Deze website maakt gebruik van cookies.Meer informatieDeze melding verbergen

Geplaatst op: 20-11-2024
Auteur: Marc Gerlings

Recreatie Vakbeurs 2024 weer groot met 8.000 bezoekers

Recreatie Vakbeurs 2024 weer groot met 8.000 bezoekers
De exposanten pakten weer groot uit tijdens de Recreatie Vakabeurs 2024. Foto: EasyFairs / Recreatie Vakbeurs.
De 22e editie van Recreatie Vakbeurs, die plaatsvond op 12, 13 en 14 november 2024 in Evenementenhal Hardenberg, is wederom met meer dan 8.000 bezoekers een groot succes gebleken. 

Het evenement vestigde een nieuw record als de grootste editie ooit, met een hoge opkomst en een levendige sfeer onder zowel exposanten als bezoekers. Ook zamelde de beursorganisatie geld in voor Alzheimer Nederland, wat resulteerde in maar liefst €4.475,85.

340 exposanten

Dit jaar was de vakbeurs wederom dé ontmoetingsplek voor professionals uit de recreatiesector. De beursvloer bood ruimte aan meer dan 340 exposanten (in 2023, 337 exposanten) die de nieuwste producten en diensten presenteerden op het gebied van recreatie en vrije tijd. Het enthousiasme onder de deelnemers was duidelijk merkbaar; meer dan 220 exposanten hebben direct na afloop hun stand al geboekt voor de editie van volgend jaar.

NRIT media stond samen met HISWA-RECRON en Green Key in hal 8, naast het kennispodium 'Recreatie College'. Op de eerste twee dagen presenteerde NRIT een preview van het komende Trendrapport Toerisme en Vrijetijd. Op de derde beursdag werd het specialistische congres 'Zet je regio op de kaart 2024, Balans in jouw bestemming' gehouden. Liefst 65 vakgenoten schreven zich hiervoor in. 

Data voor 2025

De organisatie kijkt nu al uit naar de volgende editie van Recreatie Vakbeurs: op 11, 12 en 13 november 2025 zal de Evenementenhal Hardenberg wederom het toneel zijn van dé vakbeurs voor een toekomstbestendige recreatiebranche.

"Wij zijn ontzettend trots op het succes van deze editie", aldus Jeffry Plaggenmarsch, commercieel manager. "Het enthousiasme van zowel bezoekers als exposanten bevestigt dat de Recreatie Vakbeurs een onmisbare plek is geworden voor iedereen die actief is in de recreatiebranche. We kijken ernaar uit om dit momentum door te zetten en nog meer te bieden in 2025."

Meer informatie over Recreatie Vakbeurs is te vinden op: recreatie-vakbeurs.nl.
Trefwoorden: Recreatie, vakbeurs, nrit

CELTH



||| Nieuws |||

02/07/25
Exclusief voor leden
Versnelling gebruik AI
Van chatbots en sociale media campagnes tot en met werkprocessen in de horeca, AI is niet meer weg te denken uit de sector leisure. Het gebruik van AI maakt een versnelling mee in onze maatschappij.
30/06/25
Drentse Fiets4Daagse bestaat zestig jaar
De Drentse Fiets4Daagse bestaat zestig jaar en de organisatie pakt uit met een kleurrijk randprogramma en een gereduceerd tarief; kinderen t/m 16 jaar fietsen zelfs gratis mee.
30/06/25
Exclusief voor leden
Beeld & Geluid veel te klein voor game event
De kaartverkoop voor game-event Next Level Heroes op zondag 6 juli verloopt zo voorspoedig dat het evenement verhuist naar een grotere locatie.
25/06/25
Exclusief voor leden
Jaarbeurs geeft opdracht branding en campagnes aan Van Straaten
Koninklijke Jaarbeurs heeft Van Straaten per 1 juli 2025 benoemd tot preferred supplier voor alle eventbranding en media-exposure op en rondom het Jaarbeursterrein.
24/06/25
Exclusief voor leden
Pathé ombouw in Vlissingen maar Terneuzen wordt gesloten
Pathé zet de volgende stap in Zeeland: vanaf donderdag 26 juni verandert CineCity in Pathé Vlissingen. Terneuzen krijgt niet genoeg bezoekers en daarom wordt CineCity Terneuzen gesloten.
23/06/25
Exclusief voor leden
Rapportage Meimaand fietsmaand door RBT Heuvelrug
In mei heeft RBT Heuvelrug het thema fietsen, 'Meimaand fietsmaand', in de schijnwerpers gezet, met een uitgebreide combinatie van winacties, advertenties, artikelen, arrangementen en vernieuwde themaroutes.
20/06/25
Nieuw VVV Bezoekerscentrum Stavoren feestelijk geopend
Op donderdag 19 juni is het vernieuwde VVV bezoekerscentrum in Stavoren officieel geopend. Het nieuwe bezoekerscentrum richt zich op interactiviteit, beleving en inspiratie. Een van de blikvangers is een grote interactieve kaart van de IJsselmeerkust, waarmee bezoekers unieke plekken in de regio kunnen ontdekken.
18/06/25
Guy Vroemen nieuwe directeur-bestuurder Maastricht Marketing
De Raad van Toezicht van Stichting Maastricht Marketing heeft bekendgemaakt dat Guy Vroemen per 1 augustus 2025 de nieuwe directeur-bestuurder wordt.