Transavia nieuwe merkboodschap ‘Niet normaal gewoon’
Bekijk de commercial onderaan

Het nieuwe gezicht van de campagne: Thijs. Foto: Transavia
Transavia brengt een nieuwe merkboodschap uit. Na de recente presentatie van de vernieuwde merkidentiteit laat de luchtvaartmaatschappij zien dat ze verder gaat dan alleen betaalbaar vliegen. "We zijn ook de luchtvaartmaatschappij die voor een gemakkelijke reiservaring gaat," meldt Natascha van Roode.
Met de nieuwe merkboodschap ‘Niet normaal gewoon’ maakt Transavia duidelijk wat haar identiteit in de praktijk betekent: gewoon vliegen een beetje bijzonder maken.
Niet normaal gewoon
Met ‘Niet normaal gewoon’ benadrukt Transavia haar nuchtere en positieve kijk op reizen. Het is een manier van doen: gewoon goed vliegen, gemakkelijk, prettig en persoonlijk. Zo maakt Transavia van gewoon vliegen iets bijzonders. Lees verder >>>
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
| Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
| Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
| Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
| Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
| Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
| Recreatie & Toerisme | |||
| Vrijetijdstudies | |||
| Toegang zonder inloggen | |||
| € 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
| Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |
Topics:Marketing, Reis & vervoer
Trefwoorden: Transavia, vliegen, reizen, merk, communicatie, marketing





























































