Deze website maakt gebruik van cookies.Meer informatieDeze melding verbergen

Geplaatst op: 08-04-2014
Auteur: Ton Vermeulen
NRIT Media

Vechtdal Marketing zoekt praatjesmakers!

Vechtdal Marketing zoekt praatjesmakers!
Het Vechtdal zoekt kinderen die het gezicht willen zijn in een nieuwe video campagne! Deze #VechtdalKids moeten tussen de 4 en 12 jaar oud zijn en gek zijn op buitenspelen. Het gezin met de leukste #VechtdalKids ontvangt een volledig verzorgd weekend in het Vechtdal, waarna de #VechtdalKids voor de camera mogen vertellen wat er zo leuk is aan buitenspelen in het Vechtdal.

"Met deze actie gaan we gericht het buitenspelen in het Vechtdal promoten, en daarvoor willen we juist de eerlijke mening van jonge ervaringsdeskundigen op het gebied van buitenspelen! Iedere ouder die denkt dat zijn of haar kinderen de perfecte #VechtdalKids zijn, kan zich aanmelden.”, aldus Gonneke van Vught van Vechtdal Marketing. De filmpjes worden in de social mediacampagne van het Vechtdal ingezet.

#VechtdalKids
Vechtdal Marketing is op zoek naar #VechtdalKids uit één gezin, die de hoofdrol willen vertolken in enkele korte promotiefilmpjes. Echte praatjesmakers in de leeftijd van 4 t/m 12 jaar, die niet cameraschuw zijn en gek zijn op buitenspelen! In totaal worden van drie gezinnen filmpjes gemaakt. De winnende gezinnen ontvangen van 9 t/m 11 mei in het Vechtdal een volledig verzorgd weekend, inclusief een koesafari, bushcraft, ravotten in het speelbos en misschien wel een diner in het reuzenrad van Slagharen. Ouders kunnen zich tussen 7 en 21 april aanmelden door een gezinsfoto en een sprankelende motivatie te sturen naar kantoor@vechtdalmarketing.nl

Buitenspelen in het Vechtdal
De actie #VechtdalKids maakt onderdeel uit van de campagne Buitenspelen. Met deze campagne richt Vechtdal Marketing zich specifiek op gezinnen met (jonge) kinderen. "Voor deze doelgroep is het Vechtdal de ideale vakantiebestemming. We hebben een groot aantal familiecampings, waaronder zeven campings die tot de Europese top behoren. Daarnaast biedt de regio volop mogelijkheden om er samen op uit te trekken en leuke dingen te ondernemen”, aldus Gonneke.
Trefwoorden: dagrecreatie, marketing, vechtdal, gelderland

CELTH



||| Nieuws |||

06/06/25
Exclusief voor leden
Voorbereid op de regels toegankelijkheid websites en apps?
Vanaf 28 juni 2025 gelden regels voor de toegankelijkheid van websites en apps waarop bedrijven producten of diensten aanbieden. De Autoriteit Consument & Markt (ACM) gaat toezicht houden op de toegankelijkheid van e-handelsdiensten en elektronische communicatiediensten.
06/06/25
Exclusief voor leden
JetCamp maakt duurzaamheidslabels voor Europese campings inzichtelijk
Steeds meer vakantiegangers kiezen bewust voor duurzame vakanties, maar wat betekent het eigenlijk als een camping ‘duurzaam’ is? JetCamp, het grootste zoek- en boekingsplatform voor Europese campings, brengt daar nu helderheid in. Het platform vermeldt voortaan bij steeds meer campings welke internationale duurzaamheidslabels zij voeren, zoals Green Key, EcoCamping, EU Ecolabel en ISO 14001.
06/06/25
Exclusief voor leden
Waar gaan Nederlanders met Pinksteren naar toe? Booking.com ziet opmerkelijke bestemmingen in top 10
Naar welke binnen- en buitenlandse bestemmingen reizen Nederlanders met de Pinksterdagen? Booking.com maakt drie top tien lijstjes met opmerkelijke bestemmingen. En ook op accommodatietype zien we een bijzondere top 5.
06/06/25
Hart van Limburg en Smart-market bundelen krachten voor zorgeloos boeken van toeristische arrangementen
Beleving, gemak en verbinding staan centraal in een nieuwe samenwerking tussen VVV Hart van Limburg en het innovatieve boekingsplatform Smart-market. Samen willen zij het toeristisch aanbod in Midden-Limburg toegankelijker en aantrekkelijker maken voor bezoekers én ondernemers.
06/06/25
Exclusief voor leden
Nederlandse campingprijzen blijven relatief stabiel ten opzichte van Europa
Kamperen in Nederland is dit jaar gemiddeld 5% duurder geworden, blijkt uit de jaarlijkse inventarisatie van campingspecialist ACSI. Daarmee blijft de prijsstijging in eigen land onder het Europese gemiddelde. De sterkste prijsstijgingen zijn te zien in Kroatië en Noorwegen.
05/06/25
Exclusief voor leden
Strategische samenwerking Unseen en Art Rotterdam
De dertiende editie van fotografiebeurs Unseen, nu als onderdeel van Art Rotterdam, vindt eind maart 2026 plaats; dus niet, als eerder aangekondigd door de organisatie, komende september in de Amsterdamse NDSM Loods.
05/06/25
Wereldwijde luchtvaart in 2025: herstel, groei en nieuwe uitdagingen
Volgens de nieuwste Global Outlook van IATA (juni 2025) zijn de vooruitzichten voor het passagiersvervoer door de lucht positief, maar niet zonder uitdagingen. Terwijl de vraag naar vliegreizen wereldwijd toeneemt, worstelt de sector met capaciteitsbeperkingen, veranderend reizigersgedrag en de noodzaak tot verduurzaming.
05/06/25
European Running Championships 2029 in Utrecht
Op World Running Day (4 juni) kwam mooi nieuws van European Athletics naar buiten. Utrecht wordt gastheer van de derde editie van de Europese Kampioenschappen Hardlopen, die in mei 2029 plaatsvinden.

||| Agenda |||

10/06/25
10/06/25 t/m 10-06-25: Online sessie: Handreiking ‘Gedragsstrategie honden aanlijnen’?
Een nieuwe handreiking biedt terreinbeheerders en andere partijen nieuwe inzichten en strategieën o...
19/06/25
19/06/25 t/m 19-06-25: Online kennisevent: Ruimte voor recreatie, maar hoe dan?
Nederland staat voor complexe opgaven die een zware druk leggen op de ruimte, de natuur en budgetten...
24/06/25
24/06/25 t/m 24-06-25: Vakbeurs Vakantiehuis van de Toekomst
Het kennisplatform 'Vakantiehuis van de Toekomst' organiseert op dinsdag 24 juni 2025 de vakbeurs 'V...
25/06/25
25/06/25 t/m 25-06-25: Vakbeurs Family Entertainment Centers
Pleisureworld organiseert op woensdag 25 juni 2025 de Vakbeurs Family Entertainment Centers op ...
27/06/25
27/06/25 t/m 27-06-25: Beleidsmakersdag
De Beleidsmakersdag staat zo vlak voor de vakanties in het teken van 'Vooruitwerken em verbinden ric...