Nieuw strategisch plan voor toerisme Antwerpse Kempen
De Antwerpse Kempen willen met behulp van een nieuw strategisch plan het toerisme in de regio versterken. Toerisme
betekent big business, ook in de Antwerpse Kempen. Zo noteert de regio
jaarlijks ruim 1,8 miljoen overnachtingen en circa 48 miljoen euro
aan bestedingen door dagtoeristen. Het ‘Strategisch Plan
voor toerisme in de Antwerpse Kempen 2013-2019’ formuleert zes
ambities en zes productielijnen. Met een duidelijke strategische visie, een nauwere
samenwerking en een sterker Kempenprofiel moeten de aanta...
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |
Topics:Beleid
Trefwoorden: toeristisch beleid, vlaanderen, belgie, antwerpen