Deze website maakt gebruik van cookies.Meer informatieDeze melding verbergen

Geplaatst op: 27-05-2024
Auteur: Marc Gerlings

Samenwerking ANWB en NKC in één camperverkiezing

Samenwerking met andere festivals levert breed bereik op

Samenwerking ANWB en NKC in één camperverkiezing
De ANWB en NKC (Nederlandse Kampeerauto Club) gaan samenwerken in de verkiezing Camper van het Jaar. Voorheen organiseerden beide organisaties een eigen verkiezing. Vanaf dit jaar bundelen de organisaties hun krachten en is het voor consumenten duidelijk, er is één winnaar die zich een jaar lang Camper van het Jaar mag noemen.

De titel voor de Camper van het Jaar is een jaarlijks terugkerend event. Een publieksjury van lezers van de ANWB KampeerKampioen en NKC Kampeerauto vullen de vakjury van deze verkiezing aan. De vakjury bestaat uit journalisten met ruime ervaring en inzicht in de volledige campermarkt. Samen beoordelen ze de nieuwste of sterk vernieuwde modellen op het gebied van innovatie, duurzaamheid, ontwerp en prijs-kwaliteitverhouding.

De verkiezing vindt plaats in september en de uitslag wordt bekendgemaakt op de Kampeer- en Caravan Jaarbeurs, op woensdag 2 oktober 2024 in de Jaarbeurs te Utrecht.

Trefwoorden: ANWB, NKC, camper

CELTH



||| Nieuws |||

08/07/25
Exclusief voor leden
Minor Hotels sleutelt aan B2B platformen
Minor Hotels (560 hotels wereldwijd) zet een stap binnen de B2B-strategie met de lancering van Minor...
07/07/25
SVR vraagt om betaalbaar houden van kampeervakanties
Stichting Vrije Recreatie (SVR) meldt dat kampeervakanties té duur dreigen te worden voor de gast door stijgende toeristenbelasting in combinatie met stijgende kosten bij horeca en supermarkten.
04/07/25
Toeristische bestedingen in Zuid-Limburg stijgen naar recordhoogte
Zuid-Limburg heeft in 2023 een indrukwekkende groei doorgemaakt als toeristische bestemming. Uit onderzoek in opdracht van Visit Zuid-Limburg blijkt dat toeristen en recreanten samen maar liefst €1,59 miljard uitgaven in de regio. Deze groei onderstreept het belang van toerisme als economische motor voor de regio.
04/07/25
Waar genieten Nederlanders deze zomer van hun vakantie?
De zomervakantie staat voor de deur en veel Nederlanders maken zich op voor een welverdiende reis naar het buitenland. Volgens reisorganisatie TUI blijven Spanje, Griekenland en Turkije de populairste Europese vliegbestemmingen.
04/07/25
Air France-KLM wil meerderheidsbelang in SAS
Air France-KLM wil haar belang in het aandelenkapitaal van SAS verhogen van 19,9% naar 60,5% door de volledige overname van de aandelen van Castlelake en Lind Invest.
02/07/25
Exclusief voor leden
Versnelling gebruik AI
Van chatbots en sociale media campagnes tot en met werkprocessen in de horeca, AI is niet meer weg te denken uit de sector leisure. Het gebruik van AI maakt een versnelling mee in onze maatschappij.
27/06/25
Exclusief voor leden
Hoge prijzen zetten Nederlands kusttoerisme onder druk
De Nederlandse kust dreigt binnen- en buitenlandse toeristen kwijt te raken door oplopende prijzen. Een dagje strand kost al snel 100 euro. Dat zet de concurrentiepositie van de Nederlandse kustregio’s onder druk. De kust kan aantrekkelijk blijven als horecaondernemers inzetten op een betere prijs-kwaliteitverhouding. Dat stelt sectorspecialist Services & Leisure Sjuk Akkerman van ING.
26/06/25
VVKR ontvangt 500ste lid
De Vereniging van Kleinschalige Reisorganisaties (VVKR) verwelkomt met trots haar 500ste lid: Tuktuk Reis Sri Lanka.