Deze website maakt gebruik van cookies.Meer informatieDeze melding verbergen

Geplaatst op: 25-12-2024
Auteur: Marc Gerlings

Apollo breidt aanbod op Gran Canaria en Fuerteventura uit

Apollo breidt aanbod op Gran Canaria en Fuerteventura uit
Foto: Apollo reizen.
Deze winter is een delegatie van Apollo Reizen afgereisd naar Gran Canaria en Fuerteventura, waarbij een nieuw aanbod werd gelanceerd dat is afgestemd op de wensen en behoeften van de Nederlandse markt. 

Bijzonder in het aanbod van Apollo Reizen zijn de Apollo Sports-hotels Monte Feliz (onlangs geopend op Gran Canaria) en ‘flagship’ hotel Playitas Resort op Fuerteventura. Apollo specialiseert zich in de combinatie van reizen en sport.

Tijdens de reis werd het nieuwe Apollo Sports-hotel Monte Feliz powered by Playitas geopend. Dit sporthotel biedt sportliefhebbers uitgebreide faciliteiten in het zonnige Gran Canaria. Monte Feliz heeft een gunstige ligging in Bahia Feliz, op een klein half uur van de luchthaven. Daarnaast werden andere accommodaties voor Nederlandse vakantiegangers gepresenteerd: 

Cordial Muelle Viejo (Apollo Mondo Local. Het onlangs gerenoveerde Sunsuites Carolina (Apollo Mondo Duo) en appartementencomplex Arco Iris.

"Het was mooi om te zien en ervaren hoe betrokken en gastvrij de lokale Apollo-collega's, zowel destination- als sport managers, op de bestemmingen voor onze klanten zorgen", zegt Fabian Lindner, Head of Sales & Marketing bij Apollo Reizen.

In eiland Fuerteventura stond het Playitas Resort centraal, onderdeel van Apollo Sports en bekend als een van de grootste sportresorts in Europa. Dit resort biedt faciliteiten zoals een olympisch zwembad, fitnessruimte, tennis- en padelbanen, een golfbaan, fietsverhuur en groepslessen. Dankzij de ligging aan zee zijn er ook goede opties voor water- en duiksport. 

Tevens werd er een bezoek gebracht aan diverse accommodaties in Costa Calma, Cotillo en Corralejo: Coral Cotillo Beach, Las Marismas in Corralejo en R2 Pajara Beach Hotel & Spa. 
Trefwoorden: reizen, Spanje, sport, hotel, appartement

CELTH




||| Nieuws |||

06/08/25
Citymarketing als structureel instrument voor toekomstbestendig Alkmaar
In aanloop naar de gemeenteraadsverkiezingen roept Stichting Hart van Noord-Holland beleidsmakers op om structureel te investeren in citymarketing. De organisatie, verantwoordelijk voor de citymarketing van Alkmaar, presenteert een integrale visie waarin bezoekers, bewoners, bedrijven en talenten centraal staan. Het doel: een aantrekkelijke, leefbare en economisch vitale gemeente.
06/08/25
Recordaantal lastminute-boekingen: flexibiliteit en beleving sturen boekgedrag
Volgens nieuwe cijfers van HotelSpecials.nl is in juli 2025 maar liefst 37% van alle hotelboekingen binnen een week voor vertrek gedaan. Deze trend onderstreept een verschuiving in het reisgedrag van consumenten, waarbij spontaniteit, flexibiliteit en beleving steeds belangrijker worden. Voor de sector biedt dit aanleiding om het aanbod en de distributiestrategie kritisch tegen het licht te houden.
23/07/25
Terrasverkiezing vergroot ondernemersbetrokkenheid én zichtbaarheid van waterrijk recreatief aanbod
De jaarlijkse verkiezing ‘Het leukste terras aan het water’, georganiseerd door Stichting Bureau Toerisme, heeft zich in korte tijd ontwikkeld tot een krachtig instrument voor regiopromotie en ondernemersactivatie.
14/07/25
Ludieke campage van Twente Marketing: De Tukker Test
Deze zomer worden inwoners en bezoekers van Twente uitgedaagd om hun innerlijke Tukker te ontdekken. Met de ludieke campagne houdt Twente Marketing mensen letterlijk en figuurlijk een spiegel voor met als centrale vraag ‘Hoeveel % Tukker zit er in jou?’. Op basis van een paar vragen krijg je ook een tip voor Twents vrijetijdsaanbod dat bij je past.
10/07/25
RBT Heuvelrug & Vallei heeft veel bereikt in 2024 maar ook uitdagingen in jubileumjaar
Het Regionaal Bureau voor Toerisme Heuvelrug & Vallei heeft een prima 2024 achter de rug. Dat blijkt uit het onlangs gepubliceerde jaarverslag.
08/07/25
Exclusief voor leden
Minor Hotels sleutelt aan B2B platformen
Minor Hotels (560 hotels wereldwijd) zet een stap binnen de B2B-strategie met de lancering van Minor...
02/07/25
Exclusief voor leden
Versnelling gebruik AI
Van chatbots en sociale media campagnes tot en met werkprocessen in de horeca, AI is niet meer weg te denken uit de sector leisure. Het gebruik van AI maakt een versnelling mee in onze maatschappij.
30/06/25
Drentse Fiets4Daagse bestaat zestig jaar
De Drentse Fiets4Daagse bestaat zestig jaar en de organisatie pakt uit met een kleurrijk randprogramma en een gereduceerd tarief; kinderen t/m 16 jaar fietsen zelfs gratis mee.

||| Agenda |||

27/08/25
27/08/25 t/m 27-08-25: CELTH Industry Day World Leisure Congress
Het World Leisure Congress (WLO) komt na 13 jaar weer terug in Europa en voor het eerst naar Nederla...
22/09/25
22/09/25 t/m 22-09-25: Toerisme Top 2025
De Toerisme Top wordt dit jaar op maandag 22 september in Noord-Holland georganiseerd. Het thema is ...
02/04/26
02/04/26 t/m 02-04-26: Trendcongres Toerisme 2026
Het Trendcongres Toerisme 2026 is op donderdag 2 april 2026 bij Saxion Hogeschool in Deventer. De ed...