...
25/06/25
25/06/25 t/m 25-06-25: Vakbeurs Family Entertainment Centers
Pleisureworld organiseert op woensdag 25 juni 2025 de Vakbeurs Family Entertainment Centers op ...
27/06/25
27/06/25 t/m 27-06-25: Beleidsmakersdag
De Beleidsmakersdag staat zo vlak voor de vakanties in het teken van 'Vooruitwerken em verbinden ric...
27/08/25
27/08/25 t/m 27-08-25: CELTH Industry Day World Leisure Congress
Het World Leisure Congress (WLO) komt na 13 jaar weer terug in Europa en voor het eerst naar Nederla...