Deze website maakt gebruik van cookies.Meer informatieDeze melding verbergen

Geplaatst op: 26-09-2024
Auteur: redactie
Uitgever: NRIT Media

Slagharen eerste attractiepark met Too Good To Go

Slagharen eerste attractiepark met Too Good To Go

Slagharen is het eerste attractiepark in Nederland die verrassingspakketten gaat aanbieden op de Too Good To Go-app. De verrassingspakketten zijn vanaf maandag 23 september te koop via de app van Too Good To Go. Het initiatief is bedoeld om etenswaren te redden die bijna over de houdbaarheidsdatum gaan. ‘’We willen op deze manier voedselverspilling tegengaan’’, aldus een woordvoerder van Slagharen.


Voor nu gaat het om pakketten van Dunkin’ het park. ‘’Soms blijven er donuts over, het is zonde om ze weg te gooien, want ze zijn zeer smakelijk’’, zegt de woordvoerder van Attractie- en Vakantiepark Slagharen. De verrassingspakketten worden gevuld met 6 donuts, welke donuts er in de tas zitten is een verrassing, het is afhankelijk van wat er overblijft.


De Too Good To Go verrassingspakketten zijn enkel beschikbaar voor gasten van het attractie- en vakantiepark. Slagharen wil mogelijk in de toekomst het Too Good To Go assortiment uitbreiden. De verrassingspakketten zijn op te halen bij de Dunkin’ in het park.


Sociale impact

Too Good To Go is een bedrijf met sociale impact, dat gebruikers in contact brengt met winkels om onverkocht voedsel te redden en verspilling te voorkomen. Met 100 miljoen geregistreerde gebruikers en 170.000 actieve partners in 19 landen is Too Good To Go 's werelds grootste marktplaats voor overtollig voedsel. Sinds de lancering in 2016 heeft Too Good To Go meer dan 350 miljoen maaltijden wereldwijd gered, wat gelijk staat aan 891.000 ton vermeden CO2e. In Nederland alleen hebben de gebruikers van de app inmiddels ruim 28 miljoen maaltijden gered. 

Trefwoorden: Verrassingspakketten, app, to good to go, houdbaarheidsdatum, attractieparken, duurzaam toerisme

CELTH



||| Nieuws |||

09/07/25
CELTH Industry Day brengt wetenschap en praktijk samen tijdens World Leisure Congress
Op woensdag 27 augustus 2025 organiseert het Centre of Expertise Leisure, Tourism & Hospitality (CELTH) de Industry Day tijdens het World Leisure Congress in Breda. Deze dag vormt de brug tussen wetenschap en praktijk in de leisure-, toerisme- en hospitalitysector.
04/07/25
Nieuw regionaal Limburgs congresbureau zet in op internationale kenniscongressen
Limburg krijgt een provinciebreed opererend congresbureau dat zich richt op het aantrekken van internationale meerdaagse congressen, met een focus op wetenschap en innovatie. Het vernieuwde bureau is een doorontwikkeling van het Maastricht Convention Bureau (MCB).
30/06/25
Drentse Fiets4Daagse bestaat zestig jaar
De Drentse Fiets4Daagse bestaat zestig jaar en de organisatie pakt uit met een kleurrijk randprogramma en een gereduceerd tarief; kinderen t/m 16 jaar fietsen zelfs gratis mee.
30/06/25
Exclusief voor leden
Beeld & Geluid veel te klein voor game event
De kaartverkoop voor game-event Next Level Heroes op zondag 6 juli verloopt zo voorspoedig dat het evenement verhuist naar een grotere locatie.
27/06/25
DierenPark Amersfoort lanceert zomers familie-evenement
Deze zomervakantie verandert DierenPark Amersfoort in een bruisend festivalbos. Van 23 tot en met 26 juli vindt de eerste editie van het ZOOmer Festival plaats. Bezoekers kunnen genieten van livemuziek, entertainment en zomerse lekkernijen.
25/06/25
Exclusief voor leden
Jaarbeurs geeft opdracht branding en campagnes aan Van Straaten
Koninklijke Jaarbeurs heeft Van Straaten per 1 juli 2025 benoemd tot preferred supplier voor alle eventbranding en media-exposure op en rondom het Jaarbeursterrein.
20/06/25
Rode Kruis: gebruik je verstand bij warme festivals
Komend weekend lopen de temperaturen in Nederland met gemak op tot boven de 30 graden. Er staan diverse grote festivals op de agenda. Daarom doet het Rode Kruis een dringende oproep: bereid je goed voor, gebruik je gezonde verstand en luister goed naar je lichaam.
18/06/25
Exclusief voor leden
Het muzikale DNA van Ruby Hotels
Bij hotelketen Ruby is muziek geen achtergrondgeluid, maar een hoofdrolspeler. In een tijd waarin hospitality draait om beleving, loopt Ruby Hotels voorop met de duidelijke positie van muziek in de formule. Met een eigen radioshow, live muziek in de hotelbars en Marshall speakers op elke kamer.