Geplaatst op: 14-11-2025
Auteur: Marc Gerlings

Noordwijk presenteert magazine over herbronnen

Start campagne over wellbeing in Noordwijk

Noordwijk presenteert magazine over herbronnen
Tim Bottelberghe, directeur Noordwijk Marketing, Nicole van Lieshout, communicatie Noordwijk Marketing en wethouder Pim van Strien. Foto: Wendy Weijers.
Op 13 november presenteerde Noordwijk Marketing het nieuwe magazine MOMENT – Herbronnen in Noordwijk: een inspirerend tijdschrift voor mensen die hier wonen en komen over gezond genieten, rust, natuur, cultuur en actief buiten zijn aan de kust. Het is meteen ook de start van de campagne van deze destinatie.

MOMENT Het laat zien hoe Noordwijk je uitnodigt om te vertragen, op te laden en aandacht te hebben voor wat goed doet. Het eerste exemplaar is vanochtend overhandigd aan wethouder Pim van Strien.

Herbronnen betekent: terugkeren naar de bron, terug naar jezelf. De ruimte voelen om los te laten, op te laden en opnieuw richting te vinden. In Noordwijk helpt de omgeving je daarbij: zee, duin en lucht geven rust en energie. Het hoeft niet groots of ingewikkeld te zijn: een wandeling, een diepe adem, een blik op de horizon. Soms begint het gewoon met even stilstaan aan de vloedlijn. 

Wethouder Pim van Strien: "Een speciale uitgave waarin verhalen, foto’s en tips samen één boodschap overbrengen. Iets wat ik nu ook weer voel met de zee, de natuur en de ruimte om de hoek: Noordwijk doet mensen goed’. In het magazine staan vooral Noordwijkers centraal: van locals die dagelijks de kracht van zee en natuur ervaren tot ondernemers die bijdragen aan een gezonde en ontspannen leefstijl. Via de thema’s bewust genieten, de kracht van rust, actief buiten en verwonder & verbind laten zien hoe je hier simpel kunt herbronnen, elk seizoen weer."

Campagne wellbeing bestemming

MOMENT markeert ook de aftrap van de bredere campagne van Noordwijk Marketing ‘Herbronnen in Noordwijk – Even helemaal hier’. Waarin Noordwijk zich positioneert als dé wellbeing-bestemming van Nederland, onderbouwd door het officiële predicaat heilzame badplaats. Wetenschappelijk onderzoek toont aan dat de Noordwijkse zeelucht, het mineraalrijke zeewater, de kustnatuur en het ritme van eb en vloed bijdragen aan lichamelijk en mentaal herstel.
Trefwoorden: Noordwijk, tijdschrift, campagne, herbronnen, wellbeing

CELTH



||| Nieuws |||

03/12/25
Adam Butler merkregisseur Twente
Nieuwe Merkregisseur Twente is Adam Butler (34). Butler kwam op 27 oktober in dienst bij Twente Marketing. Met zijn achtergrond in merkstrategie en storytelling gaat hij aan de slag om het merk Twente verder te versterken en samen met partners het regionale verhaal nóg herkenbaarder en krachtiger neer te zetten.
28/11/25
Nieuwe Video Apeldoorn congresstad
Apeldoorn Partners bouwt aan een sterker congresklimaat. Daarom is een nieuwe video opgenomen die 15 congreslocaties in beeld brengt.
27/11/25
Digitale winterspecial Veluwe gelanceerd
Van kerstmarkten tot culinaire tips, Veluwe lanceert een gloednieuwe digitale winterspecial: ‘Ontdek, proef, beleef – winter op de Veluwe’. Een online magazine boordevol tips voor een sfeervolle en smaakvolle winter op de Veluwe. De dmo meldt aan NRIT dat het in de toekomst méér digitale magazines wil uitgeven.
24/11/25
Exclusief voor leden
Weer winst Vakantiediscounter bij verkiezing website van het jaar
Dé VakantieDiscounter heeft opnieuw de titel Populairste Website in de categorie Reizen gewonnen tijdens de Website van het Jaar-verkiezing 2025.
20/11/25
Exclusief voor leden
TUI AI-assistent Lena wint twee awards
Gisteravond won TUI’s AI Explorer Lena maar liefst twee gouden awards en een medal tijdens het Influencer & Content Awards gala in Haarlem.
20/11/25
Exclusief voor leden
Amsterdam Made zet Locally Made Awards op
Amsterdam Made, het keurmerk en platform voor duurzame en lokale makers, bestaat tien jaar. Nu bereikt Amsterdam Made een nieuwe mijlpaal met de oprichting van de Locally Made Awards: een jaarlijks terugkerende landelijke awardshow voor de beste duurzame producten van Nederlandse bodem.
14/11/25
Noordwijk presenteert magazine over herbronnen
Op 13 november presenteerde Noordwijk Marketing het nieuwe magazine MOMENT – Herbronnen in Noordwijk: een inspirerend tijdschrift voor mensen die hier wonen en komen over gezond genieten, rust, natuur, cultuur en actief buiten zijn aan de kust. Het is meteen ook de start van de campagne van deze destinatie.
12/11/25
Exclusief voor leden
Uitrol merk Landal op de parken duurt tot eind 2026
Roompot en Landal GreenParks betraden een nieuw tijdperk onder de nieuwe naam Landal. Verschillende vakantieparken hebben inmiddels het vernieuwde logo en design van het merk omarmd. De complete uitrol van het jonge merk Landal duurt nog zeker een jaar.