Vechtdal Marketing zoekt praatjesmakers!
Het Vechtdal zoekt kinderen die het gezicht willen zijn in een nieuwe video
campagne! Deze #VechtdalKids moeten tussen de 4 en 12 jaar oud zijn en
gek zijn op buitenspelen. Het gezin met de leukste #VechtdalKids
ontvangt een volledig verzorgd weekend in het Vechtdal, waarna de
#VechtdalKids voor de camera mogen vertellen wat er zo leuk is aan
buitenspelen in het Vechtdal.
"Met deze actie gaan we gericht het
buitenspelen in het Vechtdal promoten, en daarvoor willen we juist de
eerlijke mening van jonge ervaringsdeskundigen op het gebied van
buitenspelen! Iedere ouder die denkt dat zijn of haar kinderen de
perfecte #VechtdalKids zijn, kan zich aanmelden.”, aldus Gonneke van
Vught van Vechtdal Marketing.
De filmpjes worden in de social mediacampagne van het Vechtdal ingezet. #VechtdalKids Vechtdal Marketing is op zoek naar
#VechtdalKids uit één gezin, die de hoofdrol willen vertolken in enkele
korte promotiefilmpjes. Echte praatjesmakers in de leeftijd van 4 t/m 12
jaar, die niet cameraschuw zijn en gek zijn op buitenspelen! In totaal worden van drie gezinnen filmpjes gemaakt. De winnende gezinnen ontvangen van 9 t/m 11 mei in het Vechtdal een volledig
verzorgd weekend, inclusief een koesafari, bushcraft, ravotten in het
speelbos en misschien wel een diner in het reuzenrad van Slagharen.
Ouders kunnen zich tussen 7 en 21 april aanmelden door een gezinsfoto en
een sprankelende motivatie te sturen naar kantoor@vechtdalmarketing.nl
Buitenspelen in het Vechtdal
De
actie #VechtdalKids maakt onderdeel uit van de campagne Buitenspelen.
Met deze campagne richt Vechtdal Marketing zich specifiek op gezinnen
met (jonge) kinderen. "Voor deze doelgroep is het Vechtdal de ideale
vakantiebestemming. We hebben een groot aantal familiecampings,
waaronder zeven campings die tot de Europese top behoren. Daarnaast
biedt de regio volop mogelijkheden om er samen op uit te trekken en
leuke dingen te ondernemen”, aldus Gonneke.
Trefwoorden: dagrecreatie, marketing, vechtdal, gelderland
|
|
06/06/25
Vanaf 28 juni 2025 gelden regels voor de toegankelijkheid van websites en apps waarop bedrijven producten of diensten aanbieden. De Autoriteit Consument & Markt (ACM) gaat toezicht houden op de toegankelijkheid van e-handelsdiensten en elektronische communicatiediensten.
|
06/06/25
Steeds meer vakantiegangers kiezen bewust voor duurzame vakanties, maar wat betekent het eigenlijk als een camping ‘duurzaam’ is? JetCamp, het grootste zoek- en boekingsplatform voor Europese campings, brengt daar nu helderheid in. Het platform vermeldt voortaan bij steeds meer campings welke internationale duurzaamheidslabels zij voeren, zoals Green Key, EcoCamping, EU Ecolabel en ISO 14001.
|
06/06/25
Naar welke binnen- en buitenlandse bestemmingen reizen Nederlanders met de Pinksterdagen? Booking.com maakt drie top tien lijstjes met opmerkelijke bestemmingen. En ook op accommodatietype zien we een bijzondere top 5.
|
06/06/25
Beleving, gemak en verbinding staan centraal in een nieuwe samenwerking tussen VVV Hart van Limburg en het innovatieve boekingsplatform Smart-market. Samen willen zij het toeristisch aanbod in Midden-Limburg toegankelijker en aantrekkelijker maken voor bezoekers én ondernemers.
|
06/06/25
Kamperen in Nederland is dit jaar gemiddeld 5% duurder geworden, blijkt uit de jaarlijkse inventarisatie van campingspecialist ACSI. Daarmee blijft de prijsstijging in eigen land onder het Europese gemiddelde. De sterkste prijsstijgingen zijn te zien in Kroatië en Noorwegen.
|
05/06/25
De dertiende editie van fotografiebeurs Unseen, nu als onderdeel van Art Rotterdam, vindt eind maart 2026 plaats; dus niet, als eerder aangekondigd door de organisatie, komende september in de Amsterdamse NDSM Loods.
|
05/06/25
Volgens de nieuwste Global Outlook van IATA (juni 2025) zijn de vooruitzichten voor het passagiersvervoer door de lucht positief, maar niet zonder uitdagingen. Terwijl de vraag naar vliegreizen wereldwijd toeneemt, worstelt de sector met capaciteitsbeperkingen, veranderend reizigersgedrag en de noodzaak tot verduurzaming.
|
05/06/25
Op World Running Day (4 juni) kwam mooi nieuws van European Athletics naar buiten. Utrecht wordt gastheer van de derde editie van de Europese Kampioenschappen Hardlopen, die in mei 2029 plaatsvinden.
|
|
10/06/25
Een nieuwe handreiking biedt terreinbeheerders en andere partijen nieuwe inzichten en strategieën o...
|
19/06/25
Nederland staat voor complexe opgaven die een zware druk leggen op de ruimte, de natuur en budgetten...
|
24/06/25
Het kennisplatform 'Vakantiehuis van de Toekomst' organiseert op dinsdag 24 juni 2025 de vakbeurs 'V...
|
25/06/25
Pleisureworld organiseert op woensdag 25 juni 2025 de Vakbeurs Family Entertainment Centers op ...
|
27/06/25
De Beleidsmakersdag staat zo vlak voor de vakanties in het teken van 'Vooruitwerken em verbinden ric...
|
|