Deze website maakt gebruik van cookies.Meer informatieDeze melding verbergen

Geplaatst op: 07-11-2024
Auteur: Marc Gerlings

Yvonne Nassar volgt Jos Vranken op bij Nederlands Bureau voor Toerisme & Congressen

Ervaring uit hotelbranche, beurzen en evenementen en museale wereld

Yvonne Nassar volgt Jos Vranken op bij Nederlands Bureau voor Toerisme & Congressen
Yvonne Nassar. Foto: NBTC.
Per 1 januari 2025 treedt Yvonne Nassar aan als de nieuwe algemeen directeur van het Nederlands Bureau voor Toerisme en Congressen (NBTC). 

Yvonne heeft veel verschillende functies in het vakgebied Leisure doorlopen. Hiervoor was Nassar werkzaam als Head of Marketing & Communication bij het Van Gogh Museum. Eerder was ze werkzaam bij RAI Amsterdam en in de hotelbranche. Ze volgt Jos Vranken op, die per 1 oktober vertrok bij NBTC.

Han Polman, voorzitter van de Raad van Toezicht van NBTC: "Wij zijn bijzonder blij Yvonne per 1 januari als algemeen directeur te verwelkomen. Met haar kennis en ervaring krijgt NBTC een ervaren en verbindende leider. Dat is belangrijk om samen met alle partners ervoor te zorgen dat de vrijetijdseconomie met goede ontmoetingen bijdraagt aan de kwaliteit van ons land. De medewerkers en de Raad van Toezicht van NBTC kijken erg uit naar de samenwerking met Yvonne.”

Bekend met NBTC

Yvonne Nassar: "Gedurende mijn loopbaan werkte ik al regelmatig samen met het NBTC-team in binnen- en buitenland. Met veel plezier heb ik deelgenomen aan activiteiten om internationale congressen te verwelkomen en heb ik dankbaar gebruik gemaakt van de data en inzichten op het gebied van toerisme. Ik kijk uit naar de samenwerking met alle medewerkers, partners, bedrijfsleven, overheid en anderen uit het omvangrijke NBTC-netwerk. Daarbij wil ik mijn bijdrage leveren aan Nederland als toerisme- en congresbestemming voor zowel bewoners als bezoekers en organisaties, waarbij duurzaamheid en innovatie hoog op de agenda staan.”

Carrière

Met haar uitgebreide achtergrond in de gastvrijheidssector brengt Yvonne waardevolle expertise mee. Voor het Van Gogh Museum was Yvonne werkzaam bij RAI Amsterdam. Hier startte zij de marketing & innovatieafdeling en werkte als Head of Customer Strategy & Marketing. Ook was zij Director of Marketing Europe bij Dolce Hotels & Resorts vanuit Parijs. 
Trefwoorden: toerisme, NBTC, directeur, Nassar, management

CELTH



||| Nieuws |||

10/07/25
RBT Heuvelrug & Vallei heeft veel bereikt in 2024 maar ook uitdagingen in jubileumjaar
Het Regionaal Bureau voor Toerisme Heuvelrug & Vallei heeft een prima 2024 achter de rug. Dat blijkt uit het onlangs gepubliceerde jaarverslag.
08/07/25
Exclusief voor leden
Minor Hotels sleutelt aan B2B platformen
Minor Hotels (560 hotels wereldwijd) zet een stap binnen de B2B-strategie met de lancering van Minor...
02/07/25
Exclusief voor leden
Versnelling gebruik AI
Van chatbots en sociale media campagnes tot en met werkprocessen in de horeca, AI is niet meer weg te denken uit de sector leisure. Het gebruik van AI maakt een versnelling mee in onze maatschappij.
30/06/25
Drentse Fiets4Daagse bestaat zestig jaar
De Drentse Fiets4Daagse bestaat zestig jaar en de organisatie pakt uit met een kleurrijk randprogramma en een gereduceerd tarief; kinderen t/m 16 jaar fietsen zelfs gratis mee.
30/06/25
Exclusief voor leden
Beeld & Geluid veel te klein voor game event
De kaartverkoop voor game-event Next Level Heroes op zondag 6 juli verloopt zo voorspoedig dat het evenement verhuist naar een grotere locatie.
25/06/25
Exclusief voor leden
Jaarbeurs geeft opdracht branding en campagnes aan Van Straaten
Koninklijke Jaarbeurs heeft Van Straaten per 1 juli 2025 benoemd tot preferred supplier voor alle eventbranding en media-exposure op en rondom het Jaarbeursterrein.
24/06/25
Exclusief voor leden
Pathé ombouw in Vlissingen maar Terneuzen wordt gesloten
Pathé zet de volgende stap in Zeeland: vanaf donderdag 26 juni verandert CineCity in Pathé Vlissingen. Terneuzen krijgt niet genoeg bezoekers en daarom wordt CineCity Terneuzen gesloten.
23/06/25
Exclusief voor leden
Rapportage Meimaand fietsmaand door RBT Heuvelrug
In mei heeft RBT Heuvelrug het thema fietsen, 'Meimaand fietsmaand', in de schijnwerpers gezet, met een uitgebreide combinatie van winacties, advertenties, artikelen, arrangementen en vernieuwde themaroutes.