Deze website maakt gebruik van cookies.Meer informatieDeze melding verbergen

Geplaatst op: 12-06-2024
Auteur: Redactie
Uitgever: NRIT Media

Prijsvrij Vakanties D-reizen en TUI Nederland breiden samenwerking uit

Prijsvrij Vakanties D-reizen en TUI Nederland breiden samenwerking uit

Prijsvrij Vakanties D-reizen en TUI hebben hun samenwerking enkele weken geleden verder uitgebreid. Hiervoor werd onlangs een overeenkomst getekend waarmee TUI pakketreizen ook op Prijsvrij Vakanties aangeboden worden. De afgelopen twee jaar was het TUI aanbod al te boeken via de winkels van D-reizen en via D-reizen.nl. Daar is sinds begin juni Prijsvrij Vakanties aan toegevoegd.

 

Dimitri Joannides, Salesmanager TUI Nederland: ‘’Met de toevoeging van Prijsvrij Vakanties als verkoopkanaal, kunnen we een nog bredere groep consumenten bereiken en inspireren met ons aanbod. De afgelopen twee jaar hebben we een goede basis gelegd in de samenwerking via D-reizen. Met deze uitbreiding zetten we hierin een volgende stap. TUI wil consumenten een zo breed mogelijk aanbod van verkoopkanalen bieden. Via eigen kanalen als de TUIwebsite, de TUI shops en de zelfstandig reisadviseurs van TUI at Home. Maar ook via externe verkooppunten als Prijsvrij.nl waar de prijsbewuste consument dus voortaan ook TUI reizen kan boeken.”


Jutta van Peer, Director Contracting & Partnerships Suppliers Prijsvrij Vakanties & D-reizen vult aan: "De samenwerking met TUI, die 2 jaar geleden tot stand kwam, is voor beide partijen succesvol gebleken zowel commercieel als in de onderlinge relatie. Het is dan ook logisch dat je met elkaar gaat kijken waar je elkaar nog meer kunt versterken. Voor ons merk Prijsvrij Vakanties zien we, met deze voor ons unieke stap, een mooie aanvulling van ons product portfolio en voor TUI een mooie kans om echt een nieuw publiek te bereiken.”

Trefwoorden: samenwerking, pakketreizen

CELTH



||| Nieuws |||

04/07/25
Nieuw regionaal Limburgs congresbureau zet in op internationale kenniscongressen
Limburg krijgt een provinciebreed opererend congresbureau dat zich richt op het aantrekken van internationale meerdaagse congressen, met een focus op wetenschap en innovatie. Het vernieuwde bureau is een doorontwikkeling van het Maastricht Convention Bureau (MCB).
04/07/25
Air France-KLM wil meerderheidsbelang in SAS
Air France-KLM wil haar belang in het aandelenkapitaal van SAS verhogen van 19,9% naar 60,5% door de volledige overname van de aandelen van Castlelake en Lind Invest.
27/06/25
Exclusief voor leden
Wordt Groningen de AI-stad van Nederland?
Kunstmatige intelligentie (AI) is de technologie die onze economie, veiligheid en manier van leven de komende jaren gaat bepalen. Maar op dit moment komen de belangrijkste innovaties uit de Verenigde Staten en China. Dat maakt Europa, en dus ook Nederland, te afhankelijk van anderen. In Groningen moet een AI-fabriek komen die in 2027 operationeel wordt.
24/06/25
Nederland behoudt 8e plek op wereldranglijst congressen
Nederland staat voor het derde jaar op rij op de achtste plaats in de wereldwijde ranglijst van de International Congress and Convention Association (ICCA). Deze stabiele positie onderstreept de kracht van Nederland als toonaangevende bestemming voor internationale congressen en bijeenkomsten.
10/06/25
Eurostar rijdt naar Frankfurt en Genève
Eurostar heeft voor het derde jaar op rij positieve eindejaarsresultaten en groeicijfers gemeld. Interessanter is het feit dat met de vernieuwing van de treinstellen ook nieuwe bestemmingen zijn aangekondigd in het hart van Europa.
24/04/25
KLM voegt Barbados weer toe aan winterbestemmingen
KLM start in het winterseizoen van 2025 met de heropening van de nieuwe tropische bestemming Bridget...
07/04/25
Libéma ontwikkelt Kasteel Steenenburg tot complete horeca
Het roze kasteel van voormalig attractiepark ‘Land van ooit’ wordt door Libéma verbouwd tot horecagelegenheid. Er wordt ook een hotel bijgebouwd. Libéma richt zich op zowel de zakelijke als de toeristische gast. In september gaat het kasteel open voor de gasten.
21/03/25
Exclusief voor leden
Jaarbeurs verlengt contracten frisdrank en horeca
Koninklijke Jaarbeurs en Coca-Cola Europacific Partners (CCEP) verlengen en versterken hun samenwerking voor de komende jaren.