Toverland scoort goed bij Klantvriendelijkste Bedrijf 2025

Bart Jaspers (Senior Manager Marketing & Communicatie), Anne-Chris Janssen (Manager Gastenservice & Retail) en Tessa de Zeeuw-Maessen (Communicatie).
Attractiepark Toverland behaalde dubbelslag bij verkiezing van Het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland 2025. Picnic wint de verkiezing en Efteling pakt de zesde plek.
Toverland is tijdens de uitreiking van Het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland meermaals in de prijzen gevallen. Het attractiepark is niet alleen uitgeroepen tot de branchewinnaar in de categorie Leisure en eindigde ook als tweede op de ranking van álle Nederlandse bedrijven. Lees verder>>>
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |
Topics:Attractieparken, Leisure, Marketing
Trefwoorden: Toverland, klantvriendelijk, marketing, sales