Deze website maakt gebruik van cookies.Meer informatieDeze melding verbergen

Geplaatst op: 25-12-2024
Auteur: Marc Gerlings

Apollo breidt aanbod op Gran Canaria en Fuerteventura uit

Apollo breidt aanbod op Gran Canaria en Fuerteventura uit
Foto: Apollo reizen.
Deze winter is een delegatie van Apollo Reizen afgereisd naar Gran Canaria en Fuerteventura, waarbij een nieuw aanbod werd gelanceerd dat is afgestemd op de wensen en behoeften van de Nederlandse markt. 

Bijzonder in het aanbod van Apollo Reizen zijn de Apollo Sports-hotels Monte Feliz (onlangs geopend op Gran Canaria) en ‘flagship’ hotel Playitas Resort op Fuerteventura. Apollo specialiseert zich in de combinatie van reizen en sport.

Tijdens de reis werd het nieuwe Apollo Sports-hotel Monte Feliz powered by Playitas geopend. Dit sporthotel biedt sportliefhebbers uitgebreide faciliteiten in het zonnige Gran Canaria. Monte Feliz heeft een gunstige ligging in Bahia Feliz, op een klein half uur van de luchthaven. Daarnaast werden andere accommodaties voor Nederlandse vakantiegangers gepresenteerd: 

Cordial Muelle Viejo (Apollo Mondo Local. Het onlangs gerenoveerde Sunsuites Carolina (Apollo Mondo Duo) en appartementencomplex Arco Iris.

"Het was mooi om te zien en ervaren hoe betrokken en gastvrij de lokale Apollo-collega's, zowel destination- als sport managers, op de bestemmingen voor onze klanten zorgen", zegt Fabian Lindner, Head of Sales & Marketing bij Apollo Reizen.

In eiland Fuerteventura stond het Playitas Resort centraal, onderdeel van Apollo Sports en bekend als een van de grootste sportresorts in Europa. Dit resort biedt faciliteiten zoals een olympisch zwembad, fitnessruimte, tennis- en padelbanen, een golfbaan, fietsverhuur en groepslessen. Dankzij de ligging aan zee zijn er ook goede opties voor water- en duiksport. 

Tevens werd er een bezoek gebracht aan diverse accommodaties in Costa Calma, Cotillo en Corralejo: Coral Cotillo Beach, Las Marismas in Corralejo en R2 Pajara Beach Hotel & Spa. 
Trefwoorden: reizen, Spanje, sport, hotel, appartement

CELTH




||| Nieuws |||

13/08/25
IVN pleit voor versterken samenwerking in Nationale Parken
Het schrappen van de bezuinigingen op de Nationale Parken twee maanden geleden leidt tot verdere versterking van de samenwerking in de parken.
06/08/25
Citymarketing als structureel instrument voor toekomstbestendig Alkmaar
In aanloop naar de gemeenteraadsverkiezingen roept Stichting Hart van Noord-Holland beleidsmakers op om structureel te investeren in citymarketing. De organisatie, verantwoordelijk voor de citymarketing van Alkmaar, presenteert een integrale visie waarin bezoekers, bewoners, bedrijven en talenten centraal staan. Het doel: een aantrekkelijke, leefbare en economisch vitale gemeente.
25/07/25
Exclusief voor leden
Nieuwe subsidieregeling voor toegankelijke recreatie in Drenthe
De provincie Drenthe heeft een nieuwe subsidieregeling geopend voor mkb-ondernemers in de recreatie- en toerismesector. Met deze regeling wil de provincie bijdragen aan een inclusieve en toegankelijke omgeving.
24/07/25
Aantal bewoners op vakantieparken stijgt
Het aantal mensen dat officieel woont op een vakantiepark is de afgelopen jaren flink gestegen. Volgens het CBS stonden op 1 april 2025 bijna 60.000 mensen ingeschreven op een vakantiepark, tegenover ruim 51.000 in 2019.
24/07/25
Exclusief voor leden
Wandelnet: Geef wandelen een volwaardige plek in het omgevingsbeleid
Met de invoering van de Omgevingswet is er een nieuw beleidskader ontstaan voor de inrichting van de leefomgeving. Wandelnet grijpt deze kans aan om het belang van wandelen te benadrukken. In de brochure ‘Wandelkwaliteit in het omgevingsbeleid’ laat Wandelnet zien hoe wandelen een structurele plek kan krijgen in gemeentelijke visies, plannen en regelgeving.
24/07/25
Nieuw model brengt recreatiebehoefte in kaart
Een nieuw recreatiebehoeftemodel laat zien waar de grootste behoefte is aan recreatieruimte. Het model combineert data over bevolkingsgroei, reisbereidheid en bestaande voorzieningen om knelpunten én kansen voor recreatie in beeld te brengen.
23/07/25
Terrasverkiezing vergroot ondernemersbetrokkenheid én zichtbaarheid van waterrijk recreatief aanbod
De jaarlijkse verkiezing ‘Het leukste terras aan het water’, georganiseerd door Stichting Bureau Toerisme, heeft zich in korte tijd ontwikkeld tot een krachtig instrument voor regiopromotie en ondernemersactivatie.
23/07/25
Exclusief voor leden
JA21 presenteert luchtvaartplan: investeren in bereikbaarheid, betaalbaarheid en innovatie
JA21 heeft haar ‘Luchtvaartplan 2030’ gepresenteerd, waarin de partij pleit voor een koerswijziging in het Nederlandse luchtvaartbeleid. Betaalbaarheid voor reizigers, een gelijk Europees speelveld, realistische verduurzaming en het behoud van banen staan centraal.

||| Agenda |||

27/08/25
27/08/25 t/m 27-08-25: CELTH Industry Day World Leisure Congress
Het World Leisure Congress (WLO) komt na 13 jaar weer terug in Europa en voor het eerst naar Nederla...
11/09/25
11/09/25 t/m 11-09-25: Atlasfestival 2025 –Vitamine L: de Leefomgeving als ingrediënt voor Gezondheid
Het Atlasfestival 2025 staat in het teken vanVitamine L– de leefomgeving als bron van gezondheid. ...
22/09/25
22/09/25 t/m 22-09-25: Toerisme Top 2025
De Toerisme Top wordt dit jaar op maandag 22 september in Noord-Holland georganiseerd. Het thema is ...
02/04/26
02/04/26 t/m 02-04-26: Trendcongres Toerisme 2026
Het Trendcongres Toerisme 2026 is op donderdag 2 april 2026 bij Saxion Hogeschool in Deventer. De ed...