NKC en ISN bundelen krachten met exclusieve samenwerking

Vanaf november 2025 gaan de Nederlandse Kampeerauto Club (NKC) en Internet Service Nederland (ISN) een exclusieve samenwerking aan. Deze strategische stap biedt camperbedrijven nieuwe digitale kansen om hun aanbod zichtbaar te maken bij een breed publiek van camperaars.
Digitale promotie via OVIS en NKC-platform
De samenwerking betekent dat camperbedrijven hun aanbod voortaan via OVIS, het recreatieplatform van ISN, kunnen promoten op de populaire website van NKC. "Ik ben trots te kunnen aankondigen dat wij met NKC een exclusieve samenwerking zijn aangegaan,” zegt Kees van den Berg, algemeen directeur van ISN. "Deze samenwerking onderstreept onze ambitie om camperbedrijven voortdurend nieuwe kansen te bieden om hun doelgroep te bereiken.”
Inspelen op behoeften van de markt
De samenwerking is een directe reactie op signalen uit de markt. "Onze zakelijke partners gaven duidelijk aan dat er behoefte is om hun camperaanbod ook digitaal zichtbaar te maken bij onze community,” aldus Robert Molenkamp, manager Commercie bij NKC. "Daar hebben we goed naar geluisterd. Camperbedrijven krijgen nu de mogelijkheid hun aanbod rechtstreeks te promoten op ons platform, waar dagelijks duizenden camperaars samenkomen voor inspiratie en informatie.”
Versterking van community én commercie
Met deze samenwerking versterken NKC en ISN niet alleen hun dienstverlening, maar ook de verbinding tussen camperbedrijven en camperaars. Een win-win voor de recreatiebranche.





























































