Deze website maakt gebruik van cookies.Meer informatieDeze melding verbergen

Geplaatst op: 10-03-2025
Auteur: redactie
Uitgever: NRIT Media

Sunny Cars sluit aan als nieuwe businesspartner van VvKR

Sunny Cars sluit aan als nieuwe businesspartner van VvKR

De Vereniging van Kleinschalige Reisorganisaties (VvKR) verwelkomt autoverhuurspecialist Sunny Cars als nieuwe businesspartner. Het partnerschap is een logische stap, aangezien Sunny Cars niet alleen één van de grootste autoverhuurders ter wereld is, maar ook een vertrouwde naam onder de 484 VvKR-leden, waarvan al bijna 200 gebruikmaken van hun diensten.

 

Met dit partnerschap hoopt Sunny Cars nog meer kleinschalige reisorganisaties te ondersteunen bij het aanbieden van zorgeloze autohuur aan hun klanten. Kim Nooijens, voorzitter van VvKR, reageert enthousiast: "We zijn enorm blij met Sunny Cars als businesspartner. Ze zijn een sterk en innovatief merk in de autoverhuurbranche en bieden slimme oplossingen die perfect aansluiten bij de behoeften van onze leden. Hun app ‘My Sunny Ride’ is een mooi voorbeeld van hoe zij meegaan met de tijd. Als ook de gratis annuleren service, waarmee je tot een uur voor vertrek gratis kunt annuleren is een groot pluspunt. Bovendien werkt hun online boekingssysteem erg gebruiksvriendelijk.”

 

Fieneke van Heusden-Bosters, Accountmanager Retail en ZRA’s is enthousiast over de samenwerking met VvKR. "De intentie was ervan uit beide al langer om een samenwerking op te zetten, dus we zijn erg blij dat het moment nu gekomen is. Op dit moment werken wij al met verschillende partners samen die onderdeel zijn van de VvKR en deze samenwerking biedt veel mogelijkheden om nog verder te groeien. We kijken daarom ook erg uit naar het programma dat VvKR voor 2025 in petto heeft en wij zullen met plezier deelnemen.”

 

Dankzij deze samenwerking blijven de leden van VvKR profiteren van kwalitatieve partners die bijdragen aan unieke reiservaringen voor hun klanten.

Trefwoorden: Partnerschap, autoverhuurspecialist

CELTH



||| Nieuws |||

27/06/25
Exclusief voor leden
Hoge prijzen zetten Nederlandse kusttoerisme onder druk
De Nederlandse kust dreigt binnen- en buitenlandse toeristen kwijt te raken door oplopende prijzen. Een dagje strand kost al snel 100 euro. Dat zet de concurrentiepositie van de Nederlandse kustregio’s onder druk. De kust kan aantrekkelijk blijven als horecaondernemers inzetten op een betere prijs-kwaliteitverhouding. Dat stelt sectorspecialist Services & Leisure Sjuk Akkerman van ING.
26/06/25
VVKR ontvangt 500ste lid
De Vereniging van Kleinschalige Reisorganisaties (VVKR) verwelkomt met trots haar 500ste lid: Tuktuk Reis Sri Lanka.
26/06/25
Exclusief voor leden
Wat zijn de best gewaardeerde Europese en Nederlandse stranden?
De zomer van 2025 staat voor de deur en strandliefhebbers kunnen hun hart ophalen. Maar waar kunnen ze het best hun handdoekje leggen? Vakantieplatform Holidu analyseerde de Google Maps-recensies. Beste Europese strand is Spiaggia dei Conigli op Lampedusa in Italië. Voor het beste Nederlandse strand moet je naar dat van Renesse in Zeeland.
24/06/25
Exclusief voor leden
Rust en avontuur populair in zomer 2025
Reizigers die deze zomer op het laatste moment nog een vakantie boeken, kiezen opvallend vaak voor rust, veiligheid en actieve rondreizen. De belangstelling voor Europa groeit, de VS valt uit de top 10 en Thailand blijft populair.
20/06/25
Groei Nederlands toerisme in april 2025: autonome stijging én gunstige vakantiespreiding
Het Nederlandse toerisme heeft in april 2025 een duidelijke groei doorgemaakt ten opzichte van april 2024. Volgens cijfers van het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS) steeg het aantal gasten met 459.000 en het aantal overnachtingen met ruim 2,1 miljoen. Deze stijging is deels toe te schrijven aan autonome groei in het toerisme, maar ook aan de gunstige ligging van de meivakantie en Pasen in 2025.
19/06/25
Corendon gaat samenwerking aan voor culinaire excursies
Corendon werkt sinds mei samen met het internationale platform ResiRest. ResiRest biedt food-excursies in onder meer de Turkse regio Antalya aan. Een uitrol naar andere destinaties staat op de planning.
18/06/25
Nederlanders kiezen massaal voor zekerheid op vakantie
Een zorgeloze vakantie begint voor veel Nederlanders met een goede voorbereiding. Uit onderzoek van Allianz Direct blijkt dat 77% van de Nederlanders een reisverzekering heeft of afsluit. Daarbij kiest 24% voor een doorlopende verzekering, terwijl 22% een kortlopende variant verkiest.
18/06/25
Tourist Info punt in Zweeler kerk
Op 20 juni vindt de officiële aftrap van het uitvoeringsplan ‘Kiemen in Drentse grond’ plaats door het openen van de Tourist Info in de Zweeler Kerk.