Deze website maakt gebruik van cookies.Meer informatieDeze melding verbergen

Geplaatst op: 03-04-2024
Auteur: redactie
Uitgever: NRIT Media

ACSI Kampeerreizen nieuwe sponsor NJBB

ACSI Kampeerreizen nieuwe sponsor NJBB

ACSI Kampeerreizen is vanaf april 2024 de nieuwe sponsor van de Nederlandse Jeu de Boules Bond (NJBB). Met de samenwerking willen beide partijen petanque promoten onder een breder publiek. Als toonaangevende organisator van georganiseerde kampeerreizen, is ACSI Kampeerreizen voor de NJBB de ideale partner om kampeerliefhebbers te bereiken.

  • Driejarige sponsorovereenkomst per april 2024
  • Samenwerking gericht op het promoten van de sport onder kampeerliefhebbers
  • ‘Met bijna 60 jaar ervaring in de kampeerwereld is ACSI voor ons de ideale partner’

Olaf Melsen, directeur van de NJBB, reageert enthousiast op de gesloten sponsorovereenkomst. ‘Door deze samenwerking kunnen we de petanquesport nog toegankelijker maken voor een breder publiek. We weten natuurlijk dat er op de camping al regelmatig een potje gespeeld wordt en ACSI Kampeerreizen is een perfecte partner om dit verder te promoten. Het past dan ook goed bij onze missie om de sport te bevorderen en mensen samen te brengen.’

Ook Pieter Melieste, manager Touroperating bij campingspecialist ACSI, is tevreden. ‘Met meer dan 50 jaar ervaring in het organiseren van kampeerreizen, begrijpen we de waarde van het groepsgevoel en ontspanning tijdens het kamperen. Ook tijdens de reizen die wij organiseren wordt er door de deelnemers graag petanque gespeeld.’

De kracht van de sport zit in de laagdrempeligheid, geeft Melieste aan. ‘Petanque en kamperen zijn een uitstekende combinatie. Het is ontspannend, het bevordert de sociale interactie tussen campinggasten en de sport is toegankelijk voor alle leeftijden. Als partner van de NJBB bereiken we een grote doelgroep die potentieel heeft om vaker en serieuzer petanque te gaan spelen.’

De sponsorovereenkomst tussen ACSI Kampeerreizen en de NJBB gaat in per april 2024. Vanaf dan zal het ACSI Kampeerreizen-logo ook zichtbaar zijn op de wedstrijdkleding van het Nederlandse team. Dat er een overeenkomst is gesloten voor drie jaar stemt Melsen tevreden. ‘Dit geeft ook het signaal af dat we op een serieuze manier met elkaar in zee gaan en echt inzetten op de lange termijn.’

Trefwoorden: Samenwerking, jeu de boule, promoten

CELTH




||| Nieuws |||

11/08/25
Exclusief voor leden
Zijn vrijetijdsvoorzieningen voor Nederlanders beter bereikbaar geworden?
Het CBS komt vandaag met interessante cijfers over de nabijheid van vrijetijdsvoorzieningen. De algehele conclusie is dat Nederlanders niet ver hoeven te reizen naar locaties met vrijetijdsaanbod. Hoe de nabijheid van deze voorzieningen zich de afgelopen tien jaar heeft ontwikkeld, hebben we ook bekeken.
11/08/25
Exclusief voor leden
Vakantie geen luxe maar cruciaal voor welzijn en geluk
Vakantie is meer dan alleen ontspanning: het speelt een essentiële rol in persoonlijke ontwikkeling, welzijn en relaties. Dat blijkt uit inzichten van drie wetenschappers van de Radboud Universiteit.
11/08/25
Financiële druk op poppodia ondanks stijgende inkomsten in 2024
Het gaat niet goed met de Nederlandse poppodia. De inkomsten stijgen flink maar de kosten nog veel harder. Dat heeft tot gevolg dat een kleine zestig procent van de poppodia in de verliezen zit.
11/08/25
Better Places zet AI in voor snellere en slimmere impactmeting van reizen
Reisorganisatie Better Places maakt een grote stap in het verduurzamen van reizen door artificiële intelligentie (AI) in te zetten voor het meten van de impact van haar reizen.
06/08/25
Citymarketing als structureel instrument voor toekomstbestendig Alkmaar
In aanloop naar de gemeenteraadsverkiezingen roept Stichting Hart van Noord-Holland beleidsmakers op om structureel te investeren in citymarketing. De organisatie, verantwoordelijk voor de citymarketing van Alkmaar, presenteert een integrale visie waarin bezoekers, bewoners, bedrijven en talenten centraal staan. Het doel: een aantrekkelijke, leefbare en economisch vitale gemeente.
06/08/25
Recordaantal lastminute-boekingen: flexibiliteit en beleving sturen boekgedrag
Volgens nieuwe cijfers van HotelSpecials.nl is in juli 2025 maar liefst 37% van alle hotelboekingen binnen een week voor vertrek gedaan. Deze trend onderstreept een verschuiving in het reisgedrag van consumenten, waarbij spontaniteit, flexibiliteit en beleving steeds belangrijker worden. Voor de sector biedt dit aanleiding om het aanbod en de distributiestrategie kritisch tegen het licht te houden.
05/08/25
Slagharen lanceert strategische abonnementsactie
Attractie- & Vakantiepark Slagharen is gestart met een opvallende abonnementsactie die de vrijet...
05/08/25
Park Hilaria: tijdelijk pretpark als strategisch stadsproject
Voor de 23ste keer is de Kennedylaan in Eindhoven omgetoverd tot Park Hilaria, een tijdelijk pretpark dat inmiddels is uitgegroeid tot een vaste zomertraditie. Tijdens het openingsweekend trok het evenement maar liefst 125.000 bezoekers — een vliegende start voor de editie van 2025.

||| Agenda |||

27/08/25
27/08/25 t/m 27-08-25: CELTH Industry Day World Leisure Congress
Het World Leisure Congress (WLO) komt na 13 jaar weer terug in Europa en voor het eerst naar Nederla...
03/09/25 t/m 07-09-25
03/09/25 t/m 07-09-25: Hiswa te Water 2025
In 2025 viert de Hiswa te Water haar 40ste editie in de sfeervolle Batavia Haven in Lelystad. Na een...
11/09/25
11/09/25 t/m 11-09-25: Atlasfestival 2025 –Vitamine L: de Leefomgeving als ingrediënt voor Gezondheid
Het Atlasfestival 2025 staat in het teken vanVitamine L– de leefomgeving als bron van gezondheid. ...
22/09/25
22/09/25 t/m 22-09-25: Toerisme Top 2025
De Toerisme Top wordt dit jaar op maandag 22 september in Noord-Holland georganiseerd. Het thema is ...
01/10/25
01/10/25 t/m 01-10-25: Netwerk Editie Kampeerbranche
Na het succes van eerdere edities van het Duurzaamheidscongres introduceren we dit jaar een nieu...