Hoe wil de Nederlander kamperen?
Kamperen populair - 12 kampeertypes

Eigen land is favoriet om te kamperen. Copyright : l\'étoile d\'Argent.
Ruim een derde van de Nederlanders is in de afgelopen drie jaar op kampeervakantie geweest. Dat doen we opvallend vaak dichtbij huis, met vertrouwde producten in de kofferbak, vaste routines op de camping én een groeiende behoefte aan comfort.
Kampeervakantieaanbieder Vacansoleil deed via PanelWizard representatief onderzoek naar het gedrag, de voorkeuren en gewoontes van Nederlandse kampeerders – en presenteert daarbij 12 opvallende kampeertypes.
Met ruim 55 jaar ervaring als vakantiespecialist en een aanbod van ruim 1.000 campings in Europa heeft Vacansoleil – Europees marktleider in kamperen - dit jaar de specifieke behoeften van Nederlandse kampeerders in kaart gebracht. In 023 werd dit merk overgenomen door het Franse Maeva en dat is op zijn beurt weer onderdeel van Pierre & Vacances Center Parcs Group. Wat ziet het boekingsplatform bij de Nederlandse kampeerders? Lees verder >>>
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |
Topics:Onderzoek, Toerisme, Vakanties, Verblijfsrecreatie
Trefwoorden: kamperen, trends, Nederland, toerisme, boekingsplatform