Deze website maakt gebruik van cookies.Meer informatieDeze melding verbergen

Geplaatst op: 03-04-2024
Auteur: redactie
Uitgever: NRIT Media

ACSI Kampeerreizen nieuwe sponsor NJBB

ACSI Kampeerreizen nieuwe sponsor NJBB

ACSI Kampeerreizen is vanaf april 2024 de nieuwe sponsor van de Nederlandse Jeu de Boules Bond (NJBB). Met de samenwerking willen beide partijen petanque promoten onder een breder publiek. Als toonaangevende organisator van georganiseerde kampeerreizen, is ACSI Kampeerreizen voor de NJBB de ideale partner om kampeerliefhebbers te bereiken.

  • Driejarige sponsorovereenkomst per april 2024
  • Samenwerking gericht op het promoten van de sport onder kampeerliefhebbers
  • ‘Met bijna 60 jaar ervaring in de kampeerwereld is ACSI voor ons de ideale partner’

Olaf Melsen, directeur van de NJBB, reageert enthousiast op de gesloten sponsorovereenkomst. ‘Door deze samenwerking kunnen we de petanquesport nog toegankelijker maken voor een breder publiek. We weten natuurlijk dat er op de camping al regelmatig een potje gespeeld wordt en ACSI Kampeerreizen is een perfecte partner om dit verder te promoten. Het past dan ook goed bij onze missie om de sport te bevorderen en mensen samen te brengen.’

Ook Pieter Melieste, manager Touroperating bij campingspecialist ACSI, is tevreden. ‘Met meer dan 50 jaar ervaring in het organiseren van kampeerreizen, begrijpen we de waarde van het groepsgevoel en ontspanning tijdens het kamperen. Ook tijdens de reizen die wij organiseren wordt er door de deelnemers graag petanque gespeeld.’

De kracht van de sport zit in de laagdrempeligheid, geeft Melieste aan. ‘Petanque en kamperen zijn een uitstekende combinatie. Het is ontspannend, het bevordert de sociale interactie tussen campinggasten en de sport is toegankelijk voor alle leeftijden. Als partner van de NJBB bereiken we een grote doelgroep die potentieel heeft om vaker en serieuzer petanque te gaan spelen.’

De sponsorovereenkomst tussen ACSI Kampeerreizen en de NJBB gaat in per april 2024. Vanaf dan zal het ACSI Kampeerreizen-logo ook zichtbaar zijn op de wedstrijdkleding van het Nederlandse team. Dat er een overeenkomst is gesloten voor drie jaar stemt Melsen tevreden. ‘Dit geeft ook het signaal af dat we op een serieuze manier met elkaar in zee gaan en echt inzetten op de lange termijn.’

Trefwoorden: Samenwerking, jeu de boule, promoten

CELTH



||| Nieuws |||

15/07/25
Laadnetwerk voor elektrische vliegtuigen naar Lelystad
Duurzame luchtvaartstartup NRG2fly heeft een investering opgehaald voor de uitrol van een laadnetwer...
15/07/25
Royal Den Haag viert de vrijheid
Het is inmiddels een traditie. Den Haag viert Royal September. Dit jaar kleurt de hofstad in de aanloop naar Prinsjesdag feestelijk oranje. Deze 10-daagse staat in het teken van vrijheid.
15/07/25
Vernieuwde fietsroute 'Duits Lijntje' laat je de historie van een Europese spoorlijn beleven
Fietsers kunnen vanaf 14 juli de rijke geschiedenis van de bijzondere spoorlijn het 'Duits Lijntje' ervaren via een nieuwe themaroute.
15/07/25
Sal weer in winteraanbod Corendon
Touroperator Corendon voegt het Kaapverdische eiland Sal weer toe aan het winteraanbod. Vanaf november 2025 vliegen reizigers drie keer per week (dinsdag, donderdag en zaterdag) met Corendon Dutch Airlines vanaf Amsterdam naar Sal.
15/07/25
Exclusief voor leden
Jaarbeurs stroomlijnt registratie tot leadgeneratie
Koninklijke Jaarbeurs bundelt haar krachten met het internationale eventmanagementplatform Visit by GES. Met deze stap brengt de Utrechtse evenementenorganisatie al haar registratie, ticketing, matchmaking en leadgeneratie onder in één centraal platform.
15/07/25
Prognose zomer 2025: toeristisch bezoek stijgt in regio's Veluwe, Arnhem en Rijk van Nijmegen
De zomer van 2025 brengt groei voor de regio’s Veluwe, Arnhem en het Rijk van Nijmegen. Dat blijkt uit de nieuwste prognose van Toerisme Veluwe Arnhem Nijmegen.
14/07/25
Frieslands museumnacht 2025 'Als sterren vallen'
Op zaterdag 27 september 2025 beleeft Friesland de vierde editie van Museumnacht FRL. Het thema is 'Als sterren vallen'. Dit is de enige provinciebrede museumnacht in Nederland.
14/07/25
Groene Hart Visie: Recreatie is geen bedreiging, maar een kans – mits goed georganiseerd
Het Groene Hart staat op scherp. In de nieuwste editie van het digitale magazine Groene Hart Visie wordt duidelijk dat recreatie in dit kwetsbare landschap niet alleen spanning oproept, maar ook richting kan geven.